ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

سرانجام شیائومی به ایران آمد [رپورتاژ آگهی]

شیائومی برند معتبر و موفق چینی که با رشد خارق العاده ای در حال پیشرفت در بازارهای مختلف جهانی است، رسما وارد بازار ایران می شود. معرفی شیائومی شیائومی برند درجه یک چینی است که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شیائومی برند معتبر و موفق چینی که با رشد خارق العاده ای در حال پیشرفت در بازارهای مختلف جهانی است، رسما وارد بازار ایران می شود.

معرفی شیائومی

شیائومی برند درجه یک چینی است که از سال 2010 تاکنون در زمینه ساخت تلفن های هوشمند و لوازم جانبی با کیفیت فعالیت می کند. قابلیتی که شیائومی را از سایر رقبا متمایز می کند کیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت پایین این محصولات است .

قابلیتی که باعث شده است در همین مدت کوتاه فعالیت به رقیبی جدی برای برندهای رقیب در سراسر دنیا تبدیل شود. LEI JUN مدیرعامل شیائومی معتقد است با فروش مستقیم و بدون واسطه می توان گام بلندی در راستای کاهش قیمت نهایی محصول و رضایت مشتری برداشت و این رویه تا به امروز موفقیت های زیادی را برای شیائومی به ارمغان آورده است ؛ به طوری که در سال 2015 شیائومی بیش از 75 میلیون تلفن هوشمند در شرق آسیا، امریکای جنوبی و قسمتی از اروپا به فروش رسانده است .

طبق برنامه شیائومی در سال 2016 فعالیت خود را سطح جهانی گسترش خواهد داد و یکی از مهمترین بازارهایی که به طور رسمی از ژانویه 2016 به آن وارد شده است بازار خاورمیانه و شمال افریقا است . و مراسم معارفه برند در خاورمیانه در تاریخ 13 ژانویه 2016 در شهر دبی برپا و اعلام شد که شرکت اسوشید تجارت نماینده انحصاری تمام محصولات شیائومی در ایران است .

شرکت اسوشید تجارت

شرکت اسوشید تجارت نماینده انحصاری محصولات شیائومی در ایران ؛ وظیفه فروش محصولات ، اعطای نمایندگی و ارائه خدمات پس از فروش در ایران را بر عهده دارد .

همایش رونمایی از برند شیائومی در ایران

همایش رونمایی از برند شیائومی با حضور نمایندگان فروش تلفن همراه از سراسر ایران و اصحاب رسانه در تاریخ 30 دی ماه در تهران برگزار خواهد شد و در طی مراسم مدیران اسوشید تجارت  در مورد برنامه ها و سیاست های اجرایی خود ایراد سخن خواهند کرد .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • علی
    علی | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    دوستان عجله نکنید.شاید فقط یه شرکت واردکننده باشه نه نماینده رسمی!

  • پوریا
    پوریا | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    هوراااا.از زبان فارسی قبل از ورود پشتیبانی میکرد در ضمن.عاشق ردمی نوت 3 هستم

  • Alireza K
    Alireza K | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    ای جان.بیاد که یه نوت ۳ پرو بگیرم ازش

    ????????

  • کامران
    کامران | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    خوب عمل کنه و قیمت های قابل قبولی داشته باشه جای هواوی رو میتونه تو ایران بگیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی