ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شباهت عجیب واحدهای بزرگ تهران‌نو و سعادت‌آباد در اجاره‌بها [رپورتاژ آگهی]

خیابان تهران نو از یک طرف نزدیک به پیروزی، از طرفی دیگر نزدیک به نارمک و تهران پارس است. اما در عین حال بافت متفاوتی نسبت به این سه محله دارد. تهران نو قبلا محل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیابان تهران نو از یک طرف نزدیک به پیروزی، از طرفی دیگر نزدیک به نارمک و تهران پارس است.

اما در عین حال بافت متفاوتی نسبت به این سه محله دارد. تهران نو قبلا محل زندگی فرانسوی ها بوده و ساخت برخی از خیابان های آن نیز از نظم شهری غربی مطابقت می کند. اتوبان دماوند و باقری از مهمترین دسترسی های آن هستند. از طرف دیگر اتوبان امام علی (ع) که جنوب شهر را به مینی سیتی وصل می کند از وسط تهران نو و دماوند رد می شود و اینگونه شاهرگ حیاتی شرق تهران دسترسی را برای ساکنان راحت تر کرده است.

اگرچه کسی انتظاری جز این ندارد که واحدهای سه خوابه برای اجاره آپارتمان در تهران نو گران تر از آپارتمان های زیر 100 متر باشد اما بررسی ها نشان می دهد این افزایش قیمت به نظر کمی غیر منطقی می آید. یک آپارتمان نوساز کلیدنخورده 140 متری با همه امکانات در سی متری نیروی هوایی 150 میلیون رهن و ماهانه 2 میلیون و 500 هزار تومان اجاره می خواهد.

دو واحد 137 متری و 135 متری دیگری هم به ترتیب در همان نزدیکی ها دقیقا با همین قیمت در دیوار پیشنهاد شده است. به نظر می رسد که اجاره آپاتمان های بزرگ نسبت به میانگین منطقه خیلی بالا باشند چرا که با جست و جوی همین رهن و اجاره در سایت دیوار معلوم می شود که خانه های مشابهی با این متراژ و دو یا سه سال ساخت در سعادت آباد، میدان هروی، دولت، شهرک غرب و چند محله گران قیمت دیگر هم در همین رنج قیمتی آگهی شده اند.

برخلاف خانه های بزرگ، بررسی شرایط اجاره آپارتمان در تهران نو در واحد های 50 متری نشان می دهد که این محله دارای واحد هایی با قیمت های نه خیلی گران و نه خیلی ارزان است. یک واحد 65 متری  تک واحدی در میدان وثوق (امامت) در طبقه سوم که جدیدا بازسازی شده و برای یک زوج مناسب است 20 میلیون رهن و ماهانه یک میلیون و دویست هزار تومان اجاره دارد.

این آپارتمان تراس بزرگی دارد آشپزخانه آن ام دی اف و معماری آن نیز جالب است. این واحد را می توان با واحد آپارتمانی دیگری که 4 متر از این یکی بزرگتر است مقایسه کرد. این آپارتمان هم در خیابان مهریار 30 میلیون و ماهانه 400 هزار تومان رهن و اجاره دارد.

البته صاحب این خانه حاضر است تبدیل هم بکند. شرایط ویژه ای که این روزها صاحب خانه ها کمتر زیر بار آن می روند. کلیت ساختمان قدیمی ساز است اما این واحد بازسازی شده است. آپارتمان نوسازتری هم در در مسیل جاجرود قرار دارد که 50 متری و یک خوابه است اما با همان قیمت قبل می توان آن را اجاره کرد.

اگر به دنبال واحد یک سال ساخت می گردید و از مظنه قیمت آن بی خبرید باید بدانید که یک 67 متری یک خوابه، با پارکینگ در خیابان امامت 45 میلیون رهن و ماهانه یک میلیون و صد هزار تومان اجاره دارد. اما اگر بزرگ بودن خانه برایتان اولویت بیشتری تا نوساز بودنش دارد می توانید سراغ واحد های 80 متری بروید که در همان نزدیکی 80 میلیون رهن کامل می ارزند.

یک واحد 85 متری در خیابان بصیر، دارای دو خواب و انباری اما بدون پارکینگ، نزدیکی مسیل جاجرود 40 میلیون رهن و ماهانه یک میلیون و 400 هزار تومان اجاره دارد. صاخب خانه ای10 متر بزرگتر از این واحد در خیابان هشتم نیروهوایی با سن بنا 4 سال به 50 میلیون تومان رهن و دو میلیون تومان اجاره نیاز دارد. اجاره آپارتمان در تهران نو آن هم آپارتمانی 100 متری و فول امکانات در میدان امامت با 60 میلیون پول رهن و دو میلیون در سایت دیوار آگهی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehdi Ghorbanzadeh
    Mehdi Ghorbanzadeh | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    من واقعا فاز این تبلیغات دیوار رو متوجه نمیشم ، اگر هدف برندینگ هست که تکلیف روشنه پس از انشای طولانی و اسکی کردن روی اعصاب مردم و اینکه خونه قیمتش چی هست و ماشین 2076 و ال 90 چی هستند و ... اصلا یعنی چی ؟ هر کسی دنبال خونه باشه الان دیگه مادربزرگ ها هم می دونن دیوار چیه و اسنپ چیه حالا ممکنه اشتباه اسمشو تلطف کنن تو این بیکاری و تورم و نبود کوچکترین راه برون رفت از شرایط وحشتناک زندگی اجتماعی و اقتصادی و .... این که تهران نو کجاست و سعادت آباد و پیروزی صاحب خانه هاش برای خونه هایی که کمترین بدیهیات آپارتمان سازی و معماری رو ندارن خون باباشون و از مردم طلب دارن و آوردن در قالب رپورتاژ تبلیغاتی ، فاز و هدف چیه واقعا من نمی دونم و نمی فهمم

    • Ehsan Karami
      Ehsan Karami | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

      آخر عاقبت ما چی میخواد بشه

  • alex
    alex | ۲۶ آذر ۱۳۹۶

    تو دیوار همه مشاورن ولی تو نارُون میشه بدون واسطه ملک پیدا کرد
    https://www.naroon.com/?content=sr&q=تهران نو

مطالب پیشنهادی