ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فیلم نت؛ تجربه ای مشابه نت فلیکس در ایران [رپورتاژ آگهی]

می‌خواهید فیلم ببینید اما تنها وسیلۀ دیجیتالی که در دسترس شماست، یک تلفن هوشمند است. احتمالا فکر می‌کنید شانسی برای تماشای فیلم در این وضعیت نیست. اما در واقع همان موبایل هوشمند کافی است تا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ آذر ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

می‌خواهید فیلم ببینید اما تنها وسیلۀ دیجیتالی که در دسترس شماست، یک تلفن هوشمند است. احتمالا فکر می‌کنید شانسی برای تماشای فیلم در این وضعیت نیست. اما در واقع همان موبایل هوشمند کافی است تا هر وقت و هر کجا که اراده کردید فیلم تماشا کنید.

جهان عوض شده است. شاید اسم نت فلیکس را شنیده باشید. بزرگ‌ترین سرویس اینترنتی جهان برای تماشای فیلم و سریال که حالا سریال محبوبی مثل House of Cards را هم تولید کرده است. اما اگر بخواهیم در داخل ایران سرویس مشابهی را مثال بزنیم، تنها انتخاب، «فیلم‌نت» است.

در «فیلم‌نت» به فیلم‌های ایرانی، خارجی، هندی، انیمیشن‌های متنوع، فیلم‌های مستند، فیلم‌های کوتاه، تئاترهای ضبط شده، سریال‌های خارجی و ایرانی دسترسی دارید و به سادگی روی سایت یا اپلیکیشن می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. اپلیکیشن «فیلم نت» هم روی اندروید و هم روی iOS نصب می‌شود و ورود و ثبت نام در آن هم خیلی آسان است.

در ادامه مطلب می توانید اطلاعات بیشتری را راجع به سرویس «فیلم نت» کسب کنید.

فقط با یک شماره تلفن

«فیلم نت» عضویت کاربرانش را پیچیده نکرده است. شما فقط با یک شماره تلفن همراه می‌توانید عضو «فیلم‌نت» شوید. بعد از عضویت در «فیلم نت» به سه شیوه می‌توانید خرید کنید. اولین شیوه، این است که یک بستۀ اعتباری بخریم و به ده برابر قیمت بسته اعتبار فیلم‌نتی بگیریم و با آن اعتبار فیلم ببینیم.

شیوۀ دوم، خرید از درگاه بانکی است. اما امکان دیگر فیلم‌نت شیوۀ سوم خرید است.

فیلم دیدن با سیمکارت!

شیوۀ سوم این است که با اعتبار سیم‌کارتتان فیلم ببینید و هزینه از اعتبار سیم‌کارت اعتباری شما کم بشود یا روی قبض تلفن همراه شما محاسبه شود. در این شیوه نیازی به اطلاعات عابربانک‌تان ندارید. فرقی هم نمی‌کند که سیم‌کارت شما ایرانسل یا همراه اول، اعتباری یا دائمی باشد.

به این ترتیب در هر لحظه و هر کجا، به محض اراده کردن، می‌توانید فیلم تماشا کنید. دانلودتان را می‌توانید زمانبندی کنید. اگر هم وسط دانلود به هر دلیلی ارتباط شما قطع شد، آن میزانی که دانلود کرده‌اید ذخیره شده و نیازی به دانلود مجدد نیست.

ویترین رنگارنگ

اولین چیزی که با دیدن صفحۀ اصلی سایت به ذهن می‌رسد این است که ویترین متنوعی دارد. با یک نگاه، تنوعی از فیلم‌ها و محصولات رنگارنگ را کنار هم می‌بینید. اپلیکیشن «فیلم‌نت» هم این خصیصۀ تنوع را حفظ کرده است. صفحۀ سایت با صفحۀ مانیتور شما و هم با صفحۀ موبایل شما سازگار شده یعنی با تغییر سایز صفحه، چیدمان صفحه هم به شکل خاصی که از قبل پیش‌بینی شده در می‌آید.

هر فیلم، یک صفحۀ معرفی دارد. می‌توانید امتیاز بدهید یا کامنت بگذارید. بنرها قابلیت کلیک دارند و معمولا همان پیشنهادهای روز فیلم‌نت هستند. مثل سریال شهرزاد که در اینترنت تنها توزیع‌کنندۀ قانونی آن «فیلم‌نت» است.

سرویس آینده

نت فلیکس ابتدا توزیع کننده‌ای بود که دی.وی.دی فیلم‌های محبوب را کرایه می‌داد و حالا بزرگ‌ترین سایت پخش آنلاین فیلم در جهان است. «فیلم نت» بزرگ‌ترین نمونه‌ای است که در ایران ساخته شده و در نسبت با مقیاس‌های سینمای ایران موفق بوده است.

البته شاید سرویس‌های دیگری هم باشند که خدمات مشابهی را ارائه بدهند اما «فیلم‌نت» سابقۀ بیشتری دارد و کیفیت سرویس‌دهی‌اش بالاتر است. تعداد بالای کاربران «فیلم نت» نسبت به دیگر سرویس‌ها خودش نشانۀ کیفیت خدماتی است که فیلم نت ارائه می‌دهد.

«فیلم نت» هم باید مثل نت فلیکس در سال‌های آتی به سمت تولید محصولات اختصاصی خودش برود. اما فعلا در این برهه از زمان به نظر می‌رسد کارش را خوب انجام داده است. مخاطب این سرویس‌ها قبل از آن که فیلم ببینند، این سرویس‌ها را می‌بینند و این سرویس‌ها باید کیفیتی قابل قبول داشته باشند. «فیلم‌نت» قابل قبول است و شما قبل از این که فیلم را ببینید، «فیلم‌نت» را می‌بینید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • جواد حسینی
    جواد حسینی | ۲۱ آذر ۱۳۹۴

    لطفا این سایت فیلم نت رو با نتفلیکس مقایسه نکنید چون من سریال شهرزاد رو خریدم ولی 2 روزه سروراشون پایینه.

  • عباس
    عباس | ۱۷ آذر ۱۳۹۴

    من شهرزاد و خیلی از فیلم های دیگه رو تو فیلم نت با اینترنت موبایل دیدم... یه کم کیفیتش پایین بود ولی قطع نمی شد، کلا برنامه خوبی به شرطی که فیلم های به روز تر ایران و جهان رو بزارن. فک کنم اینجوری حداقل یه کم قانون کپی رایت تو کشور رعایت میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی