ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید خانه و آپارتمان در مجیدیه، متری چند؟ [رپورتاژ آگهی]

 مجیدیه تهران یکی از مهمترین محله‌های شرق تهران است و این اهمیت را به خاطر قرار گرفتن در بین مهمترین بزرگراه‌های شرق تهران به دست آورده. بزرگراه‌های همت و رسالت و صیاد شیرازی راه‌های ارتباطی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 مجیدیه تهران یکی از مهمترین محله‌های شرق تهران است و این اهمیت را به خاطر قرار گرفتن در بین مهمترین بزرگراه‌های شرق تهران به دست آورده. بزرگراه‌های همت و رسالت و صیاد شیرازی راه‌های ارتباطی اصلی رسیدن به این نقطه هستند و از آنجایی که قیمت خانه در این نقطه به گرانی محلات دیگر نیست و اقشار متوسط بیشتر در آن زندگی میکنند، بسیاری خرید خانه و آپارتمان در مجیدیه را به دیگر نقاط تهران ترجیح می‌دهند.

محله ارمنی نشین تهران

مجیدیه تهران که زمانی جزئی از املاک عبدالمجید میرزا عین‌الدوله، از شاهزاده‌های دوران قاجار بود و به همین دلیل به مجیدیه معروف شده، در منطقه 8 شهرداری قرار گرفته و یکی از خوش مسیرترین نقاط تهران است.

در شمال مجیدیه بزرگراه همت قرار دارد، از جنوب به مسیل باختر میرسد و از شرق به خیابان کرمان و از غرب به بزرگراه صیاد شیرازی محدود است.  البته که نامش پیش از این مجیدیه بوده و این روزها به خیابان شهید استاد حسن بنا، یکی از کسانی که در مبارزات سیاسی پیش از انقلاب 57 شهید شد، معروف است.

محله مجیدیه در تهران بیش از همه چیز به ارمنی‌نشین بودن معروف است و تعداد ارمنیان مجیدیه به خصوص در قسمت جنوبی آن بیشتر است. اگر هم از ساکنان ارمنی و معروف اینجا بخواهید بدانید، ساموئل خاچیکیان و واروژ کریم مسیحی، کارگردان و رازمیک موسسیان، موزیسین و آندرنانیک تیموریان، فوتبالیست در این محله زندگی میکردند.

مجیدیه، محلی‌ایست شبیه به خیلی از محله‌های تهران، با خیابان‌های باریک و ساختمان‌هایی بلند. از مراکز خرید و خانه‌های بزرگ و آپارتمان‌های شیک در آن خبری نیست و محله‌ای است بیشتر با بافت ساده و سنتی و افرادی با درآمد متوسط این محله را معمولا برای زندگی انتخاب میکنند. مجیدیه پر است از فست فودی‌ها و ساندویچی‌هایی که بعضی‌هایشان در تهران معروفند.

قیمت خرید خانه و آپارتمان در مجیدیه چقدر است؟

از وقتی بزرگراه رسالت، مجیدیه را به دو قسمت مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی تقسیم کرده و از آنجایی که بزرگراه‌های همت و صیاد شیرازی از آن میگذرند، کل محله مجیدیه به بن بست‌هایی ختم می‌شود. مجیدیه از چند خیابان اصلی شکل گرفته، ازجمله استاد حسن بنا، 16متری اول یا شهید همایی و16 متری دوم یا همان خیابان اثنی‌عشری. اگر از دلایل محبوبیت این محله خواسته باشید، دو دلیل دسترسی آسان و وجود امکانات بسیار در آن در صدر لیست قرار می‌گیرند.

اتوبوس‌هایی که از مسیر خاوران ـ علم و صنعت می‌آیند شما را در ایستگاه سرسبز پیاده می‌کنند و از آنجا می‌توانید خود را به میانه خیابان استاد حسن بنا برسانید. تمام اتوبوس‌هایی که از غرب بزرگراه رسالت به سمت میدان رسالت می‌روند، از وسط مجیدیه می‌گذرند و شما را در رسیدن به مجیدیه شمالی و جنوبی کمک می‌کنند. ابتدای خیابان مجیدیه جنوبی هم تاکسی‌هایی هستند که شما را به میدان سپاه ببرند. اما قیمت خرید خانه و آپارتمان در مجیدیه چقدر است؟ این قیمت‌ها از قسمت املاک سایت دیوار گردآوری شده و برای آنهایی که میخواهند قیمت کلی دستشان بیاید مناسب است.

 

منطقه متراژ قیمت به تومان
مجیدیه جنوبی- 16 متری دوم 50 متر 150 میلیون
مجیدیه جنوبی- 16 متری اول 70 متر 240 میلیون
مجیدیه شمالی 73 متر 365 میلیون
بلوار بیژن 85 متر 467 میلیون
خیابان کرمان 115 متر 630 میلیون
مجیدیه شمالی 150 متر 900 میلیون

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ممد مکانیک
    ممد مکانیک | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    سلام ، من پونزده ساله بچه همین مجیدیه ام و شمالی بین بنی هاشم و استاد حسن بنا ، در کنار همه خوبی هایی که گفتید لازم دونستم یکم واقع بینانه تر راجع به بافت فرهنگی منطقه توضیح بدم تا دیگران هم به سختی هایی که ما اولی که اومدیم تو این محل افتادیم نیوفتند ، اول از همه اینکه اکثر جمعیت ساکن در مجیدیه و اصلا شمالی اراکی هستند و اگه اراک رفته باشید متوجه رفتار عجیب بعضی مردم خواهید شد (یکم خشک هستند و سرد و اینا چیزا مثل شمال اروپا ) و اینکه دسترسی هایی که گفتید بله دقیقا همینطور هست و بهترین مسیرها رو برای رفتن به شرق و غرب و جنوب تهران داریم (بجز جنوب غرب -یافت آباد اون طرفا که خب طبیعی هم هست بالاخره شرقیم دیگه و متمایل به شمال) ، نکته بعدی ویژگی بارز بچه های مجیدیه س (البته این جدیدیا که میام تازگی یکم رنگ و بوی فرهنگ اجتماعی منطقه رو تغییر داده اند ) اونم اینکه به شدت پر رو و پر ادعا هستند ، مجیدیه به لات و لوت هاش و مشروبات الکلیش معروف بود که دومی به ندرت در ملا عام پیدا میشه(مگه جنوبی که ارمنی نشینه) برعکس قسمت ارمنی نشین (جنوبی) که بسیار آدم های شریف و محترمی هستند شما شب چهارشنبه سوری تو مجیدیه اصلا امنیت ندارید مهم نیس کسی شما رو بشناسه یا نه بالاخره یه ترقه جلو پاتون خواهد ترکید اگه به ماشینتون آسیب نرسه یا حتا خونتون . قصد قضاوت و داوری در مورد همه ی آدم های این منطقه ندارم مثل همه جای دنیا آدم خوب و بد همه جا هست ولی نکته مهم راجع به مجیدیه اینه که بعضی چیزا تو فرهنگ شما بد تلقی میشه که براشون اصلا چیز بدی نیس و این تو سال های اول حتما شما رو آزار خواهد داد . حرف آخر - مجیدیه منطقه ی ارزونیه نسبت به تمام مناطق و نواحی اطرافش ولی فراموش نکنید که هیچ ارزونی بی علت نیست.

  • ممد مکانیک
    ممد مکانیک | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    سلام

  • محمدی
    محمدی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

    محله که توش زندگی می کنم. قیمت خونه ها به کوچه که توش هستید متفاوته. کلاس خونه ها هم پنچ تا کوچه پایین بالا قابل مشاهده از نظر امنیت هم البته من اهلش نیستم ولی. اسم مجیدیه میاد مردم یاد مشروبات الکلی می افتند مخصوصا جنوبی

مطالب پیشنهادی