ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

بازیابی فایل های از دست رفته خود را به EaseUS MobiSaver for Android بسپارید [رپورتاژ آگهی]

حتما برای شما هم پیش آمده است که بصورت عمدی یا سهوی یک فایل را از روی اسمارت فون اندرویدی خود پاک کرده باشید و پس از مدتی بخواهید دوباره از این فایل حذف شده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما برای شما هم پیش آمده است که بصورت عمدی یا سهوی یک فایل را از روی اسمارت فون اندرویدی خود پاک کرده باشید و پس از مدتی بخواهید دوباره از این فایل حذف شده استفاده کنید ، در چنین مواقعی بهترین راه برای بازیابی اطلاعات از دست رفته استفاده از اپلیکیشن های بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون نگرانی فایل های حذف شده مورد نظر خود را بازیابی کنید. به همین منظور امروز قصد داریم یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های بازیابی اطلاعات اندرویدی با نام EaseUS MobiSaver for Android را برای شما معرفی نماییم که به شما این امکان را می دهد تا فایل های مختلفی همچون عکس ، ویدئو ، تماس ها ، پیام ها ، فایل های متنی و ... را بازیابی نمایید.

نسخه ویندوزی EaseUS ریکاوری اطلاعات اندروید

مرحله اول

در ابتدا بایستی برنامه را بر روی رایانه شخصی خود نصب نمایید و پس از اجرای برنامه ، گوشی اندرویدی خود را با استفاده از کابل usb به کامپیوترتان متصل نمایید. حال برنامه بطور خودکار گوشی شما را شناسایی خواهد کرد ، البته در این مرحله ممکن است برنامه برخی از گوشی ها را شناسایی نکند و برای رفع این موضوع بایستی درایور گوشی خود را بر روی کامپیوترتان نصب نمایید. پس از شناسایی گوشی توسط کامپیوتر بایستی اجازه دسترسی برنامه به گوشی را در اسمارت فون خود تایید نمایید تا برنامه به کار خود ادمه دهد.

  

مرحله دوم

در مرحله ی بعدی با کلیک بر روی گزینه ی recovery ، برنامه به دنبال اطلاعات مختلف شما در گوشی می گردد ، اطلاعات مختلف شما در دسته بندی های مختلفی نمایش داده می شوند. البته این مرحله به دلیل اینکه برنامه در حال پیدا کردن اطلاعات مختلف می باشد کمی زمان بر است.

مرحله سوم

در مرحله آخر بایستی در اطلاعات مختلفی را که مایل به بازیابی آن ها هستید را در دسته بندی های مختلف انتخاب نمایید و سپس بر روی گزینه ی recover کلیک نمایید ، حال بایستی محل ذخیره ی فایل های مورد نظر بر روی کامپیوتر خود را انتخاب نمایید و بدین ترتیب اطلاعات خود را بازیابی کنید.

 

لینک دانلود مستقیم:

   http://download.easeus.com/trial/emsa_trial.exe

نسخه اپلیکیشن موبایل EaseUS ریکاوری اطلاعات اندروید

با استفاده از اپلیکیشن ایز آس براحتی میتوانید اطلاعات از دست رفته خود مانند اس ام اس ، ویدیو ، عکس ، مخاطبین ، بازی ، اپلیکیشین و ... را براحتی با یک کلیک برگردانید ولی نکته ای که باید توجه داشته باشید حتما باید دستگاهتان روت باشد. برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی و رایگان ایز آس از لینک گوگل پلی زیر استفاده کنید.

دانلود از گوگل پلی

برخی از ویژگی های برنامه

  • پشتیابی از نسخه های مختلف اندروید
  • امکان مشاهده ی فایل ها قبل از بازیابی کردن آن ها
  • بازیابی پیام ها در فرمت html برای مشاهده ی آسان آن ها بر روی کامپیوتر
  • دارای امنیت بالا و عدم از دست رفتن اطلاعات شخصی
  • قابلیت بازیابی فایل ها با فرمت های مختلف

لازم به ذکر است این برنامه دارای نسخه های گوناگون می باشد که با استفاده از نسخه ی رایگان برنامه می توانید تا 2 گیگابایت از اطلاعات حذف شده از گوشی خود را بازیابی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سلام. من یک ویدئوی فیلمبرداری ام رو اشتباه از J5 2017 ام پاک کردم که روی SD بود . راهی هست برگردونمش ؟

مطالب پیشنهادی