ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چطور در اسنپ کیو بازی کنیم؟

اسنپ کیو اپلیکیشنی جدید از خانواده اسنپ و یک مسابقه آنلاین در زمینه اطلاعات عمومی است که در حال حاضر هرشب ۲ میلیون تومان جایزه نقدی می‌دهد. شما در این مسابقه که هرشب ساعت ۹ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسنپ کیو اپلیکیشنی جدید از خانواده اسنپ و یک مسابقه آنلاین در زمینه اطلاعات عمومی است که در حال حاضر هرشب ۲ میلیون تومان جایزه نقدی می‌دهد. شما در این مسابقه که هرشب ساعت ۹ به صورت زنده برگزار می‌شود و قرار است در آینده چندبار در روز اجرا شود، باید به دوازده سوال اطلاعات عمومی پاسخ دهید و در صورت درست پاسخ دادن به تمامی سوال‌ها برنده مسابقه و برنده پول نقد خواهید شد. اسنپ کیو تنها در حدود یک ماه توانسته به ۸۰ هزار دانلود و بیش از ۱۳ هزار شرکت‌کننده دست پیدا کند که این موضوع نشان‌دهنده محبوبیت زیاد اپلیکیشن در بین کاربران است. البته این نکته را از قلم نیاندازیم که اسنپ کیو در حال حاضر فقط از نسخه اندروید پشتیبانی می‌کند.

برای شرکت در اسنپ کیو به چه چیزی احتیاج دارم؟

درواقع برای شرکت در اسنپ کیو جز یک گوشی همراه اندرویدی و اینترنت به هیچ چیز دیگری احتیاج ندارید. همچنین تعداد شرکت‌کنندگان در اسنپ کیو نامحدود است و هیچ مرزی ندارد.

چطور اسنپ کیو را نصب کنم؟

برنامه را می‌توانید از وبسایت اسنپ کیو یا از طریق کافه بازار و گوگل پلی دانلود و نصب کنید. این مسابقه در حال حاضر فقط از نسخه اندروید پشتیبانی می‌کند.

چطور در اسنپ کیو ثبت نام کنم؟

پس از نصب اسنپ کیو روی تلفن همراه‌تان باید با وارد کردن شماره موبایل، ثبت نام و پس از دریافت پیامک از طرف اسنپ کیو، کد تاییدیه را در اپلیکیشن وارد کنید. پس از وارد کردن کد تاییدیه، در این مرحله باید یک نام کاربری برای خود بسازید. اگر کسی شما را به اسنپ‌کیو دعوت کرده است، با وارد کردن شناسه کاربری او به عنوان کد معرفی، به او و شما امتیازی به نام «جون اضافه» تعلق می‌گیرد.

اسنپ کیو چه زمانی برگزار می‌شود؟

این مسابقه در حال حاضر هرشب ساعت ۹ به صورت زنده برگزار می‌شود و قرار است در آینده چندبار در روز اجرا شود. با این حال پیش از شروع مسابقه برای شما نوتیفیکشن ارسال می‌شود که حواس‌تان به اسنپ کیو باشد.

چطور در اسنپ کیو بازی کنم؟

با شروع مسابقه دوازده سوال به ترتیب روی صفحه نمایش تلفن همراه شما ظاهر می‌شود که برای پاسخ به هرکدام ۱۰ ثانیه فرصت دارید.

چطور در اسنپ کیو برنده شوم؟

برای برنده شدن در اسنپ کیو باید به تمام ۱۲ سوال پاسخ درست بدهید و اگر  حتی در یک سوال اشتباه کنید، از مسابقه حذف می‌شوید.

چطور «جون اضافه» بگیرم؟

اسنپ کیو این شانس را به شما داده است که در صورت اشتباه پاسخ دادن، بتوانید با «جون اضافه» به بازی برگردید. جون اضافه را می‌توانید از طریق دعوت دوستان‌تان به اسنپ کیو دریافت کنید. برای دریافت جون اضافه باید روی گزینه «جون بیشتر» یا «دعوت دوستان» کلیک کنید و پس از آن دکمه «ارسال» را به دوستان مورد نظرتان بزنید. فقط دقت کنید که در هر بازی تنها یک بار می‌توانید از جون اضافه استفاده کنید و همچنین اگر در سوال آخر (سوال ۱۲) اشتباه کردید، نمی‌توانید با آن به بازی برگردید.

چطور از جون اضافه استفاده کنم؟

برای استفاده از جون اضافه درواقع هیچ کاری لازم نیست بکنید. اگر جون اضافه داشته باشید به محض اشتباه پاسخ دادن به یکی از سوال‌های یک تا ۱۱، برنامه به صورت خودکار شما را به بازی برمی‌گرداند.

چطور پول خود را از اسنپ کیو برداشت کنم؟

در صورتی که  مبلغ جایزه شما به ۲۰ هزار تومان رسیده باشد، می‌توانید با وارد کردن شماره شبا آن را دریافت کنید.

چند نفر در اسنپ کیو برنده می‌شوند؟

اسنپ کیو تنها یک برنده ندارد و جایزه بین تمام افرادی که به سوالات پاسخ درست داده‌اند، تقسیم می‌شود.

اطلاعات عمومی‌ات را محک بزن و پول دربیار

اسنپ کیو با سوال‌هایی که سبکی متفاوت از سوالات معمول مسابقه‌های اطلاعات عمومی دارند، شما را غافلگیر می‌کند. این‌طور بگوییم که سوالات اسنپ‌کیو هیجان‌انگیز و به‌روزند و با پاسخ دادن به آن‌ها می‌توانید دنیای امروز را با اطلاعات غافلگیرکننده جور دیگری بشناسید و شاید به همین دلیل است که با وجود خسته‌کننده بودن اطلاعات عمومی برای ما جوان‌ترها، بیشتر شرکت‌کننده‌های اسنپ‌ کیو، جوانان تازه‌نفس هستند. اسنپ کیو علاوه بر آن‌که اطلاعات عمومی شما را محک می‌زند و به آن اضافه می‌کند، می‌تواند جیب شما را هم از جایزه‌های نقدی پر کند.

اسنپ کیو در شبکه‌های اجتماعی

اگر در شبکه‌های اجتماعی دنبال اسنپ کیو می‌گردید، با آدرس‌های snappq_official در اینستاگرام و snappq_official@ در توییتر می‌توانید آن را دنبال کنید. همچنین اگر سوالات‌تان را از طریق دایرکت اینستاگرام مطرح کنید، در اسرع وقت به آن‌ها پاسخ داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • امیر علی
    امیر علی | ۱ آبان ۱۳۹۷

    تازه خود اسنپ کیو هم پشتیبانی نداره که بشه شکایتارو نوشت.اینم از حمایت سازنده هاش.واقعا که...

    • Maryam Tahmasbi
      Maryam Tahmasbi | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

      در دایرکت اینستاگرام اسنپ کیو می‌تونید مشکلات خودتون رو مطرح کنید. snappq_official

  • امیر علی
    امیر علی | ۱ آبان ۱۳۹۷

    کلاه برداریه؟من 3 نفر با آیدیم اومدن عضو شدن به همه سکه داده شده به من نداده.دنبال تبلیغات مفت میگردید که براتون تبلیغ کنن خلق الله؟؟؟
    ایدی من تو بازی: ngrayanco

    • Maryam Tahmasbi
      Maryam Tahmasbi | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

      برای این‌که به شما جون اضافه تعلق بگیره باید افرادی که به بازی دعوت کردید یک بار بازی کنند و به محض شروع بازی‌شون شما جون اضافه می‌گیرید.

  • Mohy
    Mohy | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    خداوکیلی این چه وضعشه من سه نفرو دعوت کردم با کد من اومدن برا سه تاشون جون اضافه داده غیر من رسیدگی کنید لطفا اگه میبینید
    کد من mohy هستش
    جونامو بهم بدید?

    • Maryam Tahmasbi
      Maryam Tahmasbi | ۱۵ آبان ۱۳۹۷

      برای این‌که به شما جون اضافه تعلق بگیره باید افرادی که به بازی دعوت کردید یک بار بازی کنند و به محض شروع بازی‌شون شما جون اضافه می‌گیرید.

  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۲۹ مهر ۱۳۹۷

    کپی از cash show

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۸ مهر ۱۳۹۷

    خوبه الان اگه ببری تقریبا 30 هزار بهت میرسه ولی کم کم تعداد نفرات هم داره بیشتر میشه و باید مبلغ جایزه هم بیشتر شه وگرنه ناامیدکننده میشه

مطالب پیشنهادی