ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

الماسی برای همیشه؛ سامانه مارکتینگ دیاموند [رپورتاژ آگهی]

این روزها یکی از مسائل مهم و شاید بی اغراق مهمترین چالش کسب و کارها، سازمان ها واستارت آپ ها اداره فرآیندهای مارکتینگ و طبیعتا مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنهاست. یکی از نیازهایی که در این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ تیر ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها یکی از مسائل مهم و شاید بی اغراق مهمترین چالش کسب و کارها، سازمان ها واستارت آپ ها اداره فرآیندهای مارکتینگ و طبیعتا مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنهاست. یکی از نیازهایی که در این حوزه احساس میشد یکپارچه سازی خدمات حوزه مارکتینگ است که تاثیر به سزایی در شیوه مدیریت کمپین ها و رصد آنها دارد.
دیاموند یک سامانه تحت وب است که قصد دارد همه امکانات مورد نیاز در حوزه مارکتینگ را در کنار هم و به صورت تجمیع شده ارائه دهد.

همه نیازهای کسب و کار من در یک سامانه

تبلیغات گوگلی، کیلیکی، ایمیلی، ارسال پیام انبوه در وایبر و تلگرام، پیامک تعاملی، رپورتاژ آگهی، کوتاه کننده لینک بومی و در نهایت امکان تحلیل ترافیک سایت، همه امکاناتیست که به صورت یک پارچه و با یک شارژ واحد در اختیار کاربران سامانه کسب و کار دیاموند قرار گرفته است تا امکان مدیریت همه کمپین تبلیغاتی در مدیاهای مختلف را به صورت یک جا به ارمغان بیاورد.

یکپارچگی و تجمیع این امکانات، ضمن پاسخ به اکثر نیازهای بازاریابی برونگرا و صرفه جویی در زمان و هزینه، این امکان را فرآهم آورده که تیم مشاوره مارکتینگ دیاموند با تمرکز و علم به کمپین های مارکتینگ بصورت تخصصی در خدمت کاربران این سامانه به آدرس http://dnd.ir باشد.

در ادامه می توانید بیشتر با سرویس های ما آشنا شوید.

مشاوره

مهمترین ارزشی که کسب و کارها نیاز به آن دارند دریافت مشاوره مناسب با کسب و کارشان است.خیلی از مواقع شاهد این هستیم که صاحبان کسب و کار از روش های مناسب و حتی روش های موجودی که برای کسب و کارشان مناسب است اطلاع ندارند. برای رفع این مشکل سامانه دیاموند در کنار سرویس های تبلیغاتی که ارائه می دهد خدمات مشاوره ای را هم برای رسیدن کسب و کارها به مناسب ترین کانال تبلیغاتیشان عرضه می کند و هدف از این کار صرف بودجه تبلیغات بصورت هوشمندانه است.

تبلیغات آنلاین

دیاموند تمام سرویس های مورد نیاز برای کسب وکارها را در یک سامانه تجمیع کرده است. این تجمیع باعث می شود که مدیریت کمپین های تبلیغاتی راحت تر شود و صاحبان کسب و کار، مسئولین بازاریابی و … بتوانند در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند تا دیگر نیاز نباشد برای اجرای کمپین های مختلف به سراغ شرکت های مختلف بروند

ارسال پیام انبوه

ارسال پیام از طریق بسترهای پیامک، وایبر و تلگرام روش های تبلیغاتی هستند که برای بسیاری از کسب و کارها مناسب هستند و بازخورد خوبی از این بسترها برای جذب مشتری گرفته اند. در دیاموند شما می توانید به راحتی اقدام به ارسال پیام در وایبر و تلگرام با هزینه ای مناسب بکنید.

شاید این سوال پیش بیاید که وقتی ابزارهای خارجی برای این کار وجود داره چرا باید همچنین سرویسی بصورت بومی ایجاد شود؟شاید سرویس های خوب و خارجی برای این کار وجود داشته باشد ولی متاسفانه دسترسی به آن ها برای ایرانیان بسته شده است و همچنین این ابزارها بسیار بزرگ و پیچیده هستند و بسیاری از کسب و کار به چنین ابزاری در این سطح نیاز ندارند و وقتی این ابزارها را می بینند بخاطر پیچیده بودن و داشتن امکانات بیش از حد آن ها، یا از این ابزارها استفاده نمی کنند و یا به استفاده از این ابزارها در حد یک شمارنده بازدید های سایت بسند می کنند، در حالی که این ابزار برای شمارش بازدید سایت شما طراحی نشده اند و امکانات آن ها برای تحلیل مخاطبین سایت شما است.

در دیاموند سعی شده است که سرویسی مناسب و کارا برای کسب و کارهای داخلی و با رابط کاربری ساده  ارائه شود تا در کنار کمپین ها خود بتوانند آن ها را هوشمند رصد کنند.

جهت ثبت نام رایگان و  استفاده از خدمات مارکتینگ سامانه دیاموند میتوانید به آدرس http://dnd.ir مراجعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • shayan
    shayan | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    دیاموند چیه باو، اون دایمونده
    لووول

  • بابک
    بابک | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    دیاموند نمیخونن... دایموند درستشه

مطالب پیشنهادی