ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از پرکاربردترین اپلیکیشن سفر [رپورتاژ آگهی]

با رشد استفاده از اپلیکیشن‌ها، خیلی از ما برای انجام امور مختلفی چون پرداخت قبوض، خرید و مطالعه کتاب و همچنین خرید کالا و خدمات گوناگون مانند بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با رشد استفاده از اپلیکیشن‌ها، خیلی از ما برای انجام امور مختلفی چون پرداخت قبوض، خرید و مطالعه کتاب و همچنین خرید کالا و خدمات گوناگون مانند بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل به سراغ برنامه‌های کاربردی می‌رویم.

علی بابا نیز به عنوان رتبه یک فروش بلیط هواپیما و قطار، اپلیکیشن کاربردی و کاربرپسندی دارد که محصول وبسایت این شرکت پیشرو در خدمات آنلاین گردشگری است.

این اپلیکیشن جامع که در 2 نسخه‌ اندروید و ios روانه‌ بازار شده، نه تنها به شما امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس را می‌دهد، بلکه لیستی از هتل‌های سراسر کشور را در اختیارتان قرار می‌دهد تا با خیال راحت قبل یا حین سفر برای رزرو اینترنتی هتل اقدام کنید.

با کمک این برنامه کاربردی سریع و روان، می‌توانید علاوه بر اطلاع از مسیرهای پرواز، خطوط ریلی و جاده‌ای (اتوبوس) با کمک فیلترهای ویژه علی بابا، ارزان‌ترین، بهترین و مناسب‌ترین بلیط را برای هواپیما، قطار و یا اتوبوس خریداری کنید و در ضمن قیمت روز مورد نظر را با سایر روزهای هفته مقایسه و سپس برای خرید اقدام کنید. همچنین می‌توانید بهای بلیط خریداری شده به هر نقطه از جهان را از طریق کارت‌های  شتاب بانکی پرداخت کنید. کافیست که به یکی از درگاه‌های بانکی متصل و عملیات و پرداخت آنلاین را انجام دهید تا بلیط شما صادر و برایتان ارسال شود. گفتنی است که تمام پروازهای چارتر و سیستمی در اپلیکیشن علی بابا معرفی شده و شما می‌توانید برای خرید بلیط اقدام کنید. همچنین اگر به هر دلیلی سفر شما لغو شد، امکان کنسل کردن بلیط سفر برای شما وجود دارد.

این شیوه خرید بلیط سفر و رزرو هتل چند حسن دارد که خرید سریع و راحت بلیط برای سفر، تشکیل یک پرونده اختصاصی برای بررسی و برآورد هزینه‌های سفر در پروفایل اختصاصی‌تان و پرداخت سریع و امن با کارت‌های شتاب برخی از ویژگی‌های خرید بلیط از اپلیکیشن علی باباست.

در حال حاضر جدیدترین نسخه از اپلیکیشن علی بابا برای کاربران سیستم‌های عامل اندروید و آی‌او‌اس موجود است. این اپلیکیشن تمام امکانات و ویژگی‌های سایت علی بابا را دارد و دانلود آن، کار خرید بلیط را برای شما ساده می‌کند.

پس اگر قصد خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به ساده‌، سریع و امن‌ترین شیوه ممکن را دارید، همین حالا دست به کار شوید و نسخه جدید اپلیکیشن علی بابا را برای دستگاه‌های اندروید و ios از طریق این لینک دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی