ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به حلاوت یک شیرینی؛ معرفی بازی باقلوا

یکی دو سالی می شود که بازی سازهای ایرانی پروژه های بزرگ را فراموش کرده اند و به ساخت بازی های کوچک روی آورده اند. در عوض تولید بازی های بزرگ و سه بعدی که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

یکی دو سالی می شود که بازی سازهای ایرانی پروژه های بزرگ را فراموش کرده اند و به ساخت بازی های کوچک روی آورده اند. در عوض تولید بازی های بزرگ و سه بعدی که مسیر ساخت طولانی دارند و دست آخر هم با گرافیک روز دنیا قابل رقابت نیست، بازی های کوچکی ساخته می شود که در مقیاس کوچک خود عالی عمل می کنند و مردم هم به خرید آن ها مایل اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

باقلوا یک بازی ساده و بازی با حروف است. در همان ابتدای بازی همه چیز در چند کادر ساده و توسط پیرمرد دانا توضیح داده می شود و پس از آن دیگر هیچ نکته دیگری وجود ندارد که شما را از بازی کردن باز نگه دارد. حروف درهم قرار دارند و شما باید تشخیص دهید چه کلماتی در این بین وجود دارد و آن ها را انتخاب کنید.

123

رابط کاربری ساده و دلنشین است اما کیفیت چندان بالای گرافیکی ندارند. به طور کلی باقلوا یک نکته منفی دارد که ممکن است گاهی اوقات بزرگسالان را خسته کند. حروف در هم ممکن است منجر به ایجاد چندین کلمه شوند اما همیشه ساده ترین آن ها به عنوان پاسخ درست انتخاب می شود. بر اساس منطق، شاید چندین جواب درست در نظر گرفته باشید اما فقط یکی از آن ها صحیح است.

باقلوا از همان فرمول اعتیادآور دیگر بازی های موفق ایرانی استفاده کرده تا مخاطب را به انجام پشت سر هم مراحل مجاب کند. در حالی که شاید باقلوا بازی محبوب کودکان و کم سن و سال ها باشد اما بزرگسالان هم از انجام آن در اوقات فراغت لذت خواهند برد.

باقلوا

باقلوا

سازنده: BrainLadder Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • taba
    taba | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    گوشي آيفون دارم چطور بازي باقلوا را دانلود كنم

  • احمد
    احمد | ۱۹ فروردین ۱۳۹۵

    باقلوارو براي آيفون از كجا دانلود كنم

  • مهدی
    مهدی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    چرا این بازی برا ایفون پیدا نمیشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی