ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سورپرایس هیجان انگیز سورانو؛ اتفاقی منحصر به فرد در خدمت به مشتری [رپورتاژ‌ آگهی]

چند وقتی است که شرکت خرده فروشی اینترنتی سورانو، سرویس جدیدی به نام سورپرایس را برای خدمات بیشتر به مشتریان در وبسایت خود راه اندازی کرده که قرعه کشی در آن هیچ نقشی ندارد . سورپرایس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چند وقتی است که شرکت خرده فروشی اینترنتی سورانو، سرویس جدیدی به نام سورپرایس را برای خدمات بیشتر به مشتریان در وبسایت خود راه اندازی کرده که قرعه کشی در آن هیچ نقشی ندارد .

سورپرایس دارای ۳ بخش (۲۴ ساعته ، ۷ روزه و یک ماهه) است که در آن کالا ها با ارزشهای قیمتی متفاوت قرار داده شده اند.

مشتریان سورانو , برای این کالا ها پیشنهاد قیمت خود را ثبت می کنند و در پایان زمان مشخص شده, نرم افزار سورانو , به صورت کاملا اتوماتیک و در کسری از زمان و بدون دخالت نیروی انسانی، مبالغ پیشنهادی شرکت کنندگان را بررسی کرده، مبالغ غیرتکراری را جدا می کند و از بین ارقام غیر تکراری، کمترین مبلغ پیشنهادی را انتخاب می نماید. بلافاصله برای شخصی که این مبلغ را پیشنهاد داده, پیامکی ارسال می شود و ایشان می تواند آن کالای مشخص را با همان مبلغ پیشنهادی خود خریداری کند.

از سوی دیگر، سورانو به ازای ثبت هر پیشنها دقیمت در بخش سورپرایس مبلغ ۳۰۰۰ تومان اعتبار (به عنوان سورپوینت) به حساب کاربری همه پیشنهاد دهندگان واریز می کند که می توانند برای خرید هر کالایی در سورانو , به میزان اعتبار کسب شده، تخفیف اخذ نمایند.

در ادامه با ما همراه باشید.

banner-argham-soorprice

ناگفته نماند هر نفر به ازای ثبت هر پیشنهاد ۲۹۹۰ تومان پرداخت و ۳۰۰۰ تومان اعتبار دریافت می کند. بنابراین سورانو به ازای هر پیشنهاد ۱۰۰ ریال به تمام شرکت کنندگان هدیه داده و یک نفر هم در هر بخش، با کمترین قیمت غیر تکراری ای که پیشنهاد داده است صاحب کالای مشخص شده در سورپرایس می گردد.

بسیاری از دوستان می پرسند که سود سورپرایس در چیست و چرا سورانو چنین راهکاری را در وبسایت خود قرار داده است. در جواب باید عرض کرد که سورپرایس برای سورانو سودی ندارد، سورانو هم مانند دیگر شرکت های به روز، بودجه مشخصی جهت تبلیغات دارد و از آنجایی که هزینه تبلیغات در این دوران بسیار زیاد است و مالک اصلی سود تبلیغات، صرفا بنگاه های تبلیغاتی هستند، مدیران سورانو تصمیم گرفتند که بخشی از بودجه تبلیغات را مستقیم به جیب مشتریانشان واریز کنند و تضمین کننده نفع مشتری در استفاده از خدمات و کالاهای سورانو باشند. عملکرد صادقانه و درست، همواره بهترین تبلیغ است.

تاکنون سورپرایس، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت، و بنابراین سورانو تصمیم به افزایش بودجه و تعداد کالاهای سورپرایس گرفته است.

برخی از مشتریان نیز درخواست داشتند که بتوانند اعداد پیشنهادی خود را در حساب کاربریشان مشاهده کنند، که سورانو این امکان را بزودی و در هفته های آینده به پروفایل کاربران اضافه خواهد کرد.

کلمه SOORPRICE همان surprise نیست، سورپرایس از دو کلمه سور (در فارسی) به معنای شادی و Price (در انگلیسی) به معنای قیمت ساخته شده است و معمولاً مشتریان سورانو اول در سورپرایس شرکت می کنند و بعد کالا را خریداری می کنند زیرا احتمال اینکه مبلغ پیشنهادیشان در کالای سورپرایسی منتخب گردد زیاد است و هم اینکه تخفیف بیشتری در خرید بابت سورپوینت های دریافتی، کسب می کنند.

سورانو درحال ساخت سرویس دیگری است که در ماه های آینده به وبسایتش اضافه می شود و در آن مشتریان می توانند کالاها را حتی ارزانتر از آنچه در وبسایت سورانو قیمت گذاری شده بخرند، بهتر است منتظر باشید و خودتان این جدید الورود هیجان انگیز را آزمایش کنید.

شرکت سورانو یک مجموعه فامیلی و متکی بر اصول اخلاق کاری است که نوآوری را در دستور کار خود قرار داده و متعهد است که، در بازه های زمانی مشخص، راهکارهای نوین تجارت الکترونیک را در اختیار کاربران قرار دهد.

برای شرکت در سورپرایس وخرید ارزانتر می توانید به وبسایت WWW.SOORANO.COM مراجعه فرمایید و جهت اطلاع سریع تر از مناسبت ها و نتایج سورپرایس، در اینستاگرام به ما ملحق شوید (soorano.shop)

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم. info@soorano.com

سورانو معنای خاصی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • faridn
    faridn | ۲۸ دی ۱۳۹۵

    سایت soorano.com
    تا به حال دو بار خرید کردم
    بار اول کالایی که قرار بود فردای خرید ارسال بشه بعد از 8 روز پیگیری ( روزی 2 بار تماس ) ارسال شد
    بار دوم هم من گول قیمت نسبتا پایین یک تلفن در این سایت رو خوردم و گفتم شاید این بار درست شده باشه
    در موقعی که من سفارش دادم قیمت کالا در سایت 375000 تومان بود که با کارت تخفیف که از بار قبل داشتم 15 تومن کم شد
    باز قرار بود فرداش ارسال بشه که من زنگ زدم گفتند ارسال میشه نشد
    فرداش زنگ زدم گفتند پیگیری می کنند و زنگ میزنند که نزدند
    پس فرداش که سه بار زنگ زدم آخر گفتند یه دونه تو انبار داشتیم که ضربه خورده بوده باید صبر کنید تا یک روزه تامین بشه و قیمت در سایت شد 460 تومن
    فرداش که زنگ زدم گفتند اون یدونه خراب بود جدید بگیریم میشه 460 تومن !
    خلاصه بعد از 4 روز سر کار گذاستن من و خورد کردن اعصاب من این جوابشون بود
    خدا رو شکر از یه سایت دیگه با گارانتی اصلی ( لادیز) گرفتم 390 تومن ( گارانتی اینا پویان بود)
    من که دیگه طرف اینا نمی رم
    کافی یه سرچ تو گوگل بکنید تا موارد مشابه رو ببینید

  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۲۳ دی ۱۳۹۴

    من دیروز تو طرح روزانه اشون شرکت کردم و قیمت 18 تا تک تومنی رو برای یه ساعت 59 هزار تومنی وارد کردم و امروز باهام تماس گرفتن "که کمترین قیمت غیرتکراری رو وارد کردین و محصول واسه شما ارسال میشه هزینه پستی هم بعد از تحویل در محل پرداخت میکنید"
    که واقعا عالیه چون بعدا رسید هم میگیرید میتونید بفهمید که هزینه پست چنده و پولی که برای کالا از شما میگیرن چنده با توجه به اینکه این سایت کمی مشکوک به نظر میرسه ولی من کاملا متقاعد شدم که اینطور نیست چون وقتی بهم زنگ زدن نزدیک نیم ساعت باهاشون حرف زدم
    شماره منم به عنوان خریدار این ساعت با قیمت 18 تومان وارد شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی