ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا نباید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟

در سال‌های گذشته با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بسترهای مناسب در زمینه اینترنت، استفاده از فضای مجازی افزایش پیدا کرده است. بسیاری از کسب و کارها ترجیح داده اند تا خدمات خود را در بستر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در سال‌های گذشته با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد بسترهای مناسب در زمینه اینترنت، استفاده از فضای مجازی افزایش پیدا کرده است. بسیاری از کسب و کارها ترجیح داده اند تا خدمات خود را در بستر اینترنت ارائه دهند تا مزیت‌های فراوانی را برای خود و مصرف کنندگان ایجاد نمایند.

خرید بلیط هواپیما یکی از خدماتی است که در سال‌های اخیر توسط آژانس‌های مختلف بر بستر اینترنت ارائه می‌شود. استقبال از این فناوری آنلاین فراتر از انتظار بوده و مزیت‌های فراوانی را با خود به همراه داشته است. با این حال هنوز برخی افراد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت‌های معتبری مثل سپهر سیر امتناع می‌ورزند!! در ادامه سعی داریم بگوییم که چرا نباید بلیط هواپیما را اینترنتی بخرید! شاید با این دلایل شما هم به جمع کسانی بپیوندید که در مقابل خرید اینترنتی بلیط هواپیما مقاومت می‌کنند.

اتلاف وقت هم جذاب است

اولین دلیل محکمی که برای عدم تمایل به خرید اینترنتی بلیط هواپیما وجود دارد، تمایل به اتلاف وقت است! اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای وقت خود اهمیت خاصی قائل نیستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین دست بکشید! در خرید اینترنتی، شما در کمترین زمان ممکن پیشنهادات مختلف ارائه شده توسط سایت‌های گوناگون را مشاهده و بهترین آن‌ها را انتخاب می‌کنید. با خرید آنلاین بلیط هواپیما، بدون اینکه نیاز باشد در ترافیک‌های سرسام آور شهری معطل شوید، خریدی مناسب را انجام خواهید داد. حتی سایت سپهر سیر کمک می‌کند تا در وقت و زمان شما در همان خرید اینترنتی هم صرفه جویی شده و بهترین‌ها سریعتر در پیش روی شما قرار گیرد. در نتیجه اگر برای شما وقت ارزش خاصی ندارد؛ به هیچ وجه بلیط هواپیما را به صورت آنلاین نخرید!

پول چرک کف دست است

خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بهترین راهکار برای صرفه جویی در هزینه خرید بلیط است. شما با مشاهده قیمت بلیط هواپیما در روزهای مختلف هفته و ساعات مختلف روز، بهترین زمان را انتخاب کرده و اقدام به خرید بلیط هواپیما می‌کنید. امکانی که به هیچ وجه در خرید سنتی و حضوری بلیط وجود ندارد. سایت سپهر سیر حتی کار را فراتر از این برده و برای صرفه جویی بهتر، به شما ارزان ترین روزهای هفته برای خرید را نیز معرفی می‌کند تا در یک نگاه زمان مناسب را برگزینید. حال اگر از نظر شما پول چرک کف دست است! و برایتان هزینه ای که می‌کنید اهمیتی ندارد، بهتر است سراغ خرید اینترنتی بلیط هواپیما نروید. در بسیاری از مواقع خرید اینترنتی به مسافرین کمک می‌کند تا بیش از 50 درصد در هزینه خرید بلیط هواپیما صرفه جویی کنند؛ اما اگر برای شما کاهش هزینه‌های سفر مهم نیست، می‌توانید قید خرید آنلاین بلیط هواپیما را بزنید.

آلودگی هوا به من چه!

بله! آلودگی هوا به من چه! این حرف مشترک اکثر افرادی است که علاقه ای به خرید اینترنتی بلیط هواپیما ندارند! با خرید اینترنتی بلیط هواپیما از حجم ترافیک کاسته می‌شود، مصرف سوخت که سرمایه ملی است کاهش پیدا می‌کند و از بار آلودگی هوا کم خواهد شد. درست است که وظیفه ما نیست که به آلودگی هوا رسیدگی کنیم، اما به هر حال ما نیز در این هوا نفس می‌کشیم! با توجه به مزایای دیگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما مثل صرفه جویی در وقت و پول، شاید بهتر باشد کمکی به محیط زیست زندگیمان کرده باشیم. البته با این حال اگر موارد گفته شده برای شما مهم نیست، می‌توانید بیخیال خرید اینترنتی بلیط هواپیما شوید، با ماشین به خیابان‌ها بیایید، ترافیک را تشدید و آلودگی را افزایش دهید تا نهایتا با میزان زیادی از زمان از دست رفته، یک بلیط گران را خریداری کنید.

انتخاب سخت نیست

اگر برای شما هم انتخاب بلیط هواپیما و مشخص کردن روز پرواز سخت نیست، می‌توانید به روش سنتی اقدام به رزرو بلیط کنید. این در حالی است که انتخاب بلیط هواپیما برای بسیاری از افراد کار سختی است. کار سختی که با ورود به سایت سپهر سیر برای شما آسان خواهد شد. چرا که در هنگام خرید بلیط نوع هواپیما، شرکت هواپیمایی، قیمت‌های مختلف، بهترین قیمت در هفته و حتی ماه و موارد مختلف دیگر در پیش روی شما قرار می‌گیرد. در این صورت شما یک انتخاب هوشمندانه خواهید داشت و از خرید بلیط هواپیما پشیمان نمی شوید.

همه سایت‌ها اعتبار لازم را ندارند

یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود شما برای نخریدن بلیط هواپیما به صورت آنلاین ترغیب شوید، ترس از عدم اعتبار سایت‌های مختلفی است که اقدام به فروش بلیط اینترنتی می‌کنند. حق با شماست! اگر قرار است از سایت‌های نامعتبر اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما کنید، همان بهتر که این کار را انجام ندهید. سایت‌های نامعتبر با ارائه قیمت‌های غیر واقعی سعی در ترغیب شما برای خرید از خود دارند. این در حالی است که بسیاری از این سایت‌ها توانایی یا مجوز لازم برای فروش بلیط هواپیما به صورت اینترنتی را ندارند. در هنگام خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید به معتبر بودن سایت توجه کنید. اگر سایت معتبر نیست به هیچ عنوان نباید بلیط هواپیما خود را از آن سایت خریداری کنید.

سایت سپهر سیر یکی از معتبرترین سایت‌های ایران به شمار می‌رود. این سایت هم دارای مجوزهای رسمی از سامانه مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است و هم وزارت صنعت، معدن و تجارت. این دو مجوز در کنار مجوز‌های مربوط به گردشگری اعتبار لازم را به سایت سپهر سیر می‌بخشد. در نتیجه شما با خیال راحت می‌توانید از این سایت خرید بلیط هواپیما را انجام دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱ دی ۱۳۹۷

    کم کم باید واسه خنده بیایم دیجیاتو رو چک کنیم امروز کلی خندیدم واقعا مدیریت خیلی زحمت کشی داره این دیجیتاتو ? چرا نباید بلیط هواپیما را اینترنتی بخریم؟؟!؟!؟! خدایی دیگه چیز دیگه ای به مغزتون نرسید بنویسین؟ ?

  • HazelNut
    HazelNut | ۱ دی ۱۳۹۷

    با این تبلیغ بیمزه از امروز به بعد حاضر نیستم از این سایت استفاده کنم. حاضرم پیاده برم ولی ازتون بلیت نگیرم.

مطالب پیشنهادی