ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه میز ال سی دی مناسب را برای انواع تلویزیون انتخاب کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]

جای میز تلویزیون که انتخاب شود، بسیاری از مسائل چیدمان منزل هم انگار خود به خود حل می‌شود. خرید میز ال سی دی مناسب در میان هزاران طرح و جای‌گذاری صحیح آن، یکی از دغدغه‌های ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

جای میز تلویزیون که انتخاب شود، بسیاری از مسائل چیدمان منزل هم انگار خود به خود حل می‌شود. خرید میز ال سی دی مناسب در میان هزاران طرح و جای‌گذاری صحیح آن، یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد است؛ برای این کار باید چند توصیه را مدنظر قرار داد.

ابتدا، به اندازه تلویزیون توجه‌ کنید. البته اگر فضای خانه‌تان کوچک است، بهتر است تلویزیون بزرگی انتخاب نکنید، اما به هرحال میز ال سی دی باید از عرض تلویزیون بزرگ‌تر باشد. همچنین میزی را برگزینید که کشوهای زیادی داشته باشد چون احتمالا به دلیل کوچکی خانه، دستتان برای دکور و ... باز نیست. نکته بعدی هنگام خرید میز ال سی دی، دقت به رنگ، جنس مبلمان، میز نهارخوری و البته رنگ دیوارهاست. اگر عموما دکوراسیون خانه شما تیره است، میز تلویزیونتان کمی روشن باشد و بالعکس.

در این بین عده‌ای ترجیح می‌دهند میز تلویزیونشان را هم‌سو با رنگ مبلمان انتخاب کنند اما باید توجه کرد با این روش، ممکن است فضا خسته‌کننده به نظر برسد. اگر محل قرار گرفتن میز تلویزیون نزدیک به پرده‌های خانه است، آن را با رنگ پرده‌ها تطابق دهید. یادتان نرود میز ال سی دی چوبی همیشه گزینه خوبی خواهد بود، مخصوصا برای دیوارهای سفید. البته باید بدانید میز تلویزیون‌ها انواع مختلفی دارند. اگر حدفاصل هال و پذیرایی خانه مشخص نیست، میز تلویزیون پارتیشن مانند، می‌تواند در جداسازی دو محیط تاثیرگذار باشد. مدل بعدی، کنسول‌های دیواری بدون پایه‌ای است. این نوع، برای خانه‌هایی مناسب است که فضای کاملا به روزی دارند. کنسول‌های دیواری، معمولا فضای زیادی را اشغال می‌کنند. این دو مدل برای خانه‌های نقلی توصیه نمی‌شود.

از ارتفاع میز تلویزیون غافل نشوید و آن را با درنظر گرفتن اندازه مبل‌هایتان بخرید. می‌گویند میز تلویزیون، نقطه کانونی خانه است و می‌تواند به تنهایی فضا را از یکنواختی دربیاورد، اما لازم نیست حتما از میزهای طرح‌دار و شلوغ استفاده‌کنید، مثلا در عوض بهتر است روی میز را با تابلو و مجسمه‌های کوچک تزئین کنید یا حتی رومیزی زیبایی خریداری‌ کنید.

بعد از خرید میز ال سی دی، حالا باید جای مناسب آن را تعیین کنید. تلویزیون باید در نقطه‌ای قرار بگیرد تا از هر نطقه‌ای از خانه، دیده شود، میز تلویزیون‌های متحرک هر چند مشکل عدم دسترسی همه‌ جانبه به تلویزیون را تا حدی برطرف کرده‌است. نکته دوم، عدم وجود نور طبیعی در فضای پشتی تلویزیون است، اگر خانه شما دیوار مناسب ندارد، در نهایت با پرده، جلوی ورود نور را بگیرید. اگر فضای کافی دارید، داشتن مبل مخصوص تلویزیون، دکوراسیون شما را شیک‌تر خواهد کرد. در همین راستا می‌توانید چپ و راست میز ال سی دی، کتابخانه چوبی یا سیستم‌های صوتی قرار دهید. همچنین استفاده از بک‌گراند تیره و ترجیحا با کاغذ دیواری طرح‌دار و لایت باکس‌ها یا چند شلف تعبیه شده روی دیوار به همراه یک میز ال سی دی هم‌رنگ با تجهیزات سلیقه‌ای، محیط خانه را جذاب‌تر خواهد کرد.

قیمت خرید میز ال سی دی بستگی به عواملی مانند جنس، سایز و تعداد کشوها دارد، اما برای جزئیات دقیق‌تر می‌توانید به سایت‌های فروش آنلاین نیز یک سری بزنید. مزیت این روش تهیه، جهت دادن به ذهن شما با دیدن تصاویر انواع مختلف میز ال سی بدون ارتباط مستقیم با خریدار و سردرگمی است. مثلا میز تلویزیون دست دوم اما در حد نو در دیوار، 4 تکه با قابلیت جداسازی 230 هزار تومان به فروش می‌رسد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی