ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بررسی انیمه Castlevania
رپورتاژ آگهی

اجاره خودرو با مناسب ترین قیمت ها

اجاره خودرو در ایران اخیرا با استقبال بسیار خوبی از سوی متقاضیان رو به رو شده است و به همین دلیل مجموعه های زیادی در این زمینه با داشتن انواع خودرو های ایرانی و خارجی، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اجاره خودرو در ایران اخیرا با استقبال بسیار خوبی از سوی متقاضیان رو به رو شده است و به همین دلیل مجموعه های زیادی در این زمینه با داشتن انواع خودرو های ایرانی و خارجی، انواع ون و اتوبوس و همچنین خودروهای تشریفاتی آماده خدمت رسانی به گردشگران داخلی و خارجی، فرودگاه های بین المللی و داخلی و ارگان های دولتی و خصوصی می باشد.

شرکت سعادت رنت دارای مجوز رسمی با بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه اجاره خودرو توانسته یکی از برترین شرکت های حمل و نقل در ایران باشد. سعادت رنت با ارائه خدمات اجاره خودرو با راننده، اجاره خودرو بدون راننده و همچنین با جذب سرمایه گذاران و همکاری با شرکت های تجاری بین المللی توانسته بیش از پیش به پیشرفت صنعت حمل و نقل داخلی کمک کند.

اجاره خودرو با راننده

تمامی سازمان های دولتی و خصوصی برای جا به جا کردن مهمان های ویژه، مدیران خود و همچنین قرارهای کاری و دوستانه می توانند از اجاره خودرو با راننده بهره ببرند. همچنین برای ترانسفر فرودگاهی نیز می توانند از خودروهای لوکس و تشریفاتی این موسسه با راننده های حرفه ای استفاده کنند.

افرادی که می خواهند به صورت خانوادگی و دسته جمعی به مسافرت بروند، اجاره ون و یا اجاره اتوبوس می تواند گزینه خوبی جهت کاهش هزینه های سفر برای آن ها باشد. زیرا این اتومبیل ها تعداد افراد بیشتری را پشتیبانی می کنند و دارای صندلی های راحت و تجهیزات رفاهی دیگری هستند که سفر را برای آنها لذت بخش تر می کنند.

برای اجاره ماشین عروس نیز می توانید با هزینه های ناچیز، بهترین و لوکس ترین اتومبیل را برای زیباترین شب زندگی تان انتخاب کرده و از خدمات اجاره خودرو با راننده در این زمینه استفاده کنید.

طبق قوانین اجاره خودرو سعادت رنت، متقاضیان اجاره خودرو با راننده ملزم به دادن چک یا سفته جهت ضمانت و پرداخت ودیعه نمی باشند؛ بلکه می بایست مبلغی از قرارداد را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت واریز نمایند.

لازم به ذکر است تمامی رانندگان این مجموعه گزینش شده هستند و از فیلتر های سختی عبور کرده اند تا بتوانند خدمتگزار خوبی برای مشتریان و متقاضیان عزیز باشند و به جرات می توان گفت این افراد بسیار قابل اعتماد، خوش برخورد و همچنین مسلط به مسیریابی هستند.

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده جایگزین خوبی برای خرید خودرو توسط اشخاصی می باشد که استفاده مداوم از خودرو شخصی نداشته و یا به هر دلیلی دسترسی به خودروی مناسب جهت انجام کارهای روزمره و مسافرت های خانوادگی ندارند. متقاضیان می توانند تمامی خودروهای ایرانی و همچنین برخی از ماشین های لوکس برای را با بهترین قیمت به صورت بدون راننده اجاره کنند.

از دیگر کاربردهای اجاره خودرو بدون راننده، می توان به اجاره ماشین عروس اشاره کرد که امروزه متقاضیان بسیاری پیدا کرده است. اجاره یک خودروی آبرومند، زوج های جوان را در برگزاری هرچه بهتر مراسم عروسی یاری می کند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده شامل موارد زیر می باشد:

گواهینامه رانندگی معتبر، مدرک معتبر جهت اشتغال به کار، مدرک معتبر جهت احراز محل سکونت، در دست داشتن کارت ملی و یا شناسنامه، یک فقره چک و یا سفته به مبلغ خودروی مورد نظر به عنوان ضمانت و 1 میلیون تومان به عنوان ودیعه.

توجه داشته باشید که ارگان های دولتی و خصوصی می توانند برای تامین خدمات حمل و نقل خود با شرکت های اجاره خودرو قرارداد ببندند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی