بازاریابی و فروش

پایان دیجیتال مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی با فیلتر اینستاگرام

اولین گام جدی برای فیلترینگ اینستاگرام بامداد امروز با انتشار اظهار نظر معاون اول دادستان کل کشور برداشته شد. او خبر داد که فیلترینگ این شبکه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است. این اتفاق در دومین سال فعالیت دولت دوازدهم رخ می‌دهد؛ دولتی که سرمنشا سیاست‌‌هایش، منشور حقوق شهروندی است و از ابتدای کار خود... ادامه مطلب

جان مک آفی چطور از هر تبلیغ ارزهای دیجیتال درآمدی 100 هزار دلاری دارد؟

«جان مک آفی» موسس شرکت مک آفی و توسعه دهنده آنتی ویروس تجاری به همین نام، به واسطه هر پستی که برای تبلیغ عرضه اولیه سکه پول های دیجیتالی در توییتر منتشر کند به میزان 105 هزار دلار مبلغ دریافت می کند. عرضه اولیه سکه به سرمایه گذاران این امکان را می دهد که پیش از اینکه... ادامه مطلب

گزارش مالی آلفابت؛ کاهش ارزش سهام علی رغم عملکرد قوی گوگل

آلفابت امروز گزارش مالی خود از سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد و فروشی ۳۲.۳۲ میلیارد دلاری و سود ۹.۷۰ بابت هر سهم گزارش کرد که از پیش بینی ۹.۹۶ دلاری وال استریت پایین تر بود. وال استریت نیز با کاهش چهار درصدی ارزش سهام به این خبر واکنش منفی نشان داد. با این... ادامه مطلب

۹ صفت شخصیتی افراد تاثیرگذار

افراد تاثیرگذار چگونه دامنه‌ی رفتاری خود را از توضیح‌دهنده‌ای ساکت به تاثیرگذاری پرانرژی تغییر می‌دهند؟ این اتفاق یک شبه روی نمی‌دهد و تکنیک‌های مخصوص به خود را دارد اما جالب است بدانید افراد تاثیرگذار چند صفت بنیادی مشابه با یکدیگر دارند؛ ۱- مثبت اندیشی کدام بهتر است؟ کالایی که با خستگی مبارزه کند یا محصولی که انرژی را... ادامه مطلب

چه روش هایی در جذب مشتری های جدید موثر هستند؟

شاید به راه انداختن کسب و کار به نظر سخت آید اما سخت تر از آن نگه داشتن و رشد کار در عصر مدرن و سریع امروز است که روز به روز مغازه های جدید با پیشنهادهای جدید باز می شوند. از این رو اگر شما نیز صاحب کسب و کار باشید به خوبی می... ادامه مطلب

با افزایش دو برابری تنها در ۶ ماه، تعداد تبلیغ کنندگان در اینستاگرام به ۱ میلیون رسید

این روزها شبکه اجتماعی محتوا محور اینستاگرام به یکی از جذاب ترین بسترها برای تبلیغات بدل شده است. جدیدترین بررسی نشان می دهد که از ماه سپتامبر سال گذشته تا به امروز تعداد کمپانی هایی که اقدام به تبلیغ محصولات و خدمات خود در این پلتفرم  کرده اند دو برابر شده و تعداد کلی آنها از مرز... ادامه مطلب

برای جذب مشتری چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

کسب و کار شما زمانی موفق و جاودان می شود که مشتری از محصولات یا خدمات تان استقبال کند. در هند، جمله ای از ماهاتما گاندی بر درب اکثر مغازه ها نوشته شده: مهم ترین شخص کار تان، مشتری است. مشتری با دادن فرصت خدمت به او، بیشترین لطف را به شما می کند. از این رو... ادامه مطلب

