ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

احمد کلاته در دوره آنلاین نخبگان وبمستر، به صورت رایگان کسب و کار اینترنتی را آموزش می‌دهد [رپورتاژ آگهی]

اگر قصد ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی دارید باید 4 مرحله را به درستی طی کنید: طراحی سایت بدون کدنویسی معرفی محصولات و خدمات به بهترین شکل ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ جذب ترافیک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر قصد ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی دارید باید 4 مرحله را به درستی طی کنید:

  1. طراحی سایت بدون کدنویسی
  2. معرفی محصولات و خدمات به بهترین شکل
  3. ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ
  4. جذب ترافیک به وبسایت
طراحی سایت بدون کدنویسی

شما باید خودتان یاد بگیرید سایتتان را طراحی کنید. حتی اگر می‌خواهید طراحی سایتتان را به شرکت، کارمند یا شخص دیگری بسپارید، باید خودتان به این کار مسلط باشید.

نگران نباشید

شما بدون حتی یک خط کدنویسی می‌توانید یک سایت حرفه‌ای و زیبا داشته باشید. اگر می‌خواهید به صورت رایگان طراحی سایت بدون کدنویسی را یاد بگرید، آکادمی کسب و کار اینترنتی این آموزش‌ها را که بیش از 6 ساعت فایل تصویری است، بصورت رایگان در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

معرفی خدمات و محصولات به بهترین شکل

یکی از مهمترین دلایل عدم فروش وبسایت‌ها، حتی کسانی که کسب درآمد در منزل دارند، عدم توانایی در معرفی خدمات و محصولات است. حتی اگر بهترین خدمات و محصولات را داشته باشید، تضمینی وجود ندارد که فروش خوبی داشته باشید. این در حالی است که اگر بتوانید تبلیغ مناسبی از محصول و خدمات خود بنویسید، میزان فروشتان، به حد بسیار زیادی متفاوت خواهد بود.

در بخش آموزش بازاریابی اینترنتی دوره آنلاین نخبگان وبمستر در سایت آکادمی کسب و کار اینترنتی، بصورت رایگان یاد می‌گیرید که چطور خدمات و محصولات خود را به بهترین شکل معرفی کنید.

ایجاد سیستم ایمیل مارکتینگ

کسانی که وارد سایت شما می‌شوند باید ایمیلشان دریافت شود. بعدا می‌توانید از طریق ارسال ایمیل با آن‌ها در ارتباط باشید. این در ارتباط بودن باعث می‌شود شما از ذهنشان خارج نشوید، به شما وفادار شوند و در نهایت خدمات و محصلات بیشتری در آینده به آن‌ها بفروشید و کسب درآمد اینترنتی عالی را تجربه کنید.

سیستم ایمیل مارکتینگ بر خلاف نظر بعضی‌ها نه تنها منسوخ نشده، بلکه در میان تمام ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، قدرتمندترین ابزار برای ایجاد وفاداری مخاطبان شما محسوب می‌شود. آموزش جامع ایمیل مارکتینگ را نیز بصورت رایگان می‌توانید از سایت آکادمی کسب و کار اینترنتی دانلود کنید.

جذب ترافیک به وبسایت

حالا شما تمام مقدمات را آماده کرده‌اید که به سمت وبسایتتان جذب ترافیک داشته باشید. سئو و شبکه‌های اجتماعی کانال‌های بسیار قدرتمندی هستند که شما بصورت رایگان می‌توانید از طریق آن‌ها ترافیک بسیار قابل توجهی جذب وبسایتتان کنید.

برای سئو کردن سایتتان پیشنهاد می‌کنم در دوره رایگان نخبگان وبمستر در سایت آکادمی کسب و کار اینترنتی مراجعه کنید. در این دوره بطور کامل سئو داخل سایت و خارج سایت را آموزش خواهید دید. از طرف دیگر شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام در ایران بهترین بازدهی را چه از نظر جذب ترافیک مستقیم چه برندسازی برای شما خواهند داشت.

مهم ترین رکن موفقیت در کسب و کار اینترنتی

و اما اگر می‌خواهید در کسب و کار اینترنتی خودتان رقیب نداشته باشید یک راهکار قدرتمند وجود دارد. شما می‌توانید با اجرای این راهکار طوری از رقیبانتان سبقت بگیرید که به گرد پای شما نرسند. این راهکار «تولید محتوای ارزشمند» است.

در حال حاضر بزرگترین مشکلی که در تولید محتوا وجود دارد، تولید محتوای بومی‌سازی شده است. بطوری که مطالب بعضی از بهترین وبسایت‌های ایران، ترجمه وبسایت‌های خارجی است. شما باید در تولید محتوا از نتیجه تحقیقات، تجربیات و اطلاعات خودتان استفاده کنید.

اگر اطلاعات را بصورت رایگان ارائه می‌کنید، باید تفکرتان اینطور باشد که دارید این اطلاعات را می‌فروشید. منظور این است که باید اطلاعات بسیار ارزشمندی را که ممکن است مخاطبان شما در جاهای دیگر بابت آن پول پرداخت کنند، بصورت رایگان در اختیارشان قرار دهید.

در دوره رایگان نخبگان وبمستر که علاوه بر آموزش کامل طراحی سایت بدون کدنویسی یک دوره دیجیتال مارکتینگ نیز محسوب می‌شود، بطور کاملا کاربردی، مواردی را که در بالا گفته شد، آموزش خواهید دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی