ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خرید و فروش تلفن
رپورتاژ آگهی

در هنگام خرید تلفن ثابت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هر مدل گوشی هوشمند هم به بازار بیاید، گوشی‌های تلفن ثابت از زندگی حذف شدنی نیستند. در هرخانه‌ای باید تلفن ثابتی موجود باشد که وقت‌های اضطرار، مثلا وقتی موبایل آنتن نمی‌دهد، شاررژ را جا گذاشته‌ایم ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هر مدل گوشی هوشمند هم به بازار بیاید، گوشی‌های تلفن ثابت از زندگی حذف شدنی نیستند.

در هرخانه‌ای باید تلفن ثابتی موجود باشد که وقت‌های اضطرار، مثلا وقتی موبایل آنتن نمی‌دهد، شاررژ را جا گذاشته‌ایم یا در مواقعی که می‌خواهیم به شماره ثابت دیگری زنگ بزنیم، به دادمان برسد. برای همین است که بازار خرید و فروش تلفن ثابت همچنان برقرار است و اگر چه به رونق پیشین نیست اما خودش را از تک و تا هم نینداخته است.

اول باید مشخص کنید که می‌خواهید گوشی رومیزی بخرید یا بی‌سیم. گوشی‌های بی‌سیم با همه خوبی و پرتابل بودنشان اول اینکه دائم نیاز به شارژ شدن دارند و بعد هم بعضی وقت‌ها نویز گریبانشان را می‌گیرد. فرقی نمی‌کند گوشی رومیزی بخرید یا بی‌سیم، در هر صورت به امکاناتی که دارند باید توجه کنید.

اول اینکه بهتر است گوشی پیغام‌گیر داشته باشد که وقتی در منزل نیستید پیغام‌ها را دریافت و ضبط و برای شما پخش کند. امروزه دیگر تمام تلفن‌ها مجهز به شماره‌انداز یا کالر آی‌دی هستند و از این نظر نگرانی ندارید که ندانید چه کسی پشت خط است یا وقتی شما نبوده‌اید چه کسی زنگ زده. اما لازم است که گوشی مجهز به دفترچه تلفن باشد که به جای شماره‌ای که ممکن است حفظ نباشید، نام تماس‌گیرنده روی صفحه نمایان شود.

حافظه‌ای که شماره تلفن‌ها روی آن ذخیره می‌شود در گوشی‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد. باید به ظرفیت حافظه‌ تلفنی که قصد خریدش را دارید توجه کنید و اگر برایتان مهم است که اسم‌ها به فارسی ذخیره شوند دقت کنید که گوشی این قابلیت را داشته باشد و ذخیره اسم با حروف فارسی را پشتیبانی کند.

خرید و فروش تلفن

یکی از قابلیت‌هایی که خیلی از تلفن‌های رومیزی و بی‌سیم دارند این است که می‌توانید آن را روی حالت شب تنظیم کنید. در این صورت زنگ گوشی برای شبها قطع خواهد شد یا در زمان‌هایی که بیماری در خانه دارید یا بچه‌ای را خوابانده‌اید این قابلیت کاملا کاربردی است. با انتخاب این گزینه گوشی به صورت اتوماتیک در ساعاتی روی حالت سکوت قرار می‌گیرد.

کار با تلفنی که قصد خریدش را دارید باید برای هر کسی که می‌خواهد از این گوشی استفاده کند، آسان باشد و در هنگام به کار گیری آن دچار سردرگمی نشود.

در هنگام خرید و فروش تلفن باید همواره گوشی را با کارتن و جعبه اصلی‌اش بفروشید یا خریداری کنید. خریدن گوشی به همراه کارتن آن به شما این اطمینان را می‌دهد که با گوشی سرقتی سر و کار نخواهید داشت و اگر فروشنده هستید می‌توانید بدین وسیله اعتماد خریدار را جلب کنید.

گرچه ترجیح خیلی‌ها خرید تلفن کارنکرده و کاملا نو است اما در بازار محصولات دست دوم که حالا با وجود سایت‌هایی مثل دیوار نسبت به قبل در دسترس‌تر و کاربردی‌تر هستند می‌توان گوشی تلفن‌های در حد نو یا کارکرده کاملا سالم را با قیمتی به مراتب‌ پایین‌تر از گوشی‌های نو پیدا کرد. کافی است که با خریدار زمانی را برای تست گوشی تعیین کنید تا اگر دستگاه باتری‌خور است، بتوانید باتری آن را چک کنید، از سالم بودن گوشی مطمئن شوید و از بازار خرید و فروش تلفن ثابت برنده بیرون بیایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی