ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید بلیط قطار
رپورتاژ آگهی

بهترین قطارهای ایران را بشناسید، راهنمایی برای خرید بلیط قطار

مسافرت یکی از تجربه‌هایی است که باعث می‌شود زندگی پراسترس روزمره کمی قابل تحمل تر شود. اما برای داشتن یک مسافرت به یاد ماندنی و خاطره انگیزه، اقداماتی زیادی می‌توان انجام داد. اگر قصد دارید ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مسافرت یکی از تجربه‌هایی است که باعث می‌شود زندگی پراسترس روزمره کمی قابل تحمل تر شود. اما برای داشتن یک مسافرت به یاد ماندنی و خاطره انگیزه، اقداماتی زیادی می‌توان انجام داد. اگر قصد دارید مسافرت خود را به وسیله قطار انجام دهید، در این مقاله قصد داریم به یکی از پرسش های رایج در زمینه خرید بلیط پاسخ دهیم؛ چه شرکتی برای سفر با قطار بهتر است؟

مسافرت با قطار در ایران تاریخچه دور و درازی دارد و از همان ابتدا شرکت هایی همچون رجا پا به این عرصه گذاشتند. با گذشت زمان شرکت های بیشتری به لیست قطارهای مسافربری اضافه شدند.

افزایش شرکت هایی که خدمات سفر با قطار ارائه می‌دادند باعث شد که خرید بلیط قطار برای مسافران عزیز سخت شود. حال می‌خواهیم به شما کمک کنیم که با توجه به نیاز خودتان، بهترین شرکت سفر با قطار را انتخاب کنید.

قطار سروش بن ریل

قطار سروش یکی از قطارهایی است که به مسافران خدمات منحصر به فردی ارائه می‌دهد. این قطار مسافربری بسیار ایمن به صورت اختصاصی در اختیار شرکت بن ریل قرار دارد. این قطار امکانات رفاهی زیادی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

خرید بلیط قطار

جالب است بدانید که قطار سروش از مجموعه قطارهای غزال می باشد و تمامی امکانات قطارهای غزال در آنها نیز موجود است. امکانات دیگر قطارهای سروش عبارتند از:

  • کوپه‌های مجهز به صوت و تصویر
  • امکان استفاده از ویلچر
  • سرویس بهداشتی، ماکروفر و هدفون برای هر کوپه
  • کترینگ و سرویس نوشیدنی ویژه مختص هر مسافر

خرید بلیط قطار سفیر

طبق نظرسنجی های اخیر از مسافران قطار مسیرهای متفاوت، قطار سفیر توانسته به خوبی سطح رضایت مسافران را برآورده کند. در واقع می‌توان گفت که با خرید بلیط قطار سفیر، شما با دنیایی از امکانات بروز روبرو می‌شوید. این موفقیت به این دلیل است که تمامی شرکت های عضو مجموعه سفیر همواره کوشیده اند تا با تکیه بر افزایش ناوگان مسافری، سهم خود را در این حوزه افزایش و با ارتقاء سطح کیفی خدمات به مسافرین و میهمانان نسبت به تامین انتظارات آنان اقدام نمایند.

علاوه بر این، شرکت های عضو شرکت سفیر روی هم رفته بیش از 300 قطار در ناوگان ریلی خود دارند. برخی از این قطارها در طول زمان از قطارهای درجه دو به قطارهای درجه یک تبدیل شده اند. به عنوان نمونه، بلیط قطار سفیر در مسیر تهران شیراز، بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. از عواملی که باعث شده قطار سفیر انتخاب بسیاری از مسافران باشد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • ارائه خدمات راهبری و سرویس دهی به قطارهای مسافربری
  • تعمیر و نگهداری تجهیزات ریلی
  • بازرسی و کنترل فنی کیفیت تجهیزات ریلی
  • صادرات و واردات تجهیزات صنایع ریلی و قطعات مرتبط و با هدف ارائه خدمات مطلوب
  • تلاش در جهت پاسخگویی به مسافران و بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان

امکانات قطار نور

یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای مسافرت با قطار، قطار نور (نورالرضا) است. شرکت حمل‌و نقل ریلی نورالرضا (ع) قطارهایی را وارد مسیرهای ریلی ایران کرده که مطابق استاندارد بین‌المللی راه آهن (UIC) هستند و از لحاظ کیفیت، حتی قابل رقابت با با قطارهای اروپایی نیز هستند.

قطار نورالرضا در مجموع ۵۴ واگن دارد که ۵ دستگاه از آن‌ها به رستوران اختصاص داده شده است. جالب است بدانید که این قطارهای همچنین دارای واگن ویژه‌ی بانوان نیز هست. اگر بخواهیم به دیگر امکانات دیگر قطار نور بپردازیم، به نکات زیر می‌رسیم:

  • واگن مجهز به سیستم تهویه هوا نمایشگرهای با کیفیت
  • آرشیو جدید و قدیمی فیلم و موسیقی به همراه هدفون
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر واگن
  • تجهیزات لوکسی مانند ماکروفر، بوفه و رستوران
  • بسته ویژه مسافران کودک
  • سرویس اختصاصی مسافر شامل نوشیدنی و تنقلات

قطار فدک ، لوکس ترین قطار 5 ستاره ای

قطارهای فدک آن‌قدر راحت و ایمن هستند که به آن هتل ۵ ستاره‌ی متحرک هم می‌گویند. قطارهای فدک سه کلاس مختلف دارند که مسافران با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارند می توانند کلاس مناسب‌شان را انتخاب کنند. به عنوان مثال با خرید بلیط قطار فدک در مسیر تهران-مشهد، یک کوپه چهار تخته در اختیار شما قرار می‌گیرد. داخل هر کوپه دو نمایشگر وجود دارد که استفاده از تمام امکانات قطار را به شما آموزش می‌دهند و می‌توانید از روی آن موسیقی و فیلم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

قطارهای فدک در مسیر تهران مشهد به قدری مورد استقبال قرار گرفته اند که حتی در برخی موارد قیمت آنها به هزینه رزرو بلیط هواپیما در همین مسیر بسیار نزدیک است.

خرید بلیط قطار

دمای هوا در داخل کوپه قابل تنظیم است و از نوار نمایشگر ورودی کوپه تنظیم می‌شود. در صورتی که ازمهمان‌دارها سوالی داشته باشید و یا به کمک آن‌ها احتیاج داشته باشید کافی است دکمه‌ی احظار مهماندار را لمس کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک شما بیایند. سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در داخل هر واگن تعبیه شده است.

سفر با قطار زندگی

اگر راحتی و کیفیت خدمات برای شما مهم است؛ پس قطار ۵ ستاره‌ زندگی یک گزینه‌ ایده آل برای شما محسوب می‌شود. در واقع به محض این که وارد کوپه‌ قطار زندگی می‌شوید، ظاهر لوکس و متفاوت صندلی‌های آن و فضای داخل کوپه شما را متحیر می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر تعداد شما کمتر از ۴ نفر است بهتر است یک کوپه دربست قطار زندگی را خریداری کنید و از ترکیب فضای گرم همراهان خود در کوپه های قطار زندگی نهایت لذت را ببرید.

سامتیک، ابزاری مناسب برای خرید بلیط همه قطارها

سایت سامتیک بستر مناسبی را برای مقایسه و انتخاب بلیط قطارهای مختلف در تمام مسیرهای ریلی ایران فراهم کرده است. این مجموعه علاوه بر خرید اینترنتی امکاناتی مانند چاپ بلیط قطار و استراداد آنلاین را نیز در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

برای مشاهده قطارهای روزانه و رزرو آنلاین به سایت samtik.com مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی