ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید اپل آیدی و گیفت کارت آیتونز
رپورتاژ آگهی

خرید اپل آیدی و گیفت کارت آیتونز [رپورتاژ آگهی]

امروز می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر داشتن آموزش های مفید راجع به اپل ایدی، شما می توانید از این سایت اقدام به خرید اپل آیدی آمریکا و گیفت کارت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروز می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که علاوه بر داشتن آموزش های مفید راجع به اپل ایدی، شما می توانید از این سایت اقدام به خرید اپل آیدی آمریکا و گیفت کارت اپل به منظور شارژ دلاری اکانت اپل ایدی نمایید.

همانطور که می دانید برای دسترسی به سرویس های اپل و دانلود از اپ استور به اپل ایدی نیاز دارید. به طور کلی ساخت اپل ایدی رایگان می باشد ولی در ایران به دلیل تحریم های اپل کمی دشوار است. اگر شما از آن دسته افراد هستید که نمی خواهید زمان خود را صرف ساخت و دور زدن تحریم های اپل کنید، حتما به سایت آیدی یار سر بزنید.

خرید اپل آیدی و گیفت کارت آیتونز

خرید اپل آیدی

شما با ورود به صفحه اصلی آیدی یار می توانید اپل ایدی آماده یا اپل ایدی با ایمیل خودتان خریداری کنید. تفاوت این دو نوع اپل ایدی در مدت زمان تحویلشان و یوزر اپل ایدی می باشد اما از لحاظ کاربردی با یکدیگر تفاوتی ندارد.

تمامی اطلاعت اپل ایدی شامل: اپل ایدی، رمز عبور، سوالات امنیتی و تاریخ تولدی که در ساخت اپل ایدی به کار رفته، پس از خرید به شما تحویل داده می شود و شما با مراجعه به سایت appleid.com می توانید وارد مدیریت اکانت اپل ایدی خود شوید و با استفاده از آموزش هایی که در سایت آیدی یار است، اقدام به تغییر اطلاعات اپل ایدی خود نمایید. توجه فرمایید که اپل ایدی یک اکانت شخصی است و باید حتما مسائل امنیتی در آن رعایت شود. برای اطلاعات بیشتر به مقاله افزایش امنیت اپل ایدی در سایت آیدی یار مراجعه کنید.

خرید گیفت کارت آیتونز

از دیگر خدماتی که این سایت به شما ارائه می دهد، فروش گیفت کارت آیتونز آمریکا برای شارژ حساب اپل ایدی می باشد. شما با شارژ دلاری حساب اپل ایدی خود (با استفاده از گیفت کارت آیتونز) می توانید برنامه های پولی از اپ استور دانلود کنید یا خرید درون برنامه انجام دهید (همانند خرید جم بازی، ارتقاء برنامه به حالت پرمیوم و ...) و یا اینکه از آن برای خرید فضای اضافی آیکلود استفاده نمایید. برای خرید گیفت کارت آیتونز و تحویل آنی آن پس از پرداخت، همین حالا به سایت آیدی یار مراجه نمایید.

آیدی یار دارای نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. پس می توانید خریدی آسوده، راحت و آنلاین از این سایت داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر به سایت آیدی یار به نشانی زیر مراجعه نمایید.

آدرس سایت: www.idyar.com

مطالب پیشنهادی