ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستگاه تصفیه آب تایوانی
رپورتاژ آگهی

فروش ویژه بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی [رپورتاژ آگهی]

اگر به دنبال خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی هستید، باید درباره‌ی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب موجود در بازار آگاهی کسب کنید. در این مطلب ما بهترین انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی را به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی هستید، باید درباره‌ی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب موجود در بازار آگاهی کسب کنید. در این مطلب ما بهترین انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی را به شما معرفی خواهیم کرد:

بهترین مارک‌های دستگاه تصفیه آب در ایران

در حال حاضر مدل‌های متنوعی از دستگاه آب تصفیه کن خانگی در بازار وجود دارد که از نظر کیفیت در سطوح مختلفی قرار دارند؛ اما سه برند آکوا پرو، سی سی کا و سافت واتر جزو بهترین مارک‌های دستگاه تصفیه آب در ایران هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند. محصولاتی که تحت عنوان این برندها تولید می‌شوند، ساخت کشور تایوان بوده و همگی تحت لیسانس آمریکا هستند. در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین محصولات این برندها خواهیم پرداخت.

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو

دستگاه تصفیه آب آکوا پرو را می‌توان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های آب تصفیه کن خانگی به حساب آورد که قادر است در 8 مرحله آب را به طور کامل تصفیه ‌کند. فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان شامل فیلتر پلی ‌پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک و فیلتر ممبران هستند که در مراحل اول تا چهارم هرگونه آلودگی میکروبی، باکتری‌های مضر و املاح مضر آب را از بین برده و آبی زلال و شفاف به ارمغان می‌آورند. فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب آکوا پرو قادر است تمام آلودگی‌ها تا شعاع 0.001 را از بین ببرد. در مرحله‌ی پنجم یک فیلتر کربن خطی قرار دارد که طعم آب را بهتر کرده و آن را کاملاً بدون بو می‌سازد. در مرحله‌ی ششم نیز یک فیلتر مینرال قرار دارد که با اضافه کردن املاح مفید مانند کلسیم و منیزیم  به آب خواص معدنی می‌بخشد. مراحل هفتم و هشتم نیز به ترتیب دو نوع فیلتر آلکالاین و فیلتر یو وی قرار دارند که فیلتر آلکالاین از طریق یونیزه کردن آب بیماری‌هایی مانند قند، چربی، مشکلات گوارشی، خستگی و افسردگی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. در واقع این فیلتر وظیفه‌ی قلیایی کردن آب را بر عهده دارد. فیلتر یو وی نیز با استفاده از اشعه‌ی فرابنفش تمام میکروب‌ها، باکتری‌ها و ویروس‌های احتمالی موجود در آب را که در مراحل قبل ممکن است به طور احتمالی از بین نرفته باشند، به طور کامل حذف می‌کند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه آب تصفیه کن خانگی سافت واتر طی 7 مرحله آب را فیلتر کرده و در خروجی آب یونیزه شده‌ی قلیایی را تولید می‌کند. فیلترهای دستگاه تصفیه آب سافت واتر شبیه فیلترهای مرحله‌ی اول تا هفتم دستگاه تصفیه آب آکوا پرو هستند که در مجموع به آب خاصیت آنتی‌اکسیدانی بخشیده و یک دستگاه تصفیه آب عالی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند. فیلتر ممبران این دستگاه قادر است تمام آلودگی‌ها را تا شعاع 0.0001 میکرون حذف کند. این دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌شود و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. شیر خروجی آب نیز در گوشه‌ی سینک آشپزخانه نصب شده و قابلیت برداشت آب تصفیه شده را فراهم می‌سازد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر در هنگام کار کردن هیچ‌گونه صدا و لرزشی از خود تولید نمی‌کند و به همین خاطر برخلاف سایر دستگاه‌های آب تصفیه کن خانگی، محیطی کاملاً آرام را در خانه به وجود می‌آورد. آبی که توسط این دستگاه تصفیه آب تایوانی تصفیه می‌شود، برای بهبود انواع بیماری‌های گوارشی، قند، چربی و... مؤثر بوده و تأثیر قابل توجهی در درمان خستگی زودرس و افسردگی دارد.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا همانند دستگاه تصفیه آب آکوا پرو دارای 8 فیلتر است که در 8 مرحله آب را به طور کامل تصفیه می‌کند. فیلترهای اول تا هفتم مشابه فیلترهای دستگاه آب تصفیه کن خانگی آکوا پرو هستند، با این تفاوت که در مرحله‌ی هشتم به‌ جای فیلتر یو وی، از یک فیلتر مینرال فعال استفاده شده است.  فیلتر مینرال فعال در حقیقت وظیفه‌ی محافظت از فیلتر ممبران را بر عهده دارد؛ زیرا فیلتر ممبران مهم‌ترین فیلتر دستگاه آب تصفیه کن خانگی محسوب می‌شود و به همین خاطر وجود یک فیلتر مینرال فعال به افزایش طول عمر آن کمک زیادی می‌کند. این دستگاه نیز همانند دو دستگاه قبلی در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌شود و شیر خروجی آن بر روی گوشه سینک قرار می‌گیرد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب تایوانی

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار بسته به کیفیت اصلی یا تقلبی محصولات متفاوت است. اما انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل که در بالا معرفی شدند، نسبت به کیفیتی که دارند، دارای قیمت‌های مناسبی هستند. اگر می‌خواهید مبلغ پایینی را صرف خرید دستگاه آب تصفیه کن خانگی کنید، دستگاه تصفیه آب سافت واتر با قیمت 790 هزار تومان می‌تواند بهترین گزینه برای شما محسوب شود. دو دستگاه آب تصفیه کن خانگی سی سی کا و سافت واتر نیز به ترتیب با قیمت‌های 840 هزار تومان و 1.190.000 تومان می‌توانند انتخاب‌های عالی برای افرادی باشند که توانایی پرداخت هزینه‌ی بیشتری را دارند. این دستگاه‌ها توسط شرکت رادگستر نوین که یکی از معتبرترین واردکنندگان و عرضه کنندگان محصولات آب تصفیه کن خانگی است، به فروش می‌رسند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از مزیت‌های خرید انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از شرکت رادگستر نوین آن است که می‌توانید به صورت اینترنتی محصول خود را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برایتان به صورت رایگان ارسال و نصب گردد. همچنین با خرید از این شرکت از تخفیف دستگاه تصفیه آب برخوردار خواهید شد. پس از خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی، هزینه را در محل پرداخت خواهید کرد و پس از نصب نیز تست آب تصفیه شده نیز به صورت کاملاً رایگان انجام خواهد گرفت. فروش دستگاه تصفیه آب توسط شرکت رادگستر نوین هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط صورت می‌گیرد؛ به همین خاطر اگر تاکنون به دلیل عدم توانایی مالی دستگاه آب تصفیه کن خانگی نخریده‌اید، دیگر نیازی نیست نگران این مسئله باشید. شرکت رادگستر نوین محصولات خود را به همراه یک سال گارانتی طلایی به بازار عرضه می‌کند و مشتریان می‌توانند از خدمات و پشتیبانی مادام‌العمر محصولات نیز بهره‌مند شوند. برای خرید انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی می‌توانید به سایت شرکت رادگستر نوین مراجعه کرده و ضمن مشاهده محصولات به همراه جزییات و قیمت آن‌ها، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی