ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وبزی
رپورتاژ آگهی

چگونه با وبزی سایت بسازیم؟ آموزش کامل نحوه ساخت سایت بدون کدنویسی

اگر به شما بگوییم که شما می توانید یک سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را خودتان بدون دانش فنی با چند کلیک طراحی کنید باور می کنید؟ شاید در ابتدا به نظر شما غیر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به شما بگوییم که شما می توانید یک سایت کاملا حرفه ای و اختصاصی را خودتان بدون دانش فنی با چند کلیک طراحی کنید باور می کنید؟ شاید در ابتدا به نظر شما غیر ممکن باشد ولی امروز به شما یک سایت ساز به نام وبزی را معرفی خواهیم کرد که به راحتی خودتان بتوانید این کار را انجام دهید.

اگر پیش از این به دنبال طراحی یک سایت رفته باشید می دانید که دردسر های زیادی دارد. هزینه بسیار بالای طراحی سایت، بد قولی در زمان طراحی سایت، وابسته بودن به شرکت طراح برای انجام هر تغییری در سایت خودتان و ده ها مشکل دیگر که با استفاده از سایت ساز وبزی دیگر با این مشکلات روبرو نخواهید شد.

انتخاب قالب

در وبزی قالب های متنوع در دسته بندی های مختلف قرار گرفته است. برای شروع ساخت کافیست وارد قسمت قالب ها بشوید و قالب دلخواه خودتان را با توجه به نوع وب سایت خودتان انتخاب کنید. بعد از انتخاب قالب می توانید محتوی و چیدمان داخل آن را مطابق سلیقه و نوع کسب و کار خودتان تغییر دهید. البته هر قالب فقط یک نقطه شروع هست و شما حتی می توانید کل محتویات یک قالب را پاک کرده یک قاب کاملا جدید و منحصر به فرد طراحی کنید.

ویرایش سایت

بعد از ورود به قسمت ویرایشگر وبزی به راحتی می توانید هر آنچه در ذهنتان هست را تبدیل به یک سایت کنید. با کلیک کردن، کشیدن و جای گذاری عناصر مختلف، صفحه را مطابق سلیقه خودتان طراحی کنید. یکی از اولین مواردی که باید انجام دهید این است که نام کسب و کار، شعار و بقیه متون موجود در سایت را تغییر دهید. برای انجام اینکار فقط روی متن مورد نظر دو بار کلیک کرده، متن پیش فرض را پاک کرده و متن مورد نظر خود را تایپ کنید. ویرایشگر متن به شما اجازه می دهد تا اندازه، فونت و ... هر متن را تغییر دهید.

بروزرسانی تصاویر و ویدیو ها

همچنین می توانید عناصر بصری سایت را تغییر دهید. روی هر عکسی که در سایتتان وجود دارد، دو بار کلیک کنید و با استفاده از گزینه تغییر عکس، آن را تغییر دهید. همچنین می توانید پس زمینه هر بخش را تغییر دهید. برای این کار کافیست، روی بخش مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه تغییر پس زمینه عکس را انتخاب کنید.

هر آنچه می خواهید را به سایت خود اضافه کنید

قالب شما فقط یک نقطه شروع برای وب سایت جدید شماست. شما می توانید قسمت های جدید به سایت خود اضافه کنید. با استفاده از دکمه افزودن در سمت راست ویرایشگر فهرستی از موارد که می توانید به سایت خودتان اضافه کنید را مشاهده می کنید. شما می توانید موارد مختلفی مثل متن، تصویر، ویدیو، گالری، اسلایدر و ... را به صفحه خودتان اضافه کنید، آن ها را جابجا کنید و ظاهرشان را با سلیقه خودتان تغییر دهید تا همه چیز به همان شیوه ای باشد که شما می خواهید.

برای هر صفحه تکرار کنید

زمانی که هر آنچه که می خواهید را به صفحه نخست سایت خودتان اضافه کردید و آن را مطابق با سلیقه خودتان طراحی کردید فراموش نکنید که همین کار را برای بقیه صفحات هم باید انجام دهید. شما می توانید هر صفحه را کاملا متفاوت از دیگر صفحات طراحی کنید. همچنین شما می توانید صفحاتی که در حال حاضر موجود هست را با سلیقه خودتان تغییر دهید یا آن را باز طراحی کنید. در وبزی شما می توانید به راحتی هر چیزی را کپی کنید، صفحات، بخش ها، قسمت های موجود در سایت و ...

چیدمان سایت خودتان را در موبایل تنظیم کنید

بعد از اینکه سایت دلخواه خودتان را طراحی کردید کافیست وارد بخش مربوط به طراحی موبایل و تبلت بشوید و چیدمان و دیگر موارد سایت خودتان را در موبایل و تبلت تنظیم کنید.

فروشگاه و و بلاگ را به سایت خود اضافه کنید

با استفاده از فروشگاه ساز وبزی به راحتی محصولات خود را اضافه کنید. برای هر محصول گزینه های مختلف مثل رنگ، سایز، مشخصات، تخفیف دوره ای و ... را در نظر بگیرید. بعد از اضافه کردن محصولات کافیست روش های ارسال و پرداخت فروشگاه خودتان را تنظیم کنید و از فروش آنلاین خود لذت ببرید.

همچنین با کمک وبلاگ می توانید با کمک محتوی خود بازاریابی کنید و مشتریان زیادی را به سمت فروشگاه خودتان جذب کنید.

سایت خودتان را سئو کنید

بعد از اینکه سایت خودتان را تکمیل کردید می توانید بر روی سئو سایت خودتان تمرکز کنید تا ده ها مشتری رایگان از طریق گوگل بدست بیارید. وبزی تنظیمات کاملی جهت سئو سایت در اختیار شما قرار داده است. شما می توانید به راحتی برای تمامی محصولات، صفحات و مطالب سایت خودتان عنوان و توضیحات را تنظیم کنید. برای تصاویر سایت متن جایگزین قرار دهید و ... برای اینکه بدانید برای سئو سایت خودتان چکار باید بکنید می توانید آموزش سئو سایت را در وبلاگ وبزی مشاهده کنید.

ورود به سایت ساز وبزی و ساخت یک سایت زیبا

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی