ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

وحیدیه؛ حاصل 150 سال تجربه [رپورتاژ آگهی]

وحیدیه یکی از محله‌های صاحب نام شرق تهران به حساب می‌آید که به سبب دسترسی بالا و خلوت بودن کوچه پس‌کوچه‌هایش مورد توجه مجردها و زوج‌های کم جمعیت قرار می‌گیرد. 69 کیلومتر مربع مساحت این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

وحیدیه یکی از محله‌های صاحب نام شرق تهران به حساب می‌آید که به سبب دسترسی بالا و خلوت بودن کوچه پس‌کوچه‌هایش مورد توجه مجردها و زوج‌های کم جمعیت قرار می‌گیرد. 69 کیلومتر مربع مساحت این محله عنوان شده است. وحیدیه از شمال به خیابان شهید مدنی و از جنوب به خیابان دماوند راه دارد. شرق و غرب آن هم به ترتیب خیابان وحیدیه و سبلان جنوبی قرار گرفته است.

اما چرا «وحیدیه»؟ ساکنان قدیمی این منطقه می‌گویند علت نامگذاری آن، به یکی از مالکان اولیه خیابان وحیدیه به نام «وحید السلطان» در عصر قاجار برمی‌گردد که برای رونق این خیابان تلاش‌های بسیاری کرده بود. در واقع این محدوده 150 سال پیش یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های تهران قدیم بود که اوج جمعیت را بعد از کودتای 28 مرداد داشت.

وحیدیه تا چند سال گذشته یکی از آسیب‌پذیرترین محله‌های شهر تهران توصیف می‌شد اما سال 1394 به دستور مستقیم شهردار منطقه، بخت به این محله روی آورد و تغییرات مثبتی در آن رخ داد. رهن و اجاره آپارتمان در وحیدیه اگر چه آمار زیادی در سایت‌های آنلاین خرید و فروش مانند دیوار به خود اختصاص نداده اما به گفته یکی از کارشناسان املاک خیابان مدنی، از رونق نسبتا خوبی در مقایسه با محله‌های همجوارش در شرق تهران برخوردار است.

وحیدیه محله‌ای قدیمی است که هنوز توانسته بافت سنتی خود را حفظ کند. وجود حمام مرمر، آب انبارها، تلمبه‌های فشاری و گرمابه‌هایی که همچنان فعالند، مهر تاییدی است بر تاریخ پرقدمت این محل. اما همین قدمت موجب چند دردسر هم شده است. مثلا خیلی از ساکنان این منطقه از نبود پارکینگ‌های اختصاصی گلایه می‌کنند که البته می‌توان از طریق سایت دیوار پارکینگ‌های اجاره‌ای یافت تا مشکل شلوغی خیابان هم بهبود یابد و کوچه‌های باریک این منطقه حال و هوای سنتی‌اش را حفظ کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید وحیدیه اولین منطقه پایتخت نشین بود که دیوار مهربانی‌اش فعال شد. یکی از ساکنین خیابان سبلان می‌گوید:« وحیدیه از آن محله‌هایی است که همسایگانش حسابی هوای یکدیگر را دارند. مثلا شورای این محله به کمک اهالی آن چند خانواده فقیر را شناسایی کرده و با کمک‌های مردمی به آن‌ها یاری می‌رساند. یادم هست چندین سال پیش فردی از مغازه‌داران این منطقه زورگیری می‌کرد که با تلاش ساکنان وحیدیه او از این محل بیرون رانده شد.»

اگر به تازگی ازدواج کرده‌اید یا تنها زندگی می‌کنید، رهن و اجاره آپارتمان در وحیدیه گزینه مناسبی برای شما است. همان‌طور که بالاتر گفته شد، در سایتی مانند دیوار آگهی‌های زیادی از رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه موجود نیست که دلیل آن به گفته یکی از کارشناسان املاک آشنا نبودن مردم منطقه به خرید و فروش اینترنتی است. با این حال با 35 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 600 هزار تومان می‌توانید در یکی از فرعی‌های وحیدیه خانه‌ای دو خواب با 86 متر مربع در طبقه اول مجهز به انباری در این سایت پیدا کنید. طبق گفته موجر این آپارتمان تخلیه و آماده تحویل است.

اگر با همین مقدار ودیعه به دنبال خانه‌ای دو خواب در این محدوده هستید اما می‌توانید اجاره کمتری در حدود 200 هزار تومان پرداخت کنید، برای شما یک آگهی در سایت دیوار در قسمت رهن و اجاره آپارتمان در وحیدیه دیده می‌شود. این واحد مسکونی در طبقه چهارم و بدون آسانسور و انباری است.

وحیدیه برای خانواده‌ها نیز محله‌ای آرام و ساکت و در عین حال امن به حساب می‌آید. چنانچه خانواده‌ای پرجمعیت هستید و به دنبال رهن و اجاره آپارتمان در وحیدیه هستید، در سایت دیوار یک واحد نوساز 3 خوابه مجهز به پارکینگ، انباری و آسانسور در طبقه سوم این محدوده با ودیعه‌ای 120 میلیون تومانی و اجاره‌ای  معادل ماهیانه 2 میلیون تومان آماده تحویل است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rayacoder.ir
    rayacoder.ir | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷

    یک کلام بگین رپورتاژ آگهی هست دیگه

مطالب پیشنهادی