ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حالا وقتشه
رپورتاژ آگهی

حالا وقتشه! تخفیف ویژه‌ی اسنپ‌فود برای کشف رستوران جدید

برای سفارش غذا از رستوران‌هایی که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید تا ۲۵ درصد تخفیف بگیرد «حالا وقتشه!» طرح تخفیفی ویژه‌ی اسنپ‌فود، بزرگ‌ترین سامانه‌ی سفارش آنلاین غذا، برای کشف رستوران‌های جدید است. در این طرح کاربران برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای سفارش غذا از رستوران‌هایی که تابه‌حال امتحان نکرده‌اید تا ۲۵ درصد تخفیف بگیرد

«حالا وقتشه!» طرح تخفیفی ویژه‌ی اسنپ‌فود، بزرگ‌ترین سامانه‌ی سفارش آنلاین غذا، برای کشف رستوران‌های جدید است. در این طرح کاربران برای یک هفته فرصت دارند با سفارش از رستوران‌هایی که تابه‌حال امتحان نکرده‌اند، بدون هیچ محدودیتی، تا ۲۵ درصد تخفیف بگیرند و غذای خود را از رستوران‌های جدید ارزان‌تر سفارش دهند. «حالا وقتشه!» اولین طرح از مجموعه‌طرح‌های اسنپ‌فود برای سفارش ارزان‌تر غذاست.

حالا وقتشه

شما هم برای سفارش آنلاین غذا به‌سراغ همان رستوران‌های همیشگی می‌‌روید؟ اغلب ما همین کار را می‌کنیم. تصمیم گرفته‌ایم غذا را از بیرون سفارش دهیم. گوشی تلفن‌همراه را برمی‌داریم و اپلیکیشن اسنپ‌فود را باز می‌کنیم. گشتی میان رستوران‌ها و غذاهای مختلف می‌زنیم. همیشه رستوران‌هایی هستند که ذهن‌مان را برای کشف‌شدن قلقلک می‌دهند، اما دست‌مان نمی‌رود آن‌ها را کشف کنیم. ناخواسته دلایلی هم داریم؛ شاید از کیفیت و کمیت غذای آن‌ها مطمئن نیستیم یا شاید هم ترجیح می‌دهیم پول‌مان را برای غذایی که می‌شناسیم خرج کنیم. دست‌آخر، بازهم می‌رویم به‌سراغ همون همیشگی! اگر برای کشف رستوران‌ها و غذاهای جدید به‌دنبال فرصت هستید، «حالا وقتشه!» بهترین زمان برای شماست.

از مزیت‌های این طرح نداشتن هیچ محدودیتی برای سقف و همچنین تعداد دفعات سفارش غذاست. کافی است این بار برای سفارش غذا سراغ همان همیشگی را نگیرید؛ در آخرین نسخه اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ‌فود از میان رستوران‌های با امتیاز بالاتر غذای دلخواه خود را انتخاب کنید، گزینه‌های مختلف را بررسی کنید و غذای خود را بدون هیچ سقف قیمتی تا ۲۵ درصد تخفیف سفارش دهید؛ این تخفیف به‌مدت یک هفته برای تمامی سفارش‌های شما فعال است.

«حالا وقتشه!» تازه‌ترین طرح اسنپ‌فود برای سفارش ارزان‌تر غذاست، اما آخرین نیست؛ این طرح یک‌هفته‌ای اولین قدم از یک کمپین بزرگ است و کاربران این سامانه باید گوش‌به‌زنگ طرح‌های دیگر این سامانه باشند و به استفاده از تخفیف‌های جذاب این‌چنینی عادت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی