ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Supercell روزانه ۵ میلیون دلار از Clash Of Clans درآمد دارد

این روزها ساختار نرم افزاری اپلیکیشن های رایگان با پرداخت درون برنامه ای و یا «فریمیوم - freemium» که پس از مدتی، از شما می خواهند تا برای ادامه ی استفاده ی از خود از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ خرداد ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

این روزها ساختار نرم افزاری اپلیکیشن های رایگان با پرداخت درون برنامه ای و یا «فریمیوم - freemium» که پس از مدتی، از شما می خواهند تا برای ادامه ی استفاده ی از خود از سرویس، مبلغی را پرداخت نمایید، بسیار موفق بوده اند. بازی محبوب کمپانی Supercell نیز به نام Clash of Clans گواهی بر همین مسئله است.

بازی یاد شده توانسته در فروشگاه نرم افزاری Google Play به موفقیت های زیادی دست پیدا نماید و در اپ استور اپل نیز اوضاع چندان متفاوت نیست.

بازیکنان زیادی در این اپلیکیشن فرا-پلتفرمی مشغول وقت گذراندن می شوند و از طرفی برای ارتقای سطح بازی خود نیز، خرید های درون برنامه ای زیادی انجام می دهند. Clash of Clans در سال ۲۰۱۲ روانه موبایل ها شد و نمی توان صرفا از لغت «محبوب» برای وصفش استفاده کرد. بازی یاد شده توانست در مدت کمی چارت های زیادی را فتح کرده و در قله بایستد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در پایان سال ۲۰۱۲، Clash of Clans توانست برای کمپانی Supercell درآمدی ۱۰۱ میلیون دلاری رقم زند. صرفا پس از یک سال و در انتهای سال ۲۰۱۳، درآمد به ۸۹۲ میلیون دلار رسید که در اصل ۷۹۱ میلیون دلار افزایش را نشانگر بود.

البته زمانی که میزان محبوبیت این بازی را در سراسر جهان مورد توجه قرار دهید، متوجه خواهید شد که درآمدها، منطقی بوده اند. کمپانی Supercell در ابتدای سال جاری، درآمد خود را در سال ۲۰۱۴ اعلام نمود که رقمی برابر با ۱.۸ میلیارد دلار می شد.

با نگاهی ساده تر می توان گفت که کمپانی یاد شده از بازی Clash of Clans در سال ۲۰۱۴، توانسته درآمدی ۵ میلیون دلاری در هر روز داشته باشد. هرچند بازی مذکور تنها ساخته ی کمپانی یاد شده نیست اما قطعا می توان گفت پرطرفدار و سودآورترین آنهاست. از طرف دیگر انتظار می رود در سال ۲۰۱۵ نیز این ارتقا درآمد به شکلی که قبلا نیز وجود داشته، رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (67 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    بچه ها اگهمیخواین در اینده حسرت زمانتون که بی خودی ازدست میره ناموسا کلش رو بذارین کنار من خودم لولم 207فقط هر یه دوسه روز یه بار به مدت دو دقیقه میرم تو بازی حتی اون دو دقیقه هم زیاده میخوام بزارم کنارو به زندگی خوش و خرمم برسم و با مادر. پدر.خواهرو خلاصه فامیلام باشم اینده صد درصد پشیمون میشیدکه چر ا وقتتون رو حروم کردید در ضمن این بازی بسیاری از نمادهای شیطانی رو در خودش داره و شمارو به راهی غیر از راه پیامبر بکشونه من به عنوان یک مسلمون از شما خو اهش میکنم بیاید مسلمونا باهم این بازی رو کنار بزاریم تادرس عبرتی برای دیگران بشه و اونها هم بازی نکنن هدف دشمنان ما اینه که وحدت و برادری مارو ازبین ببرن الان هم دیر نشده پس کنار بزارید زیراکه عواقب بدی داره

  • ati
    ati | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    من کاری با بقیه ی دوستان ندارم روی صحبتم با اون عزیزیه که این همه گله کرده بعد مزخرفو با ض نوشته یکی نیس بگه برادر من شما برو وقت بذار دو خط املایِ فارسی کار کن تا گند نزدی به زحماتِ بزرگان من که دارم فک می کنم این بازی رو پاک کردم کدوم مرکز تفریحی سرگیمه شهرمون برم

  • Amir
    Amir | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    سلام بر دوستان عزیز و گرامی من امیرم متولد 80 من اهل بازی های اندرویدی نیستم فقط وفقط کامپیوترم .منم اهل کلش نبودم تا دیروز. از بس از این و اون هی صحبت کلش میشنیدم و از بین رفقام همه بازی میکنن منم امروز شروع کردم بازی کردن خدا شاهده یه ساعته بازی میکنم به جز سر درد و عصبانیت هیچی ندیدم .

  • hesam
    hesam | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    سلام اسمم حسامه اهل بندر و 15 سالمه ئلول هشتاد و شش خونم لول نه و سربازام شش هستن هر کی میخواد بیاد کلن ما بیاد کلن خودشه خواهشاا لول بالا بیاد و کاپش خیلی مهم نیست چون کاپ کلن بالا هست اسم کلن ما :BANDARABBAS هست و در حال حاظر شونزده نفریم و لیدرمون اسمش مانی هست یا کینگ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی