ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپ تاپ وایو
رپورتاژ آگهی

وایو؛ آنالوگ در کنار صفر و یک [رپورتاژ آگهی]

رایانه همراه یا لپ‌تاپ ، رایانه شخصی کوچکی است که معمولا بین ۱ تا ۷ کیلوگرم وزن دارد که این وزن به مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. در یک لپ‌تاپ استاندارد همه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رایانه همراه یا لپ‌تاپ ، رایانه شخصی کوچکی است که معمولا بین ۱ تا ۷ کیلوگرم وزن دارد که این وزن به مواد مصرف شده در ساخت آن بستگی دارد. در یک لپ‌تاپ استاندارد همه اجزا ورودی و خروجی که در کامپیوتر دسکتاپ وجود دارد با هم ترکیب شده و یک واحد را به وجود می‌آورند. این اجزا همان مانیتور، کیبورد، اسپیکر و … هستند. یکی از پرفروش‌ترین و بهترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر متعلق به برند سونی است که در این نوشتار به دلیل استقبال کاربران از این برند و علاقمندی به خرید و فروش لپتاپ سونی به معرفی چگونگی پیدایش لپ‌تاپ‌های VAIOشرکت سونی می‌پردازیم.

راز وایو چیست؟

کلمه وایو (VAIO) مخفف Video Audio integrated Operation بود که در سال ۲۰۰۸ میلادی مسیولین سونی تصمیم گرفتند تغییری در آن بدهند و بهOrganizer  Video Audio Intelligent تغییر یافت. این اختصار دو مفهوم آنالوگ و دیجیتال را با هم می‌رساند. بدین صورت که دو حرف  A و V سیگنال آنالوگ را نشان می‌دهند و دو حرف I و O نشاندهنده صفر و یک دیجیتال هستند.

سونی و محصولاتش

سونی را در سال ۱۹۴۶ دو مهندس ژاپنی تاسیس کردند. شرکت سونی شرکت چند خوشه‌ای ژاپنی و چند ملیتی است که دفتر اصلی آن در توکیو قرار دارد. سونی که در کنار نام‌های مشهور دیگر مانند سامسونگ و ال‌جی در حوزه فناوری اطلاعات و لوازم خانگی فعالیت دارد عمده فعالیت‌اش در تولید لوازم صوتی و تصویری، موبایل، تبلت و لپ‌تاپ است.

وایو نامی است که سونی در سال ۱۹۹۷ میلادی بر روی کامپیوترهای خود گذاشت. سونی از دهه هشتاد میلادی اقدام به تولید کامپیوتر کرد و به تدریج بازار فروش خود را در سطح جهان گسترش داد. سال‌هاست که این برند در ایران نقش پر رنگی را در بین خانواده ایفا می‌کند. از تلویزیون تا ضبط صوت سونی در خانه اکثر ما وجود داشته است. به همین منوال کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های این برند مشهور از محبوب‌ترین‌ها هستند که به خصوص کاربران حرفه‌ای که به دنبال برندی کاربردی برای کارهای گرافیکی، تدوین و گیم هستند یکی از بهترین گزینه‌هایی که همیشه انتخاب می‌کنند لپ‌تاپ‌های شرکت سونی است.

با اینکه موبایل‌ها و تبلت‌های سونی موبایل این روزها حرف چندانی برای گفتن ندارند و غالبا با ضعف‌هایی همراه هستند اما همچنان کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های سونی جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. به همین علت در پی علاقمندی کاربران ایرانی به این برند به دلیل محصولات با کیفیت و گارانتی خوب در کشورمان، محصولات کامپیوتری سونی جایگاه مناسبی در ایران به دست آورده‌اند.

یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سونی مدل وایو اس است که با مانیتور ۱۳.۳ اینچ و پشتیبانی از دقت FHD عرضه شده است. این محصول مجهز به پوشش آلیاژ منیزیم به همراه نقاط تقویت شده و همچنین آداپتور AC با رابط کاربری یو اس بی برای شارژ است. مدل وایو اس باتری داخلی دارد که می‌تواند بیش از ۸ ساعت این لپ‌تاپ را شارژ کند.

خرید لپتاپهای سونی

در صورتیکه علاقمند به خرید لپ‌تاپ‌ها و سایر دستگاه‌های ساخت سونی هستید به سایت دیوار مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید مدل‌های مختلف این برند را مانند مدل سونی وایو SVF15a  و یا F22CFX و یا سایر مدل‌های جدید یا قدیمی مشاهده کنید. در دیوار می‌توانید به دلخواه خود محصولات نو یا کارکرده را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید و بنا به نزدیکی محل زندگی خود فروشنده مناسبی را پیدا کنید تا هنگام تحویل دستگاه دچار دردسرهای شلوغی خیابان و ترافیک نشوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Newsad
    Newsad | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

    سونی همیشه حرف اول رو توی تکنولوژی میزنه...

مطالب پیشنهادی