ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با HiddenHUB آشنا شوید؛ اسپیکر هوشمندی که برای تولید بهترین صدا محیط اطرافش را اسکن می کند

این روزها بهره مندی از چند ویژگی منحصربفرد و طراحی فوق العاده برای یک اسپیکر پرتابل کافی است تا در مرکز توجه کاربران قرار گیرد و جدیدترین دستگاه ارائه شده از شرکت Hidden نیز قطعا به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

این روزها بهره مندی از چند ویژگی منحصربفرد و طراحی فوق العاده برای یک اسپیکر پرتابل کافی است تا در مرکز توجه کاربران قرار گیرد و جدیدترین دستگاه ارائه شده از شرکت Hidden نیز قطعا به همین دلایل با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

سری اسپیکرهای HiddenRadio جدیدترین محصول ارائه شده از سوی این شرکت هستند که صدایی با پوشش 360 درجه را برای کاربران تولید می کنند و مجهز به کنترلرهای تاچ خازنی هستند.

شرکت مذکور اما، به تازگی محصول جدیدی به نام HiddenHUB را معرفی کرده که با امکاناتی نظیر صدای آکوستیک انطباقی، قابلیت های هوشمند و طراحی آینده نگرانه اش در جایگاهی بالاتر از محصولات هم کلاس خود قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

علاقمندان به خرید این اسپیکر در صورتی که امروز به صفحه جذب سرمایه آن در سایت کیک استارتر مراجعه نمایند می توانند با پرداخت مبلغی در حدود 339 دلار آن را خریداری کنند که در مقایسه با مبلغ اصلی تعیین شده برای آن یعنی 599 دلار رقم معقولی به شمار می رود.

این هاب می تواند صدا را با اسپیکرهای بلوتوثی مجاور یا شبکه مربوط به هاب های دیگری که در دیگر نقاط خانه قرار دارند به اشتراک بگذارد تا در همه اتاق ها صدا شنیده شود.

دستگاه مورد بحث همچنین برای برقراری ارتباط از شبکه وای فای منزل شما استفاده می کند و اگر از محدوده شبکه دور باشید، HiddenHUB می تواند از شبکه 5 گیگاهرتزی خود برای متصل کردن همه دستگاه ها به یکدیگر استفاده نماید.

ابزارهای موبایل و کامپیوترهای مختلف نیز می توانند با استفاده از بلوتوث، وای فای یا ایرپلی به اسپیکر متصل شوند و آنطور که شرکت سازنده اش گفته از DLNA نیز پشتیبانی می کند. زمانی که نزدیک به اسپیکر باشد، می تونید با استفاده از «صفحه هوشمند» حساس به تاچ در لبه بالایی آن، صدا و ترک های در حال پخش را تغییر دهید.

با یک اشاره روی این صفحه می توانید موسیقی را پخش یا متوقف نمایید و با دو اشاره هم به ترک بعدی بروید. علاوه بر این با سوایپ کردن در جهت یا خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت در لبه دستگاه هم می توانید صدا را کم یا زیاد نمایید.

این اسپیکر قابلیتی به نام AutoPlay دارد که خروج کاربر از منزل را متوجه می شود و خود را خاموش می کند و زمانی که دوباره فرد به خانه بازگشت همان ترک را از نو پخش می کند.

یکی از منحصربفردترین ویژگی های این دستگاه تکنولوژی صدای انطباقی آن است. این فناوری از نوعی شتاب سنج استفاده می کند تا تشخیص دهد که روی میز قرار دارد یا به صورت عمودی روی دیوار نصب شده است.

حسگرهای مادون قرمز دستگاه نیز محیط پیرامونی آن را اسکن می کنند تا خروجی صدا را بر همین اساس بهینه سازی نمایند. تا به حال جزئیات و اطلاعات زیادی در مورد توانمندی های صوتی این وسیله منتشر نشده اما با در نظر داشتن قابلیت های مطرح شده می توان گفت که HiddenHUB گزینه ای ارزشمند در دنیای اسپیکرهای هوشمند محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush_showbert
    soroush_showbert | ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

    بی خیال ما یدونه اسپیکر میکرولب داریم از 12 سال پیش تا الان هم داره کار میده اخ نگفته فقط 25 تومن خریدمش کیفیتش هم به نسبت خودش خوبه الان بیاییم نزدیک شیشصد دلار بدیم برا یه اسپیکر!
    تازه قرار پراید رو ارون کنن ميخوام برم با شیشصد دلارم پراید بگیرم :D

مطالب پیشنهادی