ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

نگهداری هرچه بهتر لوازم صوتی و تصویری [رپورتاژ آگهی]

با روی کار آمدن دستگاه‌ها و سیستم‌های برقی، یکی از مشاغلی که ایجاد شد، خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری است. در واقع این لوازم برای زندگی راحت‌تر و سرگرمی کاربران ساخته می‌شوند تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با روی کار آمدن دستگاه‌ها و سیستم‌های برقی، یکی از مشاغلی که ایجاد شد، خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری است. در واقع این لوازم برای زندگی راحت‌تر و سرگرمی کاربران ساخته می‌شوند تا محیط خانه یا محل کارشان فرح‌بخش و مدرن شوند.

لوازم صوتی و تصویری 

دستگاه‌هایی مانند دوربین و تجهیزات تصویربرداری شامل دوربین‌های ورزشی، عکاسی، وب‌کم، دوربین‌های فیلمبرداری و حتی لنز دوربین شامل دستگاه‌های صوتی و تصویری به حساب می‌آیند، از سوی دیگر کنسول‌های بازی، پخش‌کننده‌های دی وی دی و بلو ری، سیستم‌های صوتی دالبی و سینمای خانگی نیز بخش دیگری از این گروه را تشکیل می‌دهند.

برندها و شرکت‌های بسیاری در این گروه فعال هستند که بسیاری از آنها در ایران دارای نمایندگی‌های معتبری هستند که دستگاه‌های تولیدی این شرکت‌ها را گارانتی و وارانتی می‌کنند. در این بین می‌توان به شرکت‌هایی مانند پاناسونیک، ال‌جی، سونی، سامسونگ، نیکون، کنون و … اشاره کرد که هرکدام در بخش یا بخش‌هایی از گروه لوازم صوتی و تصویری فعال هستند.

نگهداری از لوازم صوتی و تصویری

برای حفظ و نگهداری هر چه بهتر دستگاه‌های صوتی و تصویری باید برخی اصول را رعایت کرد. مثلا به پریز برقی متصل شوند که ولتاژ مناسبی برای دستگاه‌ها داشته باشد یا در جای خشک و به دور از رطوبت قرارشان دهید، همچنین مراقب باشید که از دستگاه‌های حرارتی مانند رادیاتور و یا نور مستقیم آفتاب دور باشند. برای تمیز کردن آنها توصیه می‌شود که از دستمال‌های مناسب که به اصطلاح دستمال‌های مخصوص پاک کردن عینک هستند، استفاده کنید.

بهتر است برای کنترل آنها و خاموش و روشن کردن‌شان از ریموت استفاده کنید تا دکمه‌های دستگاه کمتر کار کرده و به مرور زمان دچار استحلاک نشوند. ضمن اینکه از روشن گذاشتن مدام آنها جدا خودداری کنید. از سوی دیگر مراقب باشید که سیم‌کشی دستگاه‌های برقی و یا لامپ‌های آنها دچار مشکل نشوند. همچنین یکی دیگر از مواردی که باید رعایت کنید، قرار ندادن وسایل تزئینی و اضافی مانند گلدان یا پارچه و رومیزی به روی تلویزیون یا دی وی دی و ضبط صوت و یا سایر دستگاه‌های برقی هست. توصیه اکید شده که از دستگاه‌های برقی خود در برابر ضربه، ریختن مایعات و یا نور مستقیم خورشید مواظبت کنید.

خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری

در سال‌های گذشته برای خرید یا فروش دستگاه صوتی و تصویری باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه می‌کردیم که در سطح شهر ایجاد شده بودند مثلا در پایتخت یکی از بازارهایی که در این زمینه فعال بود و هست، پاساژهای معروف خیابان جمهوری است. اما با شلوغی خیابان‌ها و مشکل شدن رفت و آمد در سطح شهر، بهترین و سریع‌ترین راه‌ مراجعه و خرید آنلاین از سایت‌های معتبر است. برای مثال می‌توانید در بخش لوازم صوتی و تصویری سایت دیوار آنچه که مدنظر دارید، به قیمت مناسب به صورت نو یا کارکرده، با داشتن گارانتی معتبر مشاهده کنید و به دنبال آن تحقیق کنید که آیا مناسب شماست یا نه و در نهایت اقدام به تماس و خرید آن از فروشنده کنید و یا در صورتیکه خود دستگاهی دارید که دیگر نیازی به آن ندارید، لازم نیست با انباشت آن در کمد یا انباری محل زندگی خود را شلوغ کنید. برای راحت‌تر زندگی کردن و خالی کردن خانه یا محل کارتان از لوازمی که دیگر به کار شما نمی‌آیند، فروش آنها در همین سایت پیشنهاد می‌شود، تا کسی که به آن نیاز دارد آن را با پرداخت مبلغی از شما خریداری کند و بدین ترتیب شما هم محل زندگی خود را خلوت کرده باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی