ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مستر کارت
رپورتاژ آگهی

با خرید مستر کارت می‌توانید حساب پی پال داشته باشید

خرید مستر کارت کار راحتی نیست. داشتن یک حساب پی پال هم کار راحتی نیست! حالا اگر این امکان وجود داشته باشه که همزمان به هر دو با هم دسترسی داشته باشید، به نظر می‌رسد ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید مستر کارت کار راحتی نیست. داشتن یک حساب پی پال هم کار راحتی نیست! حالا اگر این امکان وجود داشته باشه که همزمان به هر دو با هم دسترسی داشته باشید، به نظر می‌رسد بتوانید به تمام روش‌های دریافت و پرداخت بین المللی برای هر منظوری دسترسی داشته باشید. پیش از اینکه جلوتر برویم، بیایید با هم بررسی کنیم که اصلا داشتن هر کدام از این دو، یعنی مستر کارت و حساب پی پال، تا چه اندازه می‌تواند در زندگی ما تغییر ایجاد کند؟

مزایای خرید مستر کارت

حتما پیش از این نام مستر کارت را شنیده‌اید. کارتی که با داشتن آن می‌توانید از همه جای دنیا خرید کنید و در همه جای دنیا اعتبار داشته باشید. انواع مختلفی از مستر کارت وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای کاربرد خاصی طراحی شده‌اند. در نیک پرداخت هم دو مدل از این مستر کارت‌ها به مشتریان ارائه می‌شود که هر کدام برای سطح خاصی از استفاده در فروشگاه‌های آنلاین یا برای خرید از پایانه‌های فروشگاهی و دریافت پول از ATM در خارج از ایران طراحی شده‌اند.

مستر کارت مجازی 

مستر کارت

با خرید هر کدام از این مستر کارت ها، شما تقریبا به تمام درگاه‌های پرداخت در سطوح مختلف بین المللی دسترسی دارید. به عنوان مثال اگر فقط قصد خرید کالا یا خدمات از یک وب سایت داشته باشید، می‌توانید از مستر کارت مجازی استفاده کنید. با خرید این مدل از مستر کارت، یک شماره کارت با دیگر اطلاعات مورد نیاز برای انجام خرید آنلاین در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از طریق آن در اکثر وب سایت‌ها پرداخت خود را نهایی کنید. در واقع با خرید مستر کارت مجازی خرید از درگاه های پرداخت بسیاری از وب سایت‌های بین المللی برای شما ممکن می‌شود.

مستر کارت تراول پلاس

نوع دیگری از مستر کارت که توسط نیک  پرداخت ارائه می‌شود و با آن می‌توانید تقریبا هر کاری را که بخواهید انجام بدهید، مستر کارت تراول پلاس است. تراول پلاس به شما این امکان را می‌دهد تا با علاوه بر تمام کارهایی که می‌توانید با مستر کارت مجازی انجام بدهید، هنگام سفر خارجی هم به جای همراه داشتن پول نقد از این کارت استفاده کنید.

اگر مستر کارت تراول پلاس داشته باشید، در هر کشور خارجی می‌توانید به جای استفاده از پول نقد، از دستگاه‌های پوز فروشگاهی خرید کنید یا هر وقت به پول نقد نیاز داشتید، از یک دستگاه خودپرداز (ATM) پول دریافت کنید. با داشتن چنین کارتی همه چیز شما در سفر تامین است. می توانید پیش از سفر از وب سایت‌های بین المللی هتل رزرو کنید یا بلیت هواپیمای خود را از پیشنهادهای ویژه‌ای که سایت‌های خارجی ارائه می‌دهند، بخرید. در هنگام سفر هم نگران امنیت دارایی خود نباشید، مستر کارت تراول پلاس مواظب پول‌های شما است.

مستر کارت تراول پلاس ۲ سال اعتبار دارد و شما می‌توانید آن را بارها به صورت آنی شارژ کنید و از آن استفاده کنید.

مزایای داشتن حساب پی پال

مستر کارت

اگر شما مستر کارت هم داشته باشید، ممکن است در درگاه پرداخت برخی سایت‌های خاص، پرداخت با مستر کارت را از شما نپذیرند. حتی ممکن است گاهی به خاطر حفظ امنیت کارت، خودتان نخواهید اطلاعات مستر کارت را برای پرداخت در اختیار هر وب سایتی قرار بدهید. در این صورت پرداخت با پی پال می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد. با این کار هم امنیت کارت شما حفظ می‌شود و هم طیف گسترده‌تری از سایت‌ها به درگاه پی پال مجهز هستند.

داشتن یک حساب پی پال مزایای دیگری هم دارد. مثلا شما می‌توانید از هر فرد یا شرکتی در خارج از ایران، پول دریافت کنید. این یعنی شما می‌توانید با کارفرمایان خارجی، به صورت فریلنسینگ، کار کنید و درآمد خود را با دلار یا یورو از آن‌ها دریافت کنید.

درست است که داشتن مستر کارت یا حساب پی پال، هر کدام به تنهایی هم می‌تواند بسیاری از کارهای شما را انجام بدهد. اما داشتن این دو در کنار هم مزیتی است که نمی‌توان از آن به راحتی گذشت. یه همین دلیل، نیک پرداخت برای مدت کوتاهی به تمام افرادی که سفارش خرید مستر کارت تراول پلاس ثبت کنند، یک حساب پی پال رایگان هم ارائه می‌دهد. با این حساب شما می‌توایند با خرید مستر کارت لذت داشتن هر دو درگاه پرداخت بین المللی را در کنار هم تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soldier76
    soldier76 | ۵ آذر ۱۳۹۷

    دیجیاتومیشه به این سایت اعتماد کرد؟!

    • ahamad1989
      ahamad1989 | ۵ آذر ۱۳۹۷

      من کارت ازشون نگرفتم ولی حدود 500 دلار پی پال گرفتم سرعت انجام سفارشاتشون فوق العاده هست.

    • Afshar Jokar
      Afshar Jokar | ۵ آذر ۱۳۹۷

      من حساب پی پال زاشون گرفتم حدود 10 دلاری از جای دیگه برام ارسال کردن بهش اکی بود

مطالب پیشنهادی