ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اعلام اسامی برندگان اولین مرحله قرعه کشی سفر به جام جهانی با مدیران خودرو

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو؛ مراسم قرعه کشی 3 برنده خوش شناس سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان برای یکسال در  روز سه شنبه 26 دیماه در هتل بزرگ ارم ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ دی ۱۳۹۶ | ۱۵:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو؛ مراسم قرعه کشی 3 برنده خوش شناس سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان برای یکسال در  روز سه شنبه 26 دیماه در هتل بزرگ ارم با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار و برندگان این کمپین در حضور راسانه‌های خبری معرفی شدند.

در حاشیه این مراسم، مهندس اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به استقبال خریداران از این طرح، این کمپین را برای یک ماه دیگر تمدید کرد تا فرصت برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای 3 نفر دیگر از این خریدران مهیا شده باشد.

خودرو 315 در طول عرضه خود در بازار این بارها بعنوان محصولی مناسب برای خریداران جوان، در کمپین های مختلف شرکت داده شده است. پیش از این نیز خودرو 315 در خلال تقدیر از قهمرمانان ملی المیپک لندن و برزیل در سال های 91 و 93 استفاده شده بود.

اخیرا شرکت مدیران خودرو در ادامه فعالیت‌های برندینگ و رضایتمندی مشتریان خود، همزمان با برگزاری مقدمات بازی های جام جانی فوتبال 2018 روسیه اقدام به برگزاری کمپینی با نام " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" کرده است که طی آن به 3 خریدار خوش شانسی که خرید خودرو ام وی ام 315 اکسلنت خود را در بازه زمانی 22 آذر تا 22 دیماه سال جاری نهایی کنند، به قید قرعه به سفر روسیه و تماشای مسابقه جام جهانی فوتبال در این دوره از مسابقات اعزام خواهد کرد.

خودرو ام وی ام 315 اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن های آن صورت گرفته بعنوان جدید ترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است.

نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه ایی Vifa دانمارک بعنوان اصلی ترین تغییر این نسخه است. وجود روف رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوش آمدگویی در زیر درب های جلو از دیگر آپشن های اضافه شده به این محصول هستند.

شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش بوده است با برگزاری برنامه ها مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خودرو برقرار کند و از نظرات مختلف آنها در طول استفاده از محصولات خود با خبر شده و در بهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده مستمر نماید.

گفتنی است که مراسم این قرعه کشی در حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و با دقت کامل انجام گرفته است تا کوچکترین شک و شبهه ای در خصوص شیوه اجرای قرعه کشی و تعیین برندگان وجود نداشته باشد.

اسامی نفرات برنده قرعه کشی مرحله اول برای سفر به روسیه در جام جهانی 2019

3 مسافر سفر به روسیه برای جام جهانی فوتبال:

عبدالحسین اسماعیل زاده بافقی
مازیار فلاح دخت ناصرانی
حمیدرضا کیانی راد

15 برنده سرویس ادواری یکساله:

امیر یارجو - عوض گلدی زورمندی
فاطمه اسدی- امیرحسین فرج زاده
ویدا وقفچی- اکرم بقاء
لیلا به نی- محمدنبوی
زهرا حسینی- محمد زارعی اسفندانی
اعظم شافعی- مهدی کنایی صفت
حمید آدینه- غزاله حاجی زاده
ابوالفضل دلجو یزدی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی