ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تور کیش
رپورتاژ آگهی

به چه دلیل تور کیش انتخاب خوبی نیست؟ [رپورتاژ آگهی]

تور کیش برای آقایانی که از بازار متنفرند گزینه خوبی نیست. اما اگر اصرار همسرتان مانع رفتن به تور کیش میشود توصیه میکنیم عابر بانک خود را تا حد امکان در شهر مبداء جا بگذارید  ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تور کیش برای آقایانی که از بازار متنفرند گزینه خوبی نیست. اما اگر اصرار همسرتان مانع رفتن به تور کیش میشود توصیه میکنیم عابر بانک خود را تا حد امکان در شهر مبداء جا بگذارید 

تور کیش یک انتخاب تفریحی مناسب برای اشخاصی است که با طبیعت گرم و مرطوب سازگارند و علاقه زیادی به برنزه شدن دارند. اگرعاشق پوست برنزه هستید، اگر از سپری کردن زمان و نشستن در آفتاب و شن های ساحلی لذت می برید، اگر دکتر به تازگی توصیه کرده برای جذب ویتامین D ساق پایتان را در آفتاب قرار دهید، اگر به بیماری راشیتیسم مبتلا هستید، اگر سرمایی هستید و عاشق نور خورشید می باشید و آب تنی در اقیانوس و تفریحات آبی زیر نور خورشید را ترجیح میدهید این تور به یاد ماندنی ترین انتخاب سفر برای شما جزیره کیش است.

تور کیش برای افرادی که از عکاسی و فیلمبرداری با هلیشات سر رشته ای ندارند مناسب نیست. اگر عاشق جزایر بی همتا در جهان هستید و پهنه سبز و مملو از مرجان در سکوت را برای ثبت صحنه های منحصر به فرد جویا هستید این تور را به شما پیشنهاد میکنم. جزایر زیبای هندورابی و برخی دیگر به قدری زیبا هستند که حتی تصور چنین طبیعتی در ایران برایتان غیر قابل باور است. کافیست یک هلیشات به همراه داشته باشید تا بعد از دیدن ثبت صحنه ها از ارتفاع خودتان هم شک کنید که در ایران حضور داشته اید.

تور کیش انتخاب خوبی برای اشخاصی که در اقیلم سرد و کوهستانی زندگی میکنند نیست. حداقل بهتر است در فصول گرم سال این گروه اصلا تور کیش را انتخاب نکنند، نقل مکان از محیطی سرد به محیطی با دمای بسیار بالا اگر موجب ترک خوردنتان نشود قطعا گرما زدگی شدید را در روزهای اولیه به دنبال خواهد داشت. اگر بنابر شرایط کاری مجبور به انتخاب تور کیش از نقاطی همچون سرعین و اردبیل شده اید بهتر است در ابتدای ورود بعد از غروب آفتاب داخل جزیره کیش تردد کنید و تا عادت کردن بدن به شرایط اقلیمی در اتاق هتل کیش باقی بمانید.

تور کیش انتخاب مناسبی برای زوج هایی که به تازگی صاحب فرزند شده اند نیست. اگر دوست ندارید تمام مدت حضورتان در این جزیره نگران گرمازدگی نوزادتان باشید، یا به طور مدام گوش هایتان از صدای گریه و بی تابی نوزداتان پر شود یا اگر غذای نوزاد شما شیر خشک است و مدام نگران فاسد شدن آن هستید، یا نمیخواهید مدام در داروخانه ها به دنبال پماد سوختگی مناسب بگردید، بهتر است کمی صبر کنید و تور دیگری را انتخاب کنید.

تور کیش انتخاب مناسبی برای سالمندان بیمار نیست، فکر اینکه می توانید مادر و پدر سالمندتان را که مدتیست در بستر گرفتار است به واسطه تور کیش سرحال بیاوریداز سر بیرون کنید. این تور برای سالمندانی توصیه می شود که سلامت جسمی خوبی داشته و از گرمای هوا در فصول گرم سال دچار مشکلات تنفسی و قلبی نمیشوند و تنها نیاز به روحیه دارند.

تور کیش انتخاب مناسبی برای غرغرو ها نیست، وای حتی تصور همراهی با فردی که مدام از گرما می نالد و مدام دنبال سایه میگردد و زیر لب غر می زند بسیار دشوار است. این شخص همیشه دنبال یک بادبزن میگردد و بجای لذت بردن از طبیعت روی مغزتان پیاده روی خواهد کرد و در طول روز شما را از دیدن گونه های  جانوری، بازی های آبی و مهیج محروم میکند.

تور کیش بدترین انتخاب برای افراد محتاط است. این افراد را با دوستان محتاط خودشان به تور کیش بفرستید و سعی کنید اگر روحیه ماجراجو و بی پروا دارید با افراد محتاط به جزیره کیش سفر نکنید. تصور جیغ و دادهای یک فرد محتاط وقتی که پیشنهاد شاتل بنانا یا پاراسل یا کیبل اسکی به او می دهید بسیار خنده دار و تاسف بار است.

تور کیش برای افرادی که کودک بیش فعال به همراه دارند نیز انتخابی همراه با ریسک می باشد. اما اگر شما والدینی سخت گیر و با دقتی هستید این تور می تواند بهترین انتخاب برای تخلیه روانی کودک بیش فعالتان باشد. تفریحات مهیج و وسوسه کننده جزیره کیش و باغ پرندگان و پارک دلفین ها و دریای خروشان و بازی های دیگر آنچنان کودک بیش فعال شما را خیره میکند که ساعتها می توانید نفس راحت بکشید و همراه او به تماشای گونه های جانوری بپردازید و نیازی نیست چهارچشمی دنبال او بدوید. اما خب اگر حس میکنید این تفریحات هم برای او تکراری شده و به محض اینکه چشم چپ کنید در آسمان یا دریا پیدایش کنید بهتر است کمی دست نگه دارید.

تور کیش برای آقایانی که از بازار متنفرند گزینه خوبی نیست. اما اگر اصرار همسرتان مانع رفتن به تور کیش میشود توصیه میکنیم عابر بانک خود را تا حد امکان در شهر مبداء جا بگذارید در غیر این صورت تمام وقت شما در جزیره کیش صرف انتظار و خمیازه برای خرید همسرتان در مجتمع های شیک کیش خواهد شد.

تور کیش شاید انتخاب خوبی برای اغلب افراد نباشد اما جاذبه های طبیعی و گردشگری و جنگ های شبانه شاد مانند جنگ شبانه پازل شو و تا حدی آزادی پوشش و رفتار هر فردی را ترغیب میکند در شرایط نامناسب نیز به این منطقه سفر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ww_ea
    ww_ea | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    فقط اونجا که گفته اگه میخواید افتاب بگیرید ساق پاتون رو در ساحل بیرون بندازید. اول خندم گرفت ولی واقعا گریه داره ?

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    کیش به جز پول دور ریختن هیچی نداره... هی محیط محدود و بسته با مغازه دارها و فروشنده های تشنه و گرگ،

  • saeed_u
    saeed_u | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    آب‌تنی در اقیانوس ?
    خیلی ممنون که یادمون انداختید که کیش تو اقیانوس

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

    چون پول نداریم...

مطالب پیشنهادی