ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بهترین روش خرید تورهای جام‌ جهانی روسیه 2018 [رپورتاژ آگهی]

سفر به روسیه به خودی جذاب و شنیدنی است، حالا اگر این سفر با بزرگترین رویداد ورزشی سال، یعنی جام جهانی فوتبال همراه باشد قطعا جذاب‌تر و شنیدنی‌تر است. آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سفر به روسیه به خودی جذاب و شنیدنی است، حالا اگر این سفر با بزرگترین رویداد ورزشی سال، یعنی جام جهانی فوتبال همراه باشد قطعا جذاب‌تر و شنیدنی‌تر است.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان برای این دوره از جام‌جهانی برنامه‌ ویژه‌ای در نظر گرفته که هر علاقمندی را به مقصد می‌رساند  و همه می‌توانند در تماشای بزرگترین رویداد ورزشی سال شرکت کنند.

تور جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ که بعد از ماه‌ها برنامه‌ریزی و تلاش مداوم کارشناس‌های این آژانس تنظیم شده است،  ماه‌ها قبل از برگزاری مسابقات با شرایط فروش استثنایی، امکانات منحصر به فردی را پیش‌روی علاقمندان به سفر و به‌خصوص ورزش فوتبال گذاشته است.

برنامه‌ این تورها در بسته‌هایی با امکانات متفاوت برنامه‌ریزی شده تا افراد بتوانند با هر توان مالی در این مسابقات حاضر شوند.نزدیک بودن محل برگزاری مسابقات و سهولت دریافت ویزای روسیه برای ایرانیان، امکانی را پیش‌روی شما گذاشته تا به فکر سفر برای تماشای بازی‌های ایران باشید و از هم‌اکنون برای تابستان خود برنامه‌ریزی کنید.

گشت و گذار در شهرهای مسابقات تیم ‌ملی

برنامه‌ بازی‌های تیم‌ملی ایران، مطابق با جدول قرعه‌کشی‌ فیفا و در گروه B برگزار می‌شود، برای همین هم برنامه‌ریزی سفر همراهان تور روسیه جام جهانی، با مسابقات ایران در سه شهر اصلی، سن‌پترزبورگ، کازان و سارانسک نوشته شده است.

با پروازهای تور روسیه جام جهانی ، دقیقاً ۲۴ خرداد تهران را به مقصد سن‌پترزبورگ ترک می‌کنید تا فردای آن روز، یعنی در ۲۵ خرداد ماه، بعد از صرف صبحانه‌ رایگان هتل، با ترانسفر اختصاصی آژانس به ورزشگاه زنیت آرنا بروید و بازی ایران و مراکش ، یعنی اولین بازی تیم ملی در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی را از نزدیک ببینید.

بعد از این بازی، چند روزی را در سن‌پترزبورگ به همراه لیدر فارسی‌زبان و تمام وقتی که در کنارتان هست شهر را می‌گردید و جاذبه‌های دیدنی آن را می‌بینید و یک‌ روز را هم ناهار میهمان لیدر می‌شوید و سپس چمدان‌هایتان را می‌بیندید که با یکی از پروازهای داخلی خط هوایی Nordwind به شهر کازان بروید.

۳۰ خردادماه، دومین بازی ایران با تیم‌ملی اسپانیا در ورزشگاه کازان آرنا برگزار می‌شود که شما چند روز زودتر به آنجا می‌رسید و بعد از اقامت در هتل‌های انتخابی، با لیدر فارسی‌زبان شهر را به‌خوبی می‌گردید و روز ۳۰ خرداد با ترانسفر اختصاصی آژانس، به این ورزشگاه می‌روید.

به گزارش ویرلن؛ ورزشگاه برای شما خیلی غریب نیست! اینجا همان ورزشگاهی است که سردار آزمون، بازیکن جوان تیم ملی ایران در آن توپ می‌زند. شما رقابت ایران و اسپانیا ، این بازی حساس را در آن تماشا می‌کنید و ما امیدواریم که با برد تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا آن را ترک کنید و با روحیه‌ای خوش و سرحال برای بازی سوم و سفر به شهر سارانسک در روسیه برنامه‌ریزی کنید.

اول تیرماه، شما کازان را بازهم با یکی از پروازهای داخلی خط هوایی Nordwind به سوی سارانسک ترک می‌کنید تا سومین بازی تیم ملی و مسابقه با تیم ملی پرتغال را از نزدیک در ورزشگاه موردویا ببینید.

اما برای اقامت در این شهر، برای شما برنامه‌ی ویژه‌ای در نظر گرفتند. شما به شهر اولیانوفسک، شهر ساحلی که در چند کیلومتری سارانسک قرار دارد می‌روید و این چند روز را در هتل‌های ساحلی آن می‌گذارنید.در اینجا تابستان واقعی روسیه را می‌بینید و می‌توانید از تفریح‌های ساحلی آن استفاده کنید.

بازی ایران و پرتغال را هم بعد از آنکه با ترانسفر اختصاصی آژانس به ورزشگاه رفتید در ۴ تیرماه تماشا و با خاطره‌ای خوش برای بازگشت به ایران خاطره‌سازی می‌کنید.

این آخرین روزی است که شما در روسیه هستید و فردای آن روز با کوله‌باری از تجربه‌ها و خاطرات شیرین به ایران می‌روید تا برای همیشه جام جهانی 2018 را به ذهن بسپارید.

ویژگی‌های تور جام جهانی روسیه مقتدر سیر

شما در حقیقت تور ویژه‌ای را برای سفر به جام‌جهانی روسیه انتخاب کرده‌اید. برنامه‌ریزی‌ها و توانایی هماهنگی آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان آنچنان خوب است که به‌طور کامل تورهایشان را از دیگر مراکز برگزاری تور مسافرتی جدا می‌کند.آژانس مقتدر سیر تابان به عنوان یکی از پیشگامان این مسیر از همان ابتدای تصویب قانون تسهیل گردشگری میان ایران و روسیه، مجری مستقیم تور روسیه بوده و تا امروز توانسته بیش از ۱۰۰ تور روسیه را به‌خوبی و با موفقیت برگزار کند، به همین دلیل نام او در فهرست مهم‌ترین عرضه‌کنندگان تورهای روسیه همیشه درخشیده است.

متخصصان تورهای روسیه در این آژانس، به گونه‌ای هماهنگ کرده‌اند که همه‌ همراهان تور جام جهانی  با پروازهای چارتری خط هوایی Nordwind روسیه جابه‌جا  شوند و حتی بر خلاف دیگر آژانس‌های برگزارکننده‌ این تورها، تسهیلات ویژه‌ای هم برای جابه‌جایی میان شهرهای برگزاری مسابقات در نظر گرفته‌اند. همراهان تور جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸ در این آژانس با پروازهای داخلی خط هوایی Nordwind سفر می‌کنند تا خستگی سفر میان این شهرها از لذت سفرشان کم نکند.

در همه طول سفر لیدر فارسی ‌زبان و آشنا به محل همراه تور است و علاوه بر صبحانه‌ رایگان در هتل‌ها یک ناهار  رایگان را هم به همراه او به یکی از رستوران‌های محلی شهر می‌روند و لذت بیشتری از همنشینی در سفر می‌برند.

قیمت و نحوه‌ی خرید تور جام جهانی روسیه

همه این برنامه‌ها در قالب دو پکیج مسافرتی در نظر گرفته شده، تا حق انتخاب خوبی به همه‌ علاقمندان به این رویداد بزرگ جهانی وجود داشته باشد.

براساس این پکیج‌ها، علاقمندان تور جام جهانی روسیه 2018  یا می‌توانند از ابتدا تا انتهای بازی‌های مقدماتی تیم ملی ایران، همراه تور باشند و یا فقط دو بازی ابتدایی مقدماتی را تماشا کنند و سپس به ایران بازگردند. برای هر یک از این برنامه‌ها هم قیمت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که علاقمندان به سادگی بتوانند آن را انتخاب و خریداری کنند.

پکیج A: دوازده شب و ۱۳روز است که برای این مدت اقامت شروع هزینه از ۲۸۰۰ دلار  پیش‌بینی شده است.

پکیج B: هشت شب و ۹ روز است که برای این مدت اقامت شروع هزینه از ۲۳۵۰ دلار پیش‌بینی شده است.

البته نکته مهم در خرید این تورها این است که باید در نظر داشته باشید قیمت ‌نهایی براساس تعداد همراهان و درجه و کلاس هتل‌های انتخابی محاسبه می‌شود.

با همه‌ اینها به شما پیشنهاد می‌دهیم در فروش استثنایی تورهای جام جهانی آژانس مسافرتی مقتدرسیر این تورها را بخرید. چون هرچقدر به زمان برگزاری مسابقات جام جهانی نزدیک‌تر شوید با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت تورها تغییر می‌کند.

آنچه باید در نظر داشته باشید این است که رقم‌های ارائه شده، صرفاً در زمان پیش‌فروش معتبر است و هر قدر به زمان برگزاری تورهای جام‌جهانی نزدیک می‌شویم قیمت بالاتر می‌رود.

خرید بلیت‌ بازی‌های ایران در جام‌جهانی روسیه

فیفا، برای برنامه‌ریزی مناسب برگزاری مسابقات، بلیت‌ها را در دو دسته‌ی VIP و اقتصادی عرضه کرده است.

بلیت‌های VIP در دو گروه Match Exprience و Match Club به ترتیب با قیمت‌های  ۵۹۵ و ۸۵۰ دلار به فروش می‌رسند.

بلیت‌های دسته‌ی اقتصادی هم در سه گروه به ترتیب، با قیمت‌های ۲۱۰, ۱۶۵ و ۱۰۵ دلار عرضه شده است.

شما می‌توانید برای اطلاع دقیق از محل جایگاه‌های هر ورزشگاه هم‌اکنون به سایت مقتدر سیر مراجعه و جزئیات کامل را مشاهده کنید.

تهیه‌ بلیت مسابقات ایران در جام جهانی برای همراهان تورهای آژانس مقتدر سیر به صورت رایگان و توسط کارشناس‌های آژانس انجام می‌شود.

تماشای دیگر بازی‌های جام جهانی

جذابیت بازی‌های جام جهانی بسیار زیاد است و به همین دلیل برخی دوست دارند برای تماشای بازی‌هایی به غیر از بازی‌های ایران، به روسیه سفر کنند. با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای فروش استثنایی پکیج‌های ویژه جام‌جهانی روسیه صرفاً برای بازی‌های ایران علاقمندان این بازی‌ها می‌توانند به شکل دیگری با آژانس مقتدر سیر همراه باشند.

آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان با توجه به اینکه از از برگزارکنندگان اصلی و مجری مستقیم تور روسیه است از اوایل خرداد ماه پکیج‌های هفتگی تور روسیه را بازگشایی می‌کند که علاقمندان بتوانند با برنامه‌های آن همراه شوند.

نکته‌ی مهم این است که آن سفرها براساس قیمت روز محاسبه می‌شود و امکان خرید زودتر از موعد برای آنها فراهم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی