ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بازار آنلاین سنجاق؛ راه‌ حلی برای یافتن متخصصین خدمات خانه [رپورتاژ آگهی]

احتمالا برایتان پیش آمده که برای انجام کارهای مختلف در خانه نیاز به کمک داشته باشید، ولی فرد مورد اعتماد و یا متخصص در آن زمینه را نشناسید. پیدا کردن کسی که مورد اعتماد باشد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

احتمالا برایتان پیش آمده که برای انجام کارهای مختلف در خانه نیاز به کمک داشته باشید، ولی فرد مورد اعتماد و یا متخصص در آن زمینه را نشناسید. پیدا کردن کسی که مورد اعتماد باشد و پرس و جو از میزان توانایی آن فرد کار وقت گیر و دشواریست. خیلی مواقع نیز پیش می آید که با تمام این تلاش ها، کاری که مد نظر شماست با کیفیتی که می خواهید انجام نمی شود.حتی گاهی درباره مبلغ پرداختی با خدمات دهنده موردنظرتان به توافق نرسیده اید و پس از انجام کار،  شما و یا فرد خدمت دهنده رضایت کافی از فعالیت آن روز ندارید.

تیم سنجاق برای شما راه حل کارآمدی دارد. سنجاق ،به عنوان بازار آنلاین خدمات خانه بستری است که شما با مراجعه به آن می توانید برای هر نیاز خدماتی خود راه حل پیدا کنید و با کمترین جست و جو بهینه ترین و مورد اعتمادترین گزینه را برای حل مشکل خود پیدا کنید. این مشکل می تواند از نیاز به کمک برای نظافت منزل باشد تا هر کار و خدمت دیگری مانند تاسیسات، الکتریکی، سمپاشی، کابینت سازی، تزئینات و دکوراسیون و ... .

پلتفرم سنجاق سفارش خدمات خانه مشتریان را از طریق وب‌سایت دریافت می‌کند و به کمک اپلیکیشن حرفه‌ای‌های سنجاق این سفارشها را در اختیار متخصصین قرار می‌دهد تا با در اختیار گذاشتن پروفایلی شامل میزان تجربه و تخصص هر فرد و یا شرکت خدمت دهنده چندین گزینه ارائه و شما را در یافتن نیروی کار خوب کمک کند.

یکی از اهداف سنجاق  بهینه سازی گردش اطلاعات است. شیوه فعالیت سنجاق به این شکل است که مشتریان ( افرادی که متقاضی دریافت خدمات هستند) به صورت رایگان سفارش ها و نیازهای خود را از طریق وب سایت سنجاق اعلام می کنند. خدمت دهندگان با شارژ کردن حساب خود در اپلیکیشن سنجاق به سفارش های مشتریان دسترسی پیدا می کنند و در صورت تمایل می توانند به مشتریان، پیشنهاد همکاری دهند.خدمت دهندگان باید پیشنهاد خود را در قالب اطلاعاتی مانند مشخصات، کارنامه کارهای قبلی، امتیاز و نظرات سایر مشتریان سنجاق در مورد خود، برای مشتری بفرستند تا او با توجه به این اطلاعات تصمیم بگیرد. معمولا قیمت نیز برای مشتری ارسال می شود.

از اهداف مهم دیگر تیم سنجاق ایجاد یک تجربه بهینه در مقایسه بین خدمت دهندگان با کیفیت است. شما می توانید حدود قیمت خدمات را با توجه به نوع خدمات در سایت سنجاق ببینید و با ثبت سفارش در این سایت از قیمت دقیق باخبر شوید. ممکن است هدف شما از ثبت سفارش در وبسایت سنجاق صرفا برآورد هزینه های انجام کار مثلا برآورد هزینه نظافت منزل باشد. سنجاق در این زمینه نیز به شما کمک می کند.در واقع  ثبت سفارش در سنجاق و ارائه پیشنهادات قیمتی توسط خدمت دهنده به معنای انتخاب آن افراد پیشنهاد دهنده نیست و الزامی را برای انتخاب و سفارش قطعی برای شما به همراه ندارد.

در مرحله انتخاب از بین پیشنهادهای خدمت دهندگان مختلف، معیار مشتری، کیفیت پروفایل خدمت دهندگان، امتیازشان و قیمت پیشنهادی است. در واقع ساختار بازخورد گرفتن از مشتریان باعث می شود اهمیت پروفایل با کیفیت در بین خدمت دهندگان جا بیفتد و به مرور زمان سنجاق به بازاری از خدمت دهندگان با کیفیت تبدیل شود که در آن ارزش هایی مثل خوش قولی، خدمات با کیفیت، قیمت بهینه، صداقت و امانت داری که شاید در بازارهای سنتی کم رنگ تر شده باشند، دوباره احیاء شوند.

تاکنون خدمات سنجاق در شهرهای تهران، مشهد، کرج و اصفهان آغاز شده. حال شما می توانید با مراجعه به سایت سنجاق با استفاده از اطلاعات سایت و نظرات دیگر مشتریان، به راحتی بهترین و نزدیک ترین انتخاب را با توجه به شرایط داشته باشید و با درج نظر خود در سنجاق، دیگران را نیز در انتخاب بهتر کمک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی