ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کد تخفیف
رپورتاژ آگهی

کدهای تخفیف کسب و کارها در نت‌برگ [رپورتاژ آگهی]

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، به نیازهای اصلی روزمره ما تبدیل شده‌اند و بدون استفاده از آنها، نمی‌توانیم به راحتی زندگی کنیم. چیزی که بیشتر از هرچیز در استفاده از این نوع خدمات، ما ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی، به نیازهای اصلی روزمره ما تبدیل شده‌اند و بدون استفاده از آنها، نمی‌توانیم به راحتی زندگی کنیم. چیزی که بیشتر از هرچیز در استفاده از این نوع خدمات، ما را خوشحال می کند، تخفیف گرفتن است.

ما ایرانی‌ها عادت داریم برای هر خریدمان، با فروشنده چانه بزنیم و همواره سعی در تخفیف گرفتن داریم. این فرهنگ، آنقدر جدی است که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ‌تر هم آن را جدی گرفته‌اند، چراکه نتیجه فروش محصولات‌شان نشان می‌دهد که مشتری ایرانی علاقه خاصی به تخفیف، به هر میزانی که باشد، داشته و خیر خرید را در تخفیف گرفتن می‌بیند.

اما امروزه که کسب و کارها بیشتر به سمت فضای مجازی رفته و خریدهای ما الکترونیکی شده‌اند، چطور تخفیف بگیریم؟ راه حل، استفاده از کدهای تخفیف است.

اگر از هرکدام از سرویس‌های اینترنتی، شامل فروشگاه‌های اینترنتی و وب‌سایت‌های خدماتی، به صورت منظم استفاده می‌کنید و مشتری آنها هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به دسته بندی کد تخفیف نت‌برگ بزنید.

نت‌برگ که اولین و بزرگترین وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در ایران است، می‌خواهد با استفاده از تخفیف‌های بیشتر، کاربرانش را بیش از پیش به خرید ارزان‌تر دعوت کند. در همین راستا، صفحه‌ای از کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف اینترنتی راه انداخته و می‌توانید با خرید هرکدام از آنها، قیمت نهایی خرید خود را کاهش دهید.

پس از خرید، کد مربوطه قابل دریافت است و با وارد کردن آن کد در وب‌سایت مربوطه، تخفیف‌ها برای شما اعمال خواهد شد. در حال حاضر کد تخفیف تیکت و کد تخفیف چیلیوری از نمونه کدهای تخفیف قابل خریداری در سایت نت‌برگ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohammad Hedayati
    Mohammad Hedayati | ۱ آبان ۱۳۹۷

    باز تخفیفان یه کاری کرد این نت برگ کپی زد....یه جوری هم مطلب مینویسه انگار اولین نفره که آورده و کشف اش کرده

  • دانیال
    دانیال | ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    تخفیفان خیلی از نتبرگ بهتره
    نتبرگ یه سرچ باکس هم نداره...

مطالب پیشنهادی