ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

با سرور قدرتمند Dell PowerEdge R730، دارای سه سال گارانتی زیگورات آشنا شوید [رپورتاژ آگهی]

امروزه نیازهای دنیای تکنولوژی تغییرات زیادی داشته است و شرکت های بزرگی همچون DELL و HP و IBM و EMC و... در زمینه سرور ها و ذخیره سازی فعالیت دارند و هر کدام به نوعی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه نیازهای دنیای تکنولوژی تغییرات زیادی داشته است و شرکت های بزرگی همچون DELL و HP و IBM و EMC و... در زمینه سرور ها و ذخیره سازی فعالیت دارند و هر کدام به نوعی در حوزه فعالیت خود موفق عمل کرده اند.

در این بین شرکت Dell به عنوان بزرگترین تولید کننده سرور و تجهیزات شبکه روز به روز بزرگتر و قویتر میشود و با تنوع محصولات خود تقریبا نیازهای بازار و شرکت های کوچک و بزرگ را رفع کرده است. شرکت دل درحوزه سرور توانسته با توجه انواع مدل و تنوع قیمتی موجود در محصولات خود تا حد مشهودی رقیب اصلی برای سایر رقبای خود باشد.

این شرکت سرورهای Rack Mount و Tower خود را با استاندارهای بالای جهانی ارایه می دهد و مهندسین و متخصصین این شرکت با استفاده از دانش روز دنیا طراحی فوق العاده سخت افزاری و نرم افزاری را در دستگاههای سرور و تجهیزات شبکه خود به کار می برند و این شرکت توانسته بیشترین آمار مشتری مداری را بدست آورد. اخیرا شرکت Dell سرور جدید Dell PowerEdge R730 را معرفی کرد که رقیب اصلی سرور HP Proliant DL380 G9 است.

در ادامه با ما همراه باشید.

سرور Dell مدل R730 یکی از قدرتمندترین سرورهای 2 یونیت حال حاضر دنیا محسوب می شود. این سرور با قابلیت نصب در رک و ساختاری ساده توجه همگان را به خود جلب کرده است. استفاده از پردازنده قوی سری Intel Xeon E5 2600 V3 در این سرور و رم های DDR4 سرعت و دقت را به ارمغان آورده است.

سیستم cooling بسیار قوی و کم صدا در این سرور به شما این اجازه را میدهد که سرور را در هر شرایط آب و هوایی به کار گیرید. استفاده از هارد دیسکهای 3.5 اینچ و 2.5 اینچ SSD , SATA , SAS با ظرفیت های متنوع یکی دیگر از ویژگیهای این سرور قدرتمند است. استفاده از کارت شبکه 4 پورت 1000/100/10 سرعت انتقال اطلاعات را بالا برده و در نتیجه دسترسی کاربران را به اطلاعات سریعتر و راحتتر میکند.

استفاده از کنترل از راه دور (iDRAC 8) در این سرور به کاربر این اجازه را میدهد در محیط گرافیکی مختص شرکت دل کلیه قسمت های سرور را کنترل کند و در موارد خاص اشکال زدایی کند. دو پاور قدرتمند 750 وات در این سرور به صورت همزمان و با قابلیت redundant , منبع تغذیه این هیولا را عهده دار است که قابلیت ارتقا پاور تا 1100 وات را برای مصارف بیشتر دارد.

این سرور با مدل مشابه خود در برند HP یعنی Proliant DL380 ساختاری مشابه دارد با این تفاوت که کاهش 25% مصرف برق را داراست و همچنین انعطاف پذیری این سرور در مقابل سرور HP باعث میشود که کاربران با اطمینان بیشتری از این سرور استفاده کنند. قیمت رقابتی و ساخت اروپا همراه با گارانتی 3 ساله شرکت زیگورات و خدمات 10 ساله پس از فروش از دیگر مزایای این سرور دل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فنی و امکانات دیگر سرورها و قیمت ها با ما تماس بگیرید.

www.zigorat.com

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • علی
    علی | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    سال 2016 سروری که اینترفیس 10G نداشته باشه رو باید بندازی تو سطل زباله، مسخره ش رو در آوردن وارد کننده های ایرانی، تمام محصولات ته انبار مونده و فروش نرفته رو میارن میفروشن به شرکت ها و ادارات ایران، یجوری هم نوشتین "دو پاور قدرت مند 750وات" انگار که چیز خاصیه، سرور های اچ پی از سال 2002 پاور 750 وات redundant دارن !

    • حامد
      حامد | ۱۴ دی ۱۳۹۴

      سلام دوستان لطفا انتقاداتون سازنده باشه این سرور رقیب اصلی سرور hp dl380g9 میباشد و در مورد پاورها باید به اطلاعتون برسونم که پاورهای سرورهای دل با طراحی فوق العاده قدرتی بیشتر از پاورهای سرور hp دارند که می توانند با مصرف برق کمتر راندمان بالایی داشته باشند

    • البرز
      البرز | ۱۴ دی ۱۳۹۴

      بردار 10G که بصورت پیش فرض رو هیچ سروری نیست، اون یه ماژول Optional هست که قیمت بالایی هم داره و روی همه سرورهای جدید میشه گذاشت و این سرور هم ازش مستثنا نیست، شما ماژول Fiber Channel هم که بخوای بصورت جداگانه روی سرورها قابل نصبه...

  • علی
    علی | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    دستگاه خوبی معرفی کردید فکر میکنم رو پایه 7 تا 8 تومان هزینه داشته باشه

  • میلاد
    میلاد | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    باید امتحانش کنیم ....

مطالب پیشنهادی