ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نکاتی درباره طراحی چیدمان منزل [رپورتاژ آگهی]

تلویزیون وسیله سرگرم کننده‌ای است که در ابتدا جان لوگی برد، دانشمند و مخترع اسکاتلندی آن را اختراع کرد و بعد دانشمندان دیگری مانند پایول نیپکو، ولادیمیر زورکین و … از اواخر قرن ۱۹ میلادی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تلویزیون وسیله سرگرم کننده‌ای است که در ابتدا جان لوگی برد، دانشمند و مخترع اسکاتلندی آن را اختراع کرد و بعد دانشمندان دیگری مانند پایول نیپکو، ولادیمیر زورکین و … از اواخر قرن ۱۹ میلادی در توسعه و تکمیل فناوری آن کوشش کرده و نقش موثری داشته‌اند، به طوری که امروزه تلویزیون و تماشای برنامه‌های آن در همه جای دنیا امری عادی به شمار می‌رود و تقریبا در همه خانه‌ها این دستگاه وجود دارد.

از سوی دیگر برای کسانی که علاقمند هستند تا چیدمان اسباب و اثاثیه‌ای خانه یا دفتر کارشان به بهترین نحو و هماهنگ در کنار هم چیده شوند، جای‌گیری مبلمان، تلویزیون و میز زیر تلویزیون در جای مناسب بسیار اهمیت دارد.

از همین روی باید وسایلی برای این چیدمان در نظر گرفته شود که مطابق با فرهنگ و سن صاحبان منزل باشد تا به خوبی سلیقه و اصالت ساکنین آن خانه را نشان دهد.

در این گزارش می‌خواهیم به بیان چند مورد برای داشتن دکوراسیونی خوب بپردازیم.

انتخاب یک چیدمان مناسب برای منزل

گفتیم یکی از وسایلی که در نمایش دکوراسیون خانه نقش به سزایی دارد، میز زیر تلویزیون است. این وسیله در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود است. با کمی جستجو در فروشگاه‌هایی که این محصول را به فروش می‌رسانند متوجه خواهید شد که میز زیر تلویزیون را می‌توانید با جنس ام دی اف، چوب، شیشه‌ای و یا فلزی تهیه کنید.

آنچه که باید بیشتر از همه به آن توجه داشته باشید خرید میزی مطابق با سن، موقعیت اجتماعی و فرهنگ شماست. برای مثال زوج جوانی که می‌خواهند میزی برای چیدمان خانه کوچک خود تهیه کنند، می‌توانند با اندازه کوچک و جمع و جور از جنس چوب یا ام دی اف این وسیله را خریداری کنند که رنگ آن هماهنگ با پرده‌ها، فرش و همچنین مبلمان منزل باشد. بهترین روش این است که اگر مبلمانی به رنگ قهوه‌ای و کرم دارید، فرش‌ها، پرده‌ها و میز زیر تلویزیونی هم با این رنگ‌ها هماهنگ باشد. یا اگر مبلمان شما سفید رنگ است، میز هم به همان رنگ باشد.

به خاطر داشته باشید خانه‌ای با وسایل یک دست سفید نشان از عدم هویت صاحب منزل می‌دهد. پس با گذاشتن گلدان‌ها، آباژور و یا کوسن‌هایی با رنگ‌های مختلف این یکنواختی را جبران کنید.

ضمن اینکه بهتر است از میز زیر تلویزیون سیاه رنگ برای خانه‌ای که صاحبان آن میان سال و سالمند هستند و مهم‌تر از آن فرش‌ها، مبلمان و پرده‌ها به صورت کلاسیک هستند، استفاده نکنید. برای نمونه داشتن مبلمان استیل و فرش‌های دستباف اما میز زیر تلویزیون سیاه رنگ به هیچ وجه جالب نیست و دوگانگی شدیدی دارد.

برای دفاتر کار میزهای شیشه‌ای و ام دی اف برای قرار گرفتن زیر تلویزیون مناسب‌تر هستند.

ایجاد تنوع در چیدمان منزل

با ایجاد اندکی تغییر در چیدمان منزل می‌توانید در روحیه افراد خانه تحول خوبی به وجود آورید. اگر وسیله‌ای دارید که دیگر برای شما مناسب نیست، می‌توانید آن را در سایت دیوار تبلیغ کنید تا کسانی که به آن نیاز دارند، آنها را از شما بدون واسطه خریداری کنند. همچنین خودتان با جستجویی ساده در این سایت می‌توانید وسایلی که می‌خواهید را به صورت نو و یا کارکرده خریداری کنید.

یکی دیگر از روش‌های ایجاد تنوع در منزل، جابجایی همان وسایل به نوعی دیگر در خانه هست یا می‌توانید با رنگ کردن مبلمان، تغییر رویه آنها و کارهایی از این دست برای متنوع کردن محل زندگی خود تلاش کنید.

خودتان به رنگ آمیزی خانه یا نصب کاغذ دیواری بپردازید. برای نصب کاغذ دیواری اگر در این کار دانشی ندارید، اول از کاغذ دیواری‌هایی با طرح ساده استفاده کنید و دقت کنید آنها را مرتب در کنار هم روی دیوار بچسانید، شاید بار اول کمی سخت باشد اما با کمی تمرین می‌توانید به بهترین شکل محیط زندگی‌تان را آنطور که مایلید طراحی کنید.

در واقع لازم نیست برای چنین کارهایی هزینه بالایی صرف کنید بلکه با تغییراتی کم اما با سلیقه می‌توانید چیدمانی هماهنگ با سلیقه خود داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

    این مطلب بخدا واسه اگهی هم زشته هیچ باری نه از نظر آموزشی داره نه از نظر آگهی

مطالب پیشنهادی