برای بازاریابی موثر در منزل به چه استراتژی هایی نیازمندید؟

کار کردن در منزل مزایای زیادی دارد و هر کسی که در منزل کار می کند دلیل خاص خودش را دارد. برخی به دلیل اینکه می توانند از فرزندشان مراقبت کرده و پرستار بچه استخدام نکنند (با این کار پول شان را نیز پس انداز می کنند) یا چون دیگر مجبور نیستند روزانه برای رفتن... ادامه مطلب

بهترین راه های افزایش سودآوری سایت تان را در اینجا بخوانید

وبسایت ها با در نظر داشتن اهداف مختلفی طراحی می شوند؛ گاهی صرفا فروش کالاها مد نظر مدیریت یک سایت است و گاهی سودآوری بالا عمده تمرکز گردانندگان وبسایتی را تشکیل می دهد، اما نکته ی جالب توجه این است که طبق گزارش KissMetrics (وبسایتی که تحقیقاتی درباره ی کسب و کار و نحوه ی رسیدن به... ادامه مطلب

آموزش گام به گام ایجاد کسب و کار آنلاین

خیلی ها فکر می کنند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی سخت است و به مهارت های پیچیده ای نیاز دارد. درحالیکه مراحل ثابت شده ای برای آن وجود دارد که قدم به قدم آن در این مقاله گفته می شود: نیاز جامعه را پیدا کنید و آن را رفع کنید. متنی بنویسید که... ادامه مطلب

این برنامه 10 قدمی برای جذب مشتری به شما کمک می کند

در بازاریابی ربایشی، کسانی که نیازمند بدست آوردن اطلاعات کاربردی در هر زمینه ای هستند محور توجه و بازاریابی قرار می گیرند. فروشنده ها از طریق خبرنامه ها و آگهی ها توجه مشتریان را به خود جلب می کنند. کارآفرینان زیادی آن را سخت می دانند. اما در اینجا راه آسان تری به شما نشان... ادامه مطلب

چرا رفتار عالی با مشتری های قدیمی اهمیت دارد؟

برای یک صاحب کار، صحبت و آشنا شدن با مشتری های جدید کار سختی نیست، اما مهم نحوه ی رفتار آنهاست وقتی مشتری ها برای بار دوم باز می گردند. Karen Mishra (مشاور بازاریابی) تحقیقی راجع به وفادار و اعتماد سازی مشتری ها انجام داده است. او متوجه شده که نشان دادن علاقه ی فروشنده به... ادامه مطلب

چه میزان فعالیت روی شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها کافی است؟

با ادامه یافتن روند رو به رشد استفاده از شبکه های اجتماعی توسط صاحبان کسب و کار برای برندسازی و افزایش تصاعدی پلتفرم های موجود در این زمینه، کارآفرینان با این سؤال مواجه شده اند که چقدر پرداختن به شبکه های اجتماعی، چند شبکه ی اجتماعی و چه نوع شبکه ی اجتماعی کافی محسوب می... ادامه مطلب

فهرست جامع ۴۵ فرمت رایج تولید محتوا برای تولیدکنندگان محتوا و دارندگان کسب و کار

پیدا کردن ایده ی خوب و اصیل برای ارضای نیاز محتوایی فزاینده ی خوانندگان گذری یا ثابت، مشتریان بالقوه و طرفداران امروز، کار سختی است. در یک پژوهش تازه، از «نداشتن دید واحد نسبت به مشتری» به عنوان بزرگ ترین مانع بازاریابی چند کاناله یاد شده است. در پژوهش مذکور مشکل به حجم پایین محتوای... ادامه مطلب

چگونه پیام کسب و کار خود را به مخاطبمان برسانیم که توجهش را جلب کند؟

اگر شما هم ذره ای به باقی کارآفرینان شباهت داشته باشید احتمالاً ایده های کسب و کاری زیادی در ذهنتان خواهید داشت. این ایده ها در ذهن خیلی خوب به نظر می رسند اما توضیح دادن آنها به دیگران دشوار است. رساندن پیام خود به مشتریان و وا داشتن آنها به خرید یا مشارکت، از... ادامه مطلب