ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لوکس ترین محله منطقه 6 را بشناسیم [رپورتاژ آگهی]

در میان مناطق 22 گانه تهران، منطقه 6 بیشترین امکان برخورداری از خدمات زیست محیطی، حمل و نقل، رفاهی و تفریحی و ...را برای ساکنانش فراهم کرده است و ظاهرا نسبت به سایرمنطقه‌های این شهر، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در میان مناطق 22 گانه تهران، منطقه 6 بیشترین امکان برخورداری از خدمات زیست محیطی، حمل و نقل، رفاهی و تفریحی و ...را برای ساکنانش فراهم کرده است و ظاهرا نسبت به سایرمنطقه‌های این شهر، وضعیت مساعدتری دارد. البته نباید گمان کرد تمامی محله‌های منطقه در سطح یکسانی قرار دارند. می‌گویند یک محله خوب باید دارای سابقه تاریخی، فرهنگی و امکانات آموزشی مناسب برای شهروندان باشد و از این رو به نظر می‌رسد محدوده آرژانتین- ساعی و خیابان ولیعصر در میان محله‌های منطقه 6 بهترین محدوده به حساب آید. برخلاف منطقه‌ای مانند یک یا 5، قیمت خانه‌ در محله‌های مختلف منطقه 6 در نوسان زیادی است. مثلا رهن آپارتمان در آرژانتین قیمت به مراتب بیشتری از رهن آپارتمان در فاطمی دارد.

چرا میدان آرژانتین؟

به رغم تردد بالا در میدان آرژانتین، کوچه پس‌کوچه‌های آن نسبتا آرام است. همچنین در این محدوده علاوه بر پارک ساعی چندین بوستان کوچک مانند پارک‌‌های سیاوش، نظامی گنجوی و سیما قرار دارد که علاوه بر جلوه زیبایی، موقعیت مناسبی است برای کسانی که فرزند خردسال یا کوچک در خانه دارند. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در مجاورت خیابان بهشتی، امکانات فرهنگی و آموزشی کودکان پیش دبستانی و دبستانی را فراهم می‌آورد. از بام آرژانتین هم چیزی نگوییم بهتر است، تقریبا هر کس که به رهن آپارتمان در آرژانتین فکر می‌کند، یک بار پایش به این منطقه خوش آب و هوا باز شده است. از سویی میدان آرژانتین از نظر دسترسی در سطح قابل قبولی قرار دارد.

در کل اگر بلوار کشاورز به قدمت، یوسف آباد به آرامش و توانیر به سرسبزی معروف است، میدان آرژانتین همه را با هم یکجا دارد. البته نمی‌توان منکر نقاط ضعف شد، مثل دوری بازار میوه ‌و ‌تره‌باریا کمبود مدارس آموزشی در محدوده. به عنوان مثال برای خرید میوه باید به بازار روز توانیر مراجعه کرد.

تفاوت قیمت آرژانتین و سایر محله‌ها چقدر است؟

یوسف آباد یکی از محله‌های نام آشنای منطقه 6 است که می‌توان آن را رقیب شماره یک و البته همسایه نزدیک آرژانتین دانست. به عنوان مثال یک آپارتمان 135 متری در یوسف آباد 350 میلیون تومان در سایت دیوار به رهن کامل می‌رسد. این آپارتمان دارای این امکانات است:« سه خوابه، دارای پارکینگ، انباری، آسانسور، سونا و جکوزی داخل واحد، دوربین مدار بسته، دو عدد بالکن و سرویس ایرانی و فرنگی» و یک واحد آپارتمان 120 متری نوساز در این خیابان با امکانات کامل در سایت دیوار به قیمت 320 میلیون تومان به رهن کامل داده می‌شود. این در حالی است که یک آپارتمان 115 متری 3 خوابه واقع در خیابان بیهقی میدان آرژانتین به قیمت 270 میلیون تومان رهن کامل در سایت دیوار به حراج گذاشته شده است. همچنین یک واحد 110 متری در خیابان الوند این میدان با 3 اتاق خواب به 250 میلیون تومان به رهن کامل می‌رسد. بنابراین محله یوسف آباد از آرژانتین گران‌تر است، اما همانطور که گفته‌شد امکانات میدان آرژانتین از سایر محله‌های منطقه 6 از جمله یوسف آباد بیشتر است.

از طرف دیگر، اگر به دنبال اجاره یا رهن یا رهن و اجاره دفاتر اداری در منطقه 6 هستید، پیشنهاد می‌شود سری به آگهی‌های رهن آپارتمان در آرژانتین بزنید. این محدوده هم از نظر قیمت و هم از نظر موقعیت جغرافیایی، یکی از بهترین محله‌های شهر تهران برای دفاتر تجاری و اداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی