ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بررسی قیمت خرید آپارتمان در محله تهران‌نو [رپورتاژ آگهی]

رفت و آمد به تهران‌نو زمانی راحت تر شد که ایستگاه مترو شهید کلاهدوز از یک طرف و بی آر تی خیابان دماوند از طرف دیگر شروع به کار کردند. برای همین سال 89 قیمت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رفت و آمد به تهران‌نو زمانی راحت تر شد که ایستگاه مترو شهید کلاهدوز از یک طرف و بی آر تی خیابان دماوند از طرف دیگر شروع به کار کردند.

برای همین سال 89 قیمت خرید آپارتمان در تهران نو تکانی خورد و با افزایش نرخ همراه شد. ایستگاه خط چهار مترو به نام ایستگاه کلاهدوز در جنوب میدان لوزی قرار دارد و با سوار شدن این خط زرد رنگ شما را تا میدان انقلاب، سپس آزادی و در نهایت ارم سبز می برد.

حدودا هر متر آپارتمان در این منطقه برابر با 4 تا 5 میلیون تومان است. مثلا یک دو خوابه 96 متری 469 میلیون قیمت دارد. این واحد آسانسور، انباری و پارکینگ دارد و طبقه پنجم آن حدود 700 هزار تومان گران تر به فروش رفته است.

با این حال همه افراد طرفدار زندگی کردن در محله ای با دسترسی بالا مترو بی آر تی مانند اینجا نیستند و ترجیح می دهند بیشتر از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند اما در محله پر رفت و آمدی زندگی نکنند. از طرف دیگر پیدا کردن سوییت در این محله کار راحتی نیست. نه اینکه پیدا نشود اما به خاطر قدیمی بودن بافت آن نسبت به محله های جدید تر تهران کمتر فرهنگ ساخت آپارتمان سوییت دار در آن جا افتاده است. از این رو قیمت معدود سوییت هایی هم که پیدا می شود نسبت به نقطه جغرافیایی این محله گران ست.

هر سوییت در این محله حدودا متری 4 میلیون تومان است. بیشتر سوییت ها 30 متری هستند و برای خریدشان باید حداقل 120 میلیون تومان بودجه داشته باشید. اما اگر زوجی هستید که دنبال جایی با یک اتاق خواب در شرق می گردید می توانید به قیمت های تهران نو هم نگاهی بیاندازید.

خرید آپارتمان در تهران نو آن هم یک واحد نوساز کلید نخورده یک خوابه در چهارراه سبلان، 27 متری اشراقی 252 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. این قیمت ها نشان می دهد که خرید خانه در تهران نو نسبتا جای ارزانی نیست. البته واحدی که از آن حرف زدیم دارای پارکینگ، انباری، پاسیو و آسانسور است و واحدهای قدیمی یا کم امکانات تر را می توان مانند همه نقاط دیگر تهران با قیمت ارزان تری پیدا کرد. مثل واحد 60 متری که در همان محله قرار دارد و با اینکه بازسازی شده اما عمر بنای آن به 15 سال قبل بر می گردد. قیمت آن متری دو میلیون و 400 هزار تومان ارزیابی شده است.

یا اینکه یک واحد 55 متری مشابه دیگری که کاملا مشابه آپارتمان های امروزی بازسازی شده به قیمت 150 میلیون تومان در میدان چایچی به فروش می رود. اگر هم خانواده ای هستید که وسایلتان اجازه زندگی کردن در خانه زیر 65 متر را نمی دهد بهتر است دیگر حداقل 250 میلیون تومان جمع کرده باشید. در مسیل جاجرود یک خانه 70 متری  داراری بالکن، پارکینگ و انباری 300 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. با خرید آپارتمان در تهران نو هر وقت دلتان از دود و دم تهران زده شود سوار ماشین شده، استارت می زنید و سریع خودتان را به شمال کشور می رسانید.

معمولا در تهران از واحد های بالای 70 متری دو خواب ساخته می شود. مثلا یک واحد 78 متری نزدیک نارمک که 9 سال هم سن دارد متری 4 میلیون و 500 هزار تومان به فروش گذاشت شده است. البته دو خوابه ای که در 80 متر یا بیشتر ساخته شده باشد طبیعتا خیلی زیباتر از موردهای قبلی است.

مثلا یک 80 متری بین مسیل جاجرود  بزرگراه باقری قرار دارد که اگرچه عمر بنای آن 9 سال ساخت است اما کاملا بازسازی شده. پارکینگ، انباری و سیستم گرمایشی پکیج دارد. این آپارتمان از دستشویی ایرانی و فرنگی، آسانسور، دوربین مداربسته، آنتن مرکزی و آیفن تصویری هم برخوردار است. قیمت آن هم 400 میلیون تومان ارزیابی شده.

حداکثر قیمت در بین خانه های سه خوابه 120 متری 800 میلیون تومان است. مثلا واحد 127 متری دیگری هم در همان مسیل جاجرود 805 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی