ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پارسکدرز
رپورتاژ آگهی

11 سال فعالیت و بیش از 27500 پروژه موفق

11 سال از تولد پارسکدرز می گذرد و ما آهسته و پیوسته خدمات و سرویس های خود را بهبود داده ایم و همین روند را پیش خواهیم گرفت. ۱۱ سال پیش، فراگیری اینترنت و گستردگی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

11 سال از تولد پارسکدرز می گذرد و ما آهسته و پیوسته خدمات و سرویس های خود را بهبود داده ایم و همین روند را پیش خواهیم گرفت. ۱۱ سال پیش، فراگیری اینترنت و گستردگی سایت‌های فعال در زمینه تجارت الکترونیک و حضور استارتاپ‌ها به‌اندازه امروز نبود؛ بنابراین مخاطبان اولیه سایت برنامه‌نویسان بودند. به این دلیل که به‌ واسطه تخصصشان با این سبک کاری آشنایی بیشتری داشتند.

با گذشت زمان و تلاش‌هایی که برای فرهنگ‌سازی و آشنا کردن افراد با این مفهوم صورت گرفت، امروزه فریلنسینگ، دورکاری و برون‌سپاری پروژه مفاهیمی شناخته‌ شده در اکثر رشته‌ها و زمینه‌های کاری هستند. پارسکدرز طی این سال‌ها در هموار کردن این مسیر نقشی بسزا داشته است.

ما اولین بازار کار آنلاین ایران و رابط تقاضا و اجرا هستیم. در پارسکُدرز (ParsCoders) کارفرمایان درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می کنند تا توسط فریلنسرها و با قیمتی رقابتی که آنها پیشنهاد می دهند انجام شود. هر کاری که بتوان در بستر اینترنت انجامش داد.

حضور بیش از ۱۰۰ هزار فریلنسر و انجام بیش از 27500 پروژه‌ی موفق، ثمره‌ی فعالیت ما تاکنون است. اولین پروژه در تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۳۸۶ توسط یکی از کارفرمایان با مبلغ ۵۰ هزار تومان گروگذاری شد و این سر آغاز اعتماد همراهان ما به پارسکدرز بود.

دانش‌بنیان شدیم

پارسکدرز با توجه به داشتن معیارهای آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان دارای سابقه و تجربه کافی در زمینه فعالیت خود شناخته شد و اولین پلتفرمی بود که در حوزه‌ی برونسپاری در رده‌ی شرکت های دانش‌بنیان قرار گرفت.

دانش‌بنیان یک اصطلاح کاربردی پیرامون یک مجوز یا گواهینامه است که توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش‌بنیان تحت نظر معاونت علمی ریاست جمهوری طی فرایند ارزیابی برای یک شرکت یا موسسه بر اساس محصولات و خدمات آن شرکت صادر می گردد.

آشنایی با خریداری که بیش از ۱۸۰ پروژه انجام شده و۶۵۰ کاربر معرفی شده دارد

علی موحد یکی از کارفرمایان موفق سایت پارسکدرز است که در مدت یک سال و نیم فعالیتش ۱۸۰ پروژه را با موفقیت در پارسکدرز برونسپاری کرده‌است.

 چطور با پارسکدرز آشنا شدید؟

از طریق جستجو، کار خودم تایپ فایل‌های صوتی هست. اما گاهی به خاطر کمبود وقت یا اینکه پروژه‌هایی که بهم پیشنهاد می‌شد در تخصصم نبود تعدادی پروژه رو از دست می‌دادم. پروژه‌هایی مثل ترجمه، برنامه‌نویسی، طراحی و … به همین خاطر به فکر افتادم که راهی برای انجام این پروژه‌ها پیدا کنم.

ابتدا به‌صورت تستی یک پروژه توی پارسکدرز ثبت کردم و دیدم فریلنسر‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت بهم پیشنهاد دادند و پروژه با سرعت بالا و با کیفیت خوب تحویل داده شد. از اون زمان برای کمک گرفتن برای تکمیل پروژه‌هام و برای انجام پروژه‌هایی که شخصاً توانایی انجامشون رو ندارم از پارسکدرز استفاده می‌کنم.

چرا بستر آنلاین رو برای انجام پروژه‌هاتون انتخاب کردین؟

قیمت مقرون به ‌صرفه، چون بعضی کسایی که کار رو انجام می‌دن دانشجو هستن یا افرادی هستن که مالیات یا اجاره مغازه نمی‌دن، قیمت‌ها مناسب‌تر و به‌صرفه‌تر هست.

علاوه بر قیمت بحث کیفیت کاری طرف مقابل هست که اینجا می‌تونیم اول نمونه کار بگیریم و براساس اون فریلنسر رو انتخاب کنیم و درنهایت اگر پروژه درست انجام نشد یا کیفیت خوب نبود می‌شه درخواست داوری ثبت کرد و خلاصه اینکه آدم ضرر نمی‌کنه. 

بر چه اساسی و با در نظر گرفتن چه پارامترهایی فریلنسر رو انتخاب می‌کنید؟

زمانی که فریلنسر پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنه، از نوع پیشنهاد می‌شه یک سری موارد رو متوجه شد.

به‌عنوان‌مثال فریلنسر پیشنهاد ارسال می‌کنه ولی هیچ توضیحی نمی‌نویسه یا بعد از ارسال پیشنهاد آفلاین میشه و دیگه به سؤالات جواب نمیده یا لحن مناسبی نداره، یا توضیحات کافی توی رزومه ننوشته یا … این‌ها مناسب نیستن.

نوعی از فریلنسر که توجه من رو خیلی جلب می‌کنه، قیمت مناسب و درستی رو پیشنهاد می‌کنه و از خودش انعطاف نشون می‌ده یا فریلنسرانی که بدون درخواست من همراه پیشنهاد قیمت، نمونه کار ارسال می‌کنند و به طریقی تلاش می‌کنند که اعتماد من رو جلب کنن.

بیشترین چیزی که مهمه نحوه برخورد و رزومه خوبه، منظور از رزومه خوب این نیست که کارهای زیادی انجام داده باشه. منظورم اینه که کارهایی که انجام میده رو در رزومه ثبت کرده باشه.  همچنین توجه می‌کنم که امتیازهایی که کارفرماهای قبلی بهشون دادن چطور بوده.

مزیت برون‌سپاری پروژه‌ها برای شما چیست؟

سرعت بالاست و محدودیت زمانی نداره، به‌عنوان‌مثال اگه بخوام یک پروژه ترجمه رو به یک دارالترجمه بسپارم باید به این موضوع توجه کنم که چه ساعت چنده؟ ایام تعطیلات هست یا نه؟ باید باهاشون پروژه‌ها هماهنگ بشه و اگه پروژه رو بهشون نسپارم اعتراض می‌کنند که چرا قیمت می‌گیری و …

درحالی‌که توی پارسکدرز مواقعی بوده که ساعت ۱۲ شب پروژه‌ای رو توی سایت ثبت کردم و همون موقع کار رو به فریلنسر سپردم و  کار انجام‌شده.

و موضوع دیگه میزان اطمینان بالا است. توی پارسکدرز تا زمانی پروژه رو تحویل نگیریم و کار رو بررسی نکنیم وجهی به فریلنسر پرداخت نمی‌شه. این موضوع باعث میشه که خریدار بهتر بتونه اعتماد کنه و برای فریلنسر‌ها انگیزه‌ای باشه که کار رو با کیفیت بهتری انجام بدن.

تا به حال ۱۸۰ پروژه با موفقیت تکمیل و انجام‌شده، چه عواملی رو برای موفق شدن پروژه‌ها مؤثر می‌دونید؟

من توی انتخاب فریلنسر خیلی سختگیر هستم، حتماً بررسی می‌کنم که کارفرماهایی که قبلاً با فریلنسر کارکردند از نظر زمان تحویل راضی بودند یا خیر. علاوه بر این به فریلنسر زمان مناسب و کافی می‌دم که فریلنسر در مضیقه قرار نگیره. یک کار دیگه اینکه تأکید لفظی می‌کنم و زمانی که شک داشته باشم که ممکنه پروژه با تأخیر تحویل داده بشه بهشون تأکید می‌کنم که زمان اهمیت داره و اگه در زمان مقرر تحویل داده نشه درخواست داوری ثبت می‌کنم. به‌علاوه در حین انجام کار پیگیری می‌کنم که پروژه در چه مرحله‌ای هست و چه زمانی تحویل داده می‌شه.

مجموع همه این کارها باعث شده که حتی در بسیاری از مواقع پروژه زودتر از زمان توافق شده انجام بشه.

تا به‌ حال بیش از ۶۵۰ کاربر رو به پارسکدرز معرفی کردین و از این نظر یکی از کاربران شاخص هستید، مایلید در این خصوص کمی برامون توضیح بدید؟

من خودم سایتی دارم که اونجا برای خودم پروژه دریافت می‌کنم. گاهی افراد بهم پیام می‌دادند و می‌پرسیدند که پروژه‌ای دارم که اون‌ها انجام بدن یا خیر و چون تعداد پروژه‌های خودم کم بود پارسکدرز رو بهشون معرفی می‌کردم. در ابتدا توی تلگرام لینک معرفی خودم رو ارسال می‌کردم اما بعداً که دیدم درآمد خوب و قابل‌توجهی برام داره آگهی لینک شما رو توی سایتم گذاشتم. گاهی هم که با کارفرماها به توافق نمی‌رسم که پروژه رو براشون انجام بدم، پارسکدرز رو بهشون معرفی می‌کنم، چون شاید اینجا بتونن فرد مورد نظرشون رو پیدا کنن. از این طریق هم فریلنسر و هم کارفرما رو به سایت ارجاع می‌دم و تونستم از این طریق درآمد خوبی داشته باشم.

برای مشاهده تصویر کامل روی آن کلیک کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی