ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پاوربانک
رپورتاژ آگهی

همیشه شارژ بمانید [رپورتاژ آگهی]

پاوربانک‌ این روزها به یکی از مهمترین ابزار زندگی هر فرد تبدیل شده است. مانند سایر وسایل الکترونیکی، پاوربانک در طول زمان تکامل یافته و حالا آن‌ها شارژ می‌شوند تا شارژ کنند. تلفن‌های همراه اولیه‌ای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پاوربانک‌ این روزها به یکی از مهمترین ابزار زندگی هر فرد تبدیل شده است. مانند سایر وسایل الکترونیکی، پاوربانک در طول زمان تکامل یافته و حالا آن‌ها شارژ می‌شوند تا شارژ کنند.

تلفن‌های همراه اولیه‌ای که مردم از آن‌ها استفاده می‌کردند، نوکیا یا موتورولاهایی با صفحه نمایش سیاه و سفید بود که می‌توانستند به صورت شگفت‌انگیزی بیش از یک هفته شارژ نگه دارند.

اما به مرور و به خصوص زمانی که در سال 2007 اپل از آیفون رونمایی کرد، طراحی منحصر به فرد و نرم افزار قدرتمند آن گوی سبقت را از دیگر تلفن‌های همراه ربود.

با این حال مصرف بالای برق و عدم توانایی جایگزینی باتری این گوشی‌های هوشمند، مهندسان را به فکر اختراع وسیله‌ای انداخت که بدون نیاز به پریز برق بتواند تلفن‌های همراه را شارژ کند. بله؛ این ادعای صحیحی است که پاوربانک‌ها، وجود خود را مدیون آیفون‌هایی هستند که کاربرانش را از خالی شدن زودهنگام باتری کلافه کرده بود. خرید و فروش پاوربانک در مدل‌های گوناگون و متنوع به عنوان منبع ذخیره‌سازی انرژی در سایت‌های آنلاین خرید و فروش لوازم خانگی و الکترونیکی مانند سایت دیوار به راحتی صورت می‌گیرد. تنها کافی است مدل مطلوب خود را از میان هزاران آگهی پیدا کنید.

پاوربانک

ظرفیت باتری، یکی از اولین فاکتورهای خرید پاوربانک است. یکی از بک‌پکرهای معروف انگلیسی در وبلاگ خود می‌گوید:« من یک طبیعت گرد هستم؛ حدود 10 سالی می‌شود که کارم همین است.

باید با تلفن همراهم از مناظر بکر عکس بگیرم، خاطرات مردم را ثبت و آن‌ها را با کمک اسپانسرم منتشر کنم. پیش از اختراع پاوربانک‌، بزرگترین درگیری من با باتری موبایلم بود. مدام باید پریز برقی پیدا می‌کردم و آن را به شارژ می‌زدم. از مخترع پاوربانک نهایت تشکر را دارم. پاوربانک من نزدیک به 3 مرتبه تلفن همراهم را شارژ می‌کند و این یعنی خوشبختی، حداقل برای من!»

به خاطر بسپارید هنگام خرید پاوربانک، بهتر است به ظرفیت باتری موبایل یا تبلت خود آگاه باشید و پاوربانکی یک و نیم یا دو برابر ظرفیت آن بخرید. خرید و فروش پاوربانک تیپی لینک با ظرفیت 10400، در سایت دیوار با 40 درصد تخفیف 88 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که همین پاوربانک در بازار 130 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال پاوربانکی با ظرفیت بالاتر هستید، یک پاوربانک شیائومی 20000 آمپری در حد نو با 11 ماه گارانتی، 120 هزار تومان به حراج گذاشته شده است. به ادعای فروشنده، این پاوربانک می‌تواند 3 بار تلفن همراه سامسونگ را شارژ کند و تا به حال یک بار استفاده شده است.

در کنار تیپی لینک و شیائومی، پاوربانک انکر یکی از بهترین پاوربانک‌های موجو در بازار است، آن هم با سه پورت خروجی که امکان شارژ همزمان سه تلفن همراه را دارد. از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به وزن پایین(356 گرم) و ظرفیت بالای آن( امکان شارژ تلفن همراه تا ده بار) اشاره کرد. قیمت این پاوربانک در بازار و سایت دیجی کالا، 350 هزار تومان است اما خرید و فروش پاوربانک انکر به همراه قاب و کیف در سایت دیوار به قیمت 200 هزار تومان صورت می‌گیرد. سونی، یکی دیگر از شرکت‌هایی است که از قافله تولید پاوربانک عقب نماند. یک پاوربانک سونی 5000 آمپر در سایت دیوار 80 هزار تومان  و زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rad
    rad | ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

    ?

مطالب پیشنهادی