ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یک محافظ مهندسی شده به معنای واقعی

در تب و تاب معرفی دیوایس های دوست داشتنی جدید اپلی و اندرویدی وهمچنین افزایش نجومی قیمت گوشی های موبایل در کشور، قطعا اهمیت محافظت از دیوایس هایمان بسیار بیش از قبل به چشم می ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در تب و تاب معرفی دیوایس های دوست داشتنی جدید اپلی و اندرویدی وهمچنین افزایش نجومی قیمت گوشی های موبایل در کشور، قطعا اهمیت محافظت از دیوایس هایمان بسیار بیش از قبل به چشم می آید و نگرانی ها بابت حفاظت از آن ها دو چندان شده است. اینجاست که اهمیت یک محصول با اصالت و با کیفیت مشخص خواهد شد.

در چند سال اخیر در بازار لوازم جانبی، به خصوص بازار کیس و قاب موبایل، متاسفانه با هجمه ای از کالاهایی مواجه بوده ایم که علیرغم ظاهر گوناگون و پر زرق و برق خود حتی ابتدایی ترین وظیفه خود که محافظت نسبی از دستگاه است را انجام نمی دهند. همچنبن تولید کنندگان گمنام آن ها، اطلاعاتی از مواد اولیه و نوع و سبک طراحی آن ها و ویژگی های که برای ما به ارمغان میاورند را ذکر نکرده اند. حال این سوال مطرح می شود که کدام بهتر است؟ یک قاب محافظ بی کیفیت و بی اصالت یا یک قاب مهندسی شده و مطمئن؟ شما کدام را ترجیح می دهید؟

اسپگن شرکت مهندسی طراحی محافظ های موبایل و لوازم جانبی

اسپیگن برندی آمریکایی-‌کره ای می باشد که از سال 2008 به طور تخصصی و مهندسی به طراحی اصولی محافظ های موبایل پرداخته است. تمام کالاهای این برند با طراحی خاص و منحصر به فرد، کاملا متناسب با گوشی تولید می شوند و حتی کوچک ترین جزئیات در قسمت های مختلف یک دیوایس در نظر گرفته می شوند. همچنین از مهم ترین مزیت های تولیدات این کمپانی استفاده از مواد اولیه فوق العاده با کیفیت می باشد که بر خلاف سایر شرکت ها از متریال بازیافتی و یا سمی و مضرو برای محیط زیست استفاده نمی شود.

در محصولات اسپیگن مرغوبیت و توجه به جزئیات به وضوح مشخص است و از همان لحظه اول استفاده و قرار گیری قاب بر روی دستگاه حس کیفیت به کاربر منتقل می شود.

محافظت همه جانبه در عین زیبائی

کیس های اسپیگن را به جرات می توان تلفیقی از هنر و زیبائی، با محافظت تمام عیار دانست. از مدل های AirSkin که با سه میلی متر نازک ترین قاب‌های اسپیگن هستند تا مدل های Though و Armor که استاندارد حافظت و سقوط نظامی را دارا می باشند، این طبف وسیع تنوع نشانگر نوع محصولات اسپیگن برای هر نوع کاربری می باشند.

قدرتمند مانند Pro Guard و Reventon

قاب محافظ اسپیگن

اسپیگن برای برخی از گوشی های رده بالا و گران قیمت دو محافظ قدرتمند "پروگارد" و "رونتون" را معرفی طراحی کرده است. این دو محافظ چیزی فراتر از یک قاب یا گارد معمولی هستند. آن ها با پوشش کامل گوشی از آن در برابر انواع آسیب ها و صدمات به صورت کاملا حرفه ای محافظت می کنند. پروگارد و رونتون دارای ساختاری پنج لایه شامل لایه های سخت و نرم هستند که هر کدام نفش مهمی را درقبال حفاظت از گوشی ایفا می کنند؛ همچنین گوشه های این محافظ ها به کمک تکنولوژی ایرکاشن طراحی شده است که در صورت سقوط گوشی، ضربه وارده از گوشه ها خنثی می شوند. پروگارد و رونتون اسپیگن همچنین دارای استانداردهای نظامی (Military Grade) می باشند که نشان از قدرت و کیفیت آن ها دارد.

با توجه به نزدیکی به فصل سرما و شروع ورزش های مهیج زمستانی، پیشنهاد ما برای اسکی، آفرود و دیگر تفریحات اینچنینی که احتمال وقوع آسیب جدی برای گوشی وجود دارد، استفاده از Pro Guard و Reventon می باشد

سری لوکس Lamanon

قاب محافظ اسپیگن

اگر جزو دسته افرادی هستید که خاص و منحصر به فرد بودن را از اولویت ها خود برشمرده اید، بهتر است محافظ گوشیتان نیز خاص و منحصر به فرد باشد. اسپیگن با طراحی سری لوکس "لمنون" این نیاز مشتریان خوش سلیقه خود را برطرف کرده است. سری لمنون طراحی فوق العاده ای دارند و متریال آن ها را چرم طبیعی درجه یک و سایر مواد اولیه با کیفیت تشکیل می دهند.

 

تامین محصولات اورجینال اسپیگن کره در ایران

شاید تامین کالایی با این سطح کیفی با منطقی ترین و مناسب ترین قیمت ممکن در ایران کمی دور از ذهن باشد اما خوشبختانه شرکت تجارت پاسارگاد نمایندگی رسمی محصولات اسپیگن در ایران می باشد که از سال ۲۰۱۱ مشغول به فعالیت است و در حال حاضر با کالکشن کاملی از محصولات روزاسپیگن از قبیل قاب های آیفون ایکس مکس و سایر پرچمداران و میان رده ها و حتی کالکشن لوکس لمنون، تنوعی کامل را در اختیار مشتری می گذارد. همچنین برای سهولت در دسترسی به محصولات اسپیگن امکان مشاهده و خرید آنلاین محصولات اسپیگن از طریق وب سایت رسمی www.spigen.ir فراهم است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی