ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هندزفری
رپورتاژ آگهی

معرفی سه مدل هندزفری

با رواج یافتن گوشی‌های موبایل در بین کاربران، وسیله‌ای تولید و مورد توجه قرار گرفت تا بتوان با استفاده از آن و بدون لزوم در دست گرفتن موبایل در اماکن شلوغ یا هنگام رانندگی، بدون ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با رواج یافتن گوشی‌های موبایل در بین کاربران، وسیله‌ای تولید و مورد توجه قرار گرفت تا بتوان با استفاده از آن و بدون لزوم در دست گرفتن موبایل در اماکن شلوغ یا هنگام رانندگی، بدون مشکل و احتمال بروز خطر از گوشی موبایل استفاده کرد. بدین ترتیب بود که هندزفری پا به عرصه تولید گذاشت و فروش هندزفری آغاز شد.

درباره هندزفری

هندزفری را که در فارسی آزاد دست نام گذاشته‌اند اما همچنان همه به عنوان هندزفری می‌شناسند، در انتقال فرامین در دستیارهای صوتی، تلفن همراه و رادیو و بسیاری از ابزارهای صوتی و چند رسانه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع هندزفری

هندزفری به دو مدل سیم‌دار و بلوتوثی تقسیم می‌شود که البته هرکدام از این دو مدل انواع متفاوتی دارند و در بازار عرضه می‌شوند. این روزها به دلیل اینکه همیشه کاربران با مدل‌های سیم‌دار و گره خوردن سیم‌ها با هم دچار مشکل می‌شوند غالبا هندزفری‌های سیم‌داری که با خرید گوشی‌های همراه‌ عرضه می‌شوند چندان کاربرد ندارند و کاربران تمایل دارند تا مدل بلوتوثی خریداری کنند که سیم نداشته باشد. اما اگر به دنبال خرید هندزفری ارزان هستید برخی از مدل‌هایی که در بازار هست و به نسبت بقیه ارزان‌تر هستند و البته کارایی خوبی هم دارند، بدین شرح هستند.

از ارزان‌های بازار هندزفری می‌توان به مدل POST-ZEN2 ایسوس اشاره کرد که با قیمتی که دارد (در حال حاضر 87 هزار تومان است اما در دیوار می‌توانید مدل نوی آن را ارزان‌تر تهیه کنید) کارایی خوبی دارد. این مدل سیم‌دار است و با رنگ مشکی عرضه می‌شود. ضمن اینکه قابلیت پخش موسیقی و کنترل صدا هم دارد. امپدانس آن 16 اهم اعلام شده و حساسیتش 102dB+-3dB و پاسخ فرکانسی آن 20-2000 هرتز است. قابل میوت کردن است و طول سیم آن 1.2 متر است و کیف کوچکی هم دارد تا بتوانید هندزفری را در آن نگهداری کنید همچنین 2 ست سری اضافه در سایزهای مختلف و کلیدهای کنترل میزان صدا و پخش هم دارد.

مدل دیگر هندزفری بلوتوثی هوکو مدل E12 است که در حال حاضر به قیمت 134 هزار تومان به فروش می‌رسد این مدل در رنگ‌های سفید، سیاه و نقره‌ای عرضه می‌شود و راهنمای صوتی، قابلیت پخش موسیقی و کنترل موزیک و صدا دارد. این مدل ورژن بلوتوث 4.1 دارد و با هر بار شارژ 4 ساعت می‌توان از آن استفاده کرد. مدت زمانی که برای نگهداری در حالت استندبای برای این مدل هندزفری اعلام شده 70 ساعت است.

سومین مدلی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، هندزفری بلوتوث جبرا مدل کلیپر است که اکنون به قیمت 450 هزار تومان قیمت دارد. این مدل هم قابلیت پخش موسیقی، کنترل صدا و راهنمای صوتی و میوت کردن دارد. ورژن بلوتوث آن 3.0 است و مدت زمانی که با هر بار شارژ می‌توانید از آن استفاده کنید 6 ساعت است. همچنین مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استندبای این مدل 96 ساعت است.

هندزفری بلوتوث جبرا مدل کلیپر قابلیت اتصال به 2 دستگاه بلوتوث به صورت همزمان دارد. کلید خاموش روشن مجزا برای راحتی بیشتر و تنظیم خودکار میزان صدا و همچنین مجهز بودن به فناوری پردازش دیجیتالی صدا (DSP) برای بهینه سازی و جلوگیری از انعکاس صدا از دیگر مزیت‌های این مدل هندزفری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mostafa Javidi
    Mostafa Javidi | ۲۶ آذر ۱۳۹۷

    چه تبلیغ خسته ای

مطالب پیشنهادی