ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

۵ تور نوروز 97 که بدون ویزا مسافرش می‌شوید [رپورتاژ آگهی]

نوروز، نام خود را برای تغییر و به‌روز شدن به‌دنبال دارد. برای همین بسیاری تصمیم می‌گیرند سال جدید را با سفر شروع کنند و روزی نو در سال جدید داشته باشند. با همین رویکرد، آژانس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

نوروز، نام خود را برای تغییر و به‌روز شدن به‌دنبال دارد. برای همین بسیاری تصمیم می‌گیرند سال جدید را با سفر شروع کنند و روزی نو در سال جدید داشته باشند.

با همین رویکرد، آژانس مسافرتی مقتدرسیر تابان تلاش کرده با نگاهی به بهترین آب و هواهای بهار در مشهورترین مقصد‌های گردشگری که می‌توان بدون ویزا به آن سفر کرد، با برنامه‌ریزی ویژه در تورهای نوروز 97 سفری خاطره‌انگیز در نوروز هماهنگ کند.

تور مالزی نوروز 97

به‌طور طبیعی بهار دل‌انگیز و خوش آب و هوا در تعطیلات نوروز را می‌توانید در تور مالزی نوروز 97   به خوبی تجربه کنید.

نسیم خنک بهاری، در کنار آفتاب درخشان و تابان، یک سفر رویایی را پیش‌روی شما می‌گذارد. می‌توانید در میان بلندترین ساختمان‌های دنیا قدم بزنید و از این همه پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شگفت‌زده شوید و یا به پارک‌های ملی سفر کنید و در کنار نادرترین حیوانات روی زمین و بی‌نظیرترین گیاه‌های دنیا ساعت‌ها کشف کنید.به ساحل بروید و در شن‌های سفید و آبی آفتاب، آرامش داشته باشید و یا در هیاهوی محله‌های قدیمی به سراغ جذاب‌ترین رستوران‌های دریایی بروید و غذای آنها را بخورید.

اینجا بهترین مکان برای سفرهای خانوادگی است، در هر نقطه و هر مکانی کودکان و نوجوانان می‌توانند منحصر به‌فردترین امکانات و تفریحات را یا به تنهایی و یا به همراه مادر و پدر خود تجربه کنند و خاطره‌ای بی‌نظیر از این سفر نوروزی داشته باشند.

سفر به مالزی بسیار ساده است، شهروندان ایرانی برای سفر نیاز به ویزا ندارند و فقط با خرید تور و بلیت مناسب می‌توانند مسافر مالزی شوند.

اتفاقا سفر در نوروز بسیار جذاب است، چرا که هم‌زمانی بهار با بسیاری از فستیوال‌های مذهبی و جشن‌های سنتی آنها، مالزی را جذاب و دیدنی‌های آن را دو چندان می‌کند.

اگر بخواهید در بهترین زمان سفر یعنی در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین‌ماه، سفر خود را شروع کنید، بهتر است که از هم‌اکنون تا پیش از پایان بهمن‌ماه تور مناسب خود را خریداری کرده باشید.

چون درست است که روند اداری ویزا برای این سفر نیاز نیست، اما تعلل در خرید تور گاهی انتخاب مناسب را از شما می‌گیرد و در برخی موارد خط‌هوایی مناسب برای سفر به مالزی نیست و متاسفانه ممکن است شما این نوروز را برای سفر به مالزی زیبا از دست بدهید.

تور استانبول نوروز 97

همه‌ی علاقمندان به سفر در نوروز، پیشنهاد می‌کنند که یک‌بار  با  تور استانبول نوروز 97  همراه شوید.

این شهر جذاب و دیدنی، تاریخی و رمانتیک آنقدر دوست‌داشتنی است که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند و همیشه میزبان خوبی برای همه‌ی مردم دنیا در همه‌ی دوره‌هاست.

همین شرایط برای ایرانی‌ها و دیگر پارسی‌زبان‌ها در نوروز هم اتفاق می‌افتد، استانبول خود را برای این جشن باستانی آماده می‌کند و بهترین برنامه‌ها و جشن‌های بهاری خود را از آن زمان شروع می‌کند.

معمولا در این فصل با توجه به حضور چشم‌گیر ایرانی‌ها در شهر، بیشتر تفریحات دریایی و یا امکانات گردشگری که به دلیل سرمای هوا و زمستان تعطیل بودند، راه‌اندازی می‌شود.

برای سفر عالی و دلنشین به این شهر، بهتر است در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین، عازم این شهر رویایی شوید و بهترین خاطره را برای نوروز خود بسازید.

با اینکه سفر به استانبول بسیار ساده است و ایرانی‌ها تنها با خرید تور و بلیت می‌توانند میهمان آن شوند، اما خب علاقه‌ی شهروندان ایرانی باعث می‌شود که معمولا بهترین انتخاب‌ها به‌سرعت تکمیل می‌شود.

به همین دلیل معمولا به علاقمندان به سفر نوروزی پیشنهاد می‌شود که برای حضور در تعطیلات هفته‌ی اول نوروز، تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب خود را خریداری کرده باشند.

با این خرید مناسب، مسافران می‌توانند در بهترین هتل‌ها اقامت کنند و اتفاقا در بهترین ساعت‌های پروازی و با خط‌های هوایی مناسب به استانبول برسند.

به گزارش ویرلن؛ اما هرچقدر این زمان به پایان سال نزدیک شود، انتخاب‌ها سخت‌تر می‌شود و کم‌کم بهترین انتخاب‌ها تکمیل ظرفیت می‌شوند و علاقمندان نمی‌توانند با امکانات خوب، راهی استانبول شوند.

البته برای رفتن به استانبول همیشه فرصت است و اگر شما هم اکنون به نتیجه‌ی نهایی برای این سفر نرسیده‌اید می‌توانید برای تعطیلات هفته‌ی دوم برنامه‌ریزی کنید که بهتر است برای این زمان هم تا پیش از پایان هفته‌ی اول تعطیلات، تور خود را انتخاب و خریداری کرده باشید.

تور باکو نوروز 97

اگر علاقمند به جشن‌‌های نوروز هستید و می‌خواهید این عید باستانی را در سفر جشن بگیرید، بدون معطلی تور باکو نوروز 97 را انتخاب کنید.

نوروز در باکو و شهرهای دیگر آذربایجان باسبک و سیاق آذری برگزار می‌شود. پوشیدن لباس‌های سنتی که ریشه در سنت و فرهنگ دارد، غذاها و شیرینی و موسیقی و رقصی که هرکدام به نوبه خود رسیدن این روز فرخنده را نوید می‌دهند.

شهر باکو در نوروز ، با سفره‌های هفت‌سین، سبزه و سمنو تزئین می‌شود. نورپردازی برج میدان، موزه حیدر علی‌اف و سالن اپرای زیبای شهر از یک سو و مغازه‌هایی که برای نوروز آماده می‌شوند از سوی دیگر، مسافران و گردشگران و مردم باکو را به شادی و جشن نوروز آذری فرا می‌خواند.

برای همین به شما پیشنهاد می‌دهیم که به سادگی و با خرید به‌موقع تور، میهمان مردمان خود باکو شوید.

شما برای اقامت بهتر در باکو بهتر است تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور خود را انتخاب و آن را خریداری کرده باشید که بتوانید از ابتدای جشن‌های سال‌نو و نوروز در این شادی دلنشین شریک باشید.

علاوه بر جشن‌ها و پایکوبی‌ها، حتما به رستوران‌ها و کافه‌‌های شهر هم سر بزنید و از غذاها و نوشیدنی‌هایی که به‌طور مخصوص در این فصل و برای نوروز سرو می‌شوند مزه کنید.

تور گرجستان نوروز97

همین شرایط با کمی تفاوت را هم می‌توانید در تور گرجستان نوروز 97 تجربه کنید. دنیایی که همیشه برای میزبانی از ایرانی‌ها آماده است و می‌داند که چگونه بهترین برنامه‌ها را برای خوش‌گذرانی و شادی آنها فراهم کند.

وقتی به گرجستان سفر می‌کنید، در  آب و هوای بهار آنجا غرق می‌شویدبرای همین  خود گرجی‌ها هم بهار را بهترین زمان سفر به کشورشان می‌دانند.درست در همین زمان درخت‌ها شکوفه می‌کنند و کم‌کم سفیدی زمستان می‌رود و سبزی بهار جایگزین می‌شود. واقعیت این است که جشن‌های نوروز گرجی مهم‌ترین فستیوال آن تاریخ است در همه‌ جای این کشور می‌توانید سفره‌های هفت‌سین را ببینید، از شنیدن موسیقی‌ محلی لذت ببرید و با شادی مردم در کافه‌ها و رستوران‌ها همراه شوید.

گرجستان هم از آن مقصدهای گردشگری است که شهروندان ایرانی فقط با خرید تور و بلیت مناسب می‌توانند میهمان آن شوند، بنابراین علاقه و اشتیاق زیادی برای سفر به این گوشه از دنیا وجود دارد و معمولا به سرعت بهترین زمان و امکانات سفر تکمیل می‌شود.

با همین شرایط  است که کارشناس‌های سفر به مشتاقان گرجستان پیشنهاد می‌کنند سفر خود را در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین شروع و در همه‌ی جشن‌های نوروزی شرکت کنند.

برای سفر در این تاریخ هم بهتر است که تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب خود را خریداری کرده باشند که بتوانند در بهترین هتل‌ها اقامت و ساعت خوبی را برای سفر به تفلیس انتخاب کنند.

آرامش با اقامت در آنتالیا نوروز 97

به طور قطع ساحل و تفریح‌های آبی، یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها در تعطیلات نوروز است، برای همین هم هر سال تور آنتالیا نوروز 97 به سرعت تکمیل می‌شود.

شهری زیبا، با قشنگ‌ترین ساحل ترکیه که درست در همان زمان به پیشواز بهار می‌رود و نسیم دل‌انگیز ساحلی آن در زیر آفتاب درخشانش دلربایی می‌کند.

شروع بهار و شکوفه‌باران درختان، زمان طلوع خورشید گرم و سوزان آنتالیا هم هست. در این زمان، هوایی با دمای بین ۸ تا ۱۳ درجه را تجربه می‌کنید، هرچند دمای هوا اجازه‌ی شنا کردن در آب‌های ساحل را به شما نمی‌دهد اما اقامت در هتل‌های ۵ستاره و با امکانات آنتالیا بهترین فرصت را برای آب‌تنی و حتی خوابیدن در آفتاب دلنشین فراهم می‌آورد.

همین دلبری‌ها و جذابیت‌هاست که تور آنتالیا نوروز ۹۷ را به سرعت تکمیل می‌کند، به همین دلیل اگر کسی تا پیش از نیمه‌ی اسفندماه تور مناسب خود را خریداری نکرده باشد، نمی‌تواند با بهترین شرایط در یکی از روزهای ۲۷ اسفند تا ۴ فروردین، سفر خود را به آنتالیا شروع کند. بنابراین به همه‌ی علاقمندان پیشنهاد می‌شود پیش از نیمه‌ی اسفندماه نسبت به خرید تور با برنامه‌ی مناسب و بهترین زمان پرواز و اقامت در جذاب‌ترین هتل‌های ساحلی اقدام کنند.

البته علاقه به حضور در آنتالیا همیشه زیاد است، آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان هم با همین نگاه، به سرعت برنامه‌ی تورهای خود را به‌روز می‌کند. بنابراین اگر تا پایان سال موفق به خرید تور مناسب نشده‌اید، می‌توانید برای تعطیلات هفته‌ی دوم برنامه‌ریزی کنید که باز هم بهتر است همان تور را هم تا پیش از پایان هفته‌ی دوم تعطیلات خریداری کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از تورهای نوروزی و برنامه‌های سفر داشته باشید، هم‌اکنون می‌توانید  با شماره ۷۵۲۱۲-۰۲۱ تماس بگیرید و با راهنمایی و مشاوره‌ی  کارشناس‌ها و متخصصان گردشگری آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان بهترین سفر را با هزینه‌ای مناسب برای تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

    با این وضع دلار و خروجی جدید مگه میشه جایی رفت؟ بعد از چهل سال صدقه سر ج ا ارزش پولمون رسیده به پهن

  • pouya s
    pouya s | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    نمی دونستم مالزی هم بدون ویزا میشه رفت

  • Hamed A
    Hamed A | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    مردم پول نون ندارن، شما هی تبلیغ تور کن

  • آریا
    آریا | ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

    نوروز نمیشه رفت. های سیزنه قیمت پول خون باباشون رو میگیرن.
    الانم که دلار شده 4900 .عوارض خروج رو هم گرون کردن. همون تو خونه بشینیم بهتره

مطالب پیشنهادی