ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با خیال راحت برای کودکتان تلفن همراه بخرید [رپورتاژ آگهی]

چه بخواهید چه نخواهید، تاثیرات تلفن‌های همراه بر افراد جامعه از کودک تا بزرگسال قابل چشم‌پوشی نیست. واقعیت این است امروزه آمار کودکانی که از موبایل استفاده می‌کنند، به صورت روزافزونی افزایش پیدا می‌کند و ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چه بخواهید چه نخواهید، تاثیرات تلفن‌های همراه بر افراد جامعه از کودک تا بزرگسال قابل چشم‌پوشی نیست. واقعیت این است امروزه آمار کودکانی که از موبایل استفاده می‌کنند، به صورت روزافزونی افزایش پیدا می‌کند و فروش موبایل میان آنان از سنین کم رایج شده است. اگر شما هم هنوز در گیر و دار خرید گوشی‌های هوشمند برای کودکانتان هستید، چند دلیل برای توجیه کردن شما وجود دارد که در ادامه خواهید خواند.

چند دلیل ضروری داشتن موبایل برای فرزندان

1- امور روزمره

هم فرزندان و هم والدین در حال حاضر بسیار مشغول هستند؛ بنابراین این امکان برای والدین شاغل وجود دارد که با کودکان خود تماس بگیرند و مطمئن شوند آن‌ها برای رفتن به مدرسه دیر نخواهند کرد. همچنین این فرزندان نیز می‌توانند به پدر یا مادر خود اطلاع دهند که کلاس‌های فوق برنامه دارند یا برای نهار یا شام دیرتر خواهند آمد.

2- امنیت

زمین‌لرزه‌، آتش‌سوزی‌، آب و هوای بد و تصادفات رانندگی از مواردی است که در طول روز پس از ترک خانه به مقصد مدرسه برای کودکان ممکن است رخ دهد. تلفن‌های همراه یک راه ارتباطی میان فرزندان و والدین است که از این اتفاقات باخبر شوند. همچنین کودکان می‌توانند با گوشی‌های هوشمند خود در صورت ضرورت با شماره‌های اضطراری تماس بگیرند.

3- نیازهای ضروری

ممکن است فرزندان نیاز به ارتباط ضروری با والدین داشته باشند؛ مثلا برای خریدن یک کتاب یا فیلم در بازار از آن‌ها سوال بپرسند.

4- مسئولیت پذیری

تلفن‌های همراه، کودکان را موظف می‌کند که اگر دیر به منزل برسند، به والدین خود خبر دهند. یا هنگامی که مثلا برای تماشای یک فیلم به سینما یا با دوستان خود به مهمانی رفته‌اند، از وضعیت خود به پدر و مادر اطلاع دهند.

5- دادن اعتماد به نفس

تلفن‌های همراه ارزان نیستند؛ خرید یا فروش موبایل به فرزندان این احساس را می‌دهند که شما با دادن یک کالای ارزشمند به آن‌ها اعتماد دارید و از فرزندانتان می‌خواهید از این وسیله شخصی، عاقلانه استفاده کنند.

7- جدایی

طلاق، آسیبی اجتماعی است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. زمانی که والدین از یکدیگر جدا می‌شوند، یک راه خوب برای ارتباط کودک با هر دو طرف، داشتن گوشی‌های هوشمند برای برقراری ارتباط صوتی یا تصویری با آن‌ها و مشارکت در امور است.

8- سرگرمی

موبایل‌ها با بسیاری از بازی‎‌های آنلاین و آفلاین سرگرم‌کننده، ارزان‌قیمت و بعضا رایگان برای کودکان همراه است؛ به ویژه هنگامی که در صف‌های طولانی مدت در انتظار پزشک یا یا دندانپزشک هستند.

9- یادآوری و ارتباط اجتماعی

تلفن‌های همراه همچنین به فرزندان تکالیف مدرسه‌شان را یادآوری می‌کند و می‌تواند به آن‌ها برنامه‌ای روزمره ارائه دهد. همچنین کودکان می‌توانند با استفاده از گوشی‌های هوشمند، با دیگر هم‌کلاسی‌ها یا دوستانشان ارتباط برقرار کنند، گروه‎های دوستی شکل دهند و بحث‌های عمیقی با هم داشته باشند.

خرید موبایل ویژه فرزندان، کار چندان دشواری نیست؛ لازم نیست برای آن‌ها تلفن‌های همراهی با قیمت‌های بالا یا عملکردهای خاص بخرید. در سایت‌های فروش موبایل مانند دیوار، می‌توانید نمونه‌های زیادی از گوشی‌های هوشمند با قیمت مناسب برای کودک خود بیابید. مثلا در این سایت، یک دستگاه موبایل ال جی مدل جی 3 با 16 گیگ حافظه داخلی و مجهز به گارانتی سالیانه به قیمت 450 هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین اگر به دنبال گوشی آکبند برای فرزند خود هستید، با یک میلیون و 300 هزار تومان می‌توانید یک گوشی هوشمند هوآوی مدل آنر 8 که در سایت دیوار آگهی شده است، خریداری کنید. چنانچه می‌خواهید در حدود یک میلیون تومان برای فروش موبایل هزینه کنید، یک دستگاه تلفن همراه لومیا 950 با حافظه داخلی 64 گیگ، دوربین 21 مگاپیکسل و قابلیت آپدیت تا چند سال آینده، در سایت دیوار یک میلیون و 50 هزار تومان آگهی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • armin hozhabri
    armin hozhabri | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    واقعا که شما هدفتون خرید گوشی برای کودکانه یا تبلیغات از دیوایس!؟؟

  • ehsan hasani
    ehsan hasani | ۲۵ اسفند ۱۳۹۶

    این متن هیچ پایه و اساس علمی نداره.شاید یه سری از فایده هایی که گفتین درس باشه ولی اثار مخربش به مراتب بیشتره.من به شدت مخالف استفاده کودکان از مبایل هستم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی