ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی حالا دومین برند بزرگ تولید کننده تلفن های هوشمند اندرویدی در بازار اروپاست

موفقیت های اخیر هوآوی در سطح جهانی بر هیچکس پوشیده نیست. این شرکت در سرزمین خود به تازگی شیائومی را پشت سر گذاشت و حالا در مقیاسی جهانی، از نظر میزان تلفن های هوشمند فروخته ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ آبان ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

موفقیت های اخیر هوآوی در سطح جهانی بر هیچکس پوشیده نیست. این شرکت در سرزمین خود به تازگی شیائومی را پشت سر گذاشت و حالا در مقیاسی جهانی، از نظر میزان تلفن های هوشمند فروخته شده اش جایگاه سوم را بعد از اپل و سامسونگ در اختیار دارد.

ظاهرا بخش اعظمی از آن موفقیت جهانی، مدیون عملکرد خوب این شرکت چینی در اروپاست؛ یعنی همان جایی که طیف گسترده ای از دستگاه های تولیدی این شرکت از محصولات اقتصادی گرفته تا پیشرفته به بازار عرضه می شوند.

براساس گزارش تازه ای که امروز صبح از سوی سایت kantarworldpanel منتشر شد، این شرکت تولید کننده موبایل حالا در جایگاهی بالاتر از سونی، اچ تی سی و موتورولا قرار دارد و محبوب ترین برند سازنده محصولات اندرویدی در 5 بازار بزرگ اروپاست.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این کمپانی ظرف تنها 12 ماه توانسته جایگاهش را 4 پله بالا ببرد و به جایگاه دوم جدول صعود کند و تنها سامسونگ بوده که توانسته ظرف سه ماهه اخیر، بیشترین توجه را در میان کاربران اروپایی به خود جلب نماید. 5 بازار عمده ذکر شده عبارتند از انگلستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا.

به گزارش Carolina Milanesi مدیرر ارشد تحقیقات در سایت Kantar Worldpanel ComTech: هوآوی به لطف افزایش تمرکز خود روی مقوله بازاریابی و همچنین تضعیف شدن رقبای اصلی اش شامل سونی، اچ تی سی و موتورولا توانسته است خود را از جایگاه ششم جدول به رتبه دوم آن برساند. این شرکت با داشتن طیف وسیع تری از محصولات که گروه کالاهای اقتصادی تا پیشرفته را شامل می شود خوب توانسته در بازار اسپانیا و ایتالیا تاخت و تاز کند.

در هر صورت، هرطور که به این آمارها نگاه کنید، نتایج عملکرد هوآوی شگفت انگیز است چراکه تا همین اواخر، این برند در اروپا ناشناخته بود و حالا اما حتی از شناخته شده های این صنعت نظیر اچ تی سی، سونی، الجی و موتورولا نیز بیشتر می فروشد.

البته بخش اعظمی از موفقیت هوآوی در اروپا به خاطر درخشش خوب موبایل های سری آنر آن است چراکه با قیمتی پایین امکاناتی فوق العاده را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند. آنر 7 جدیدترین پرچمدار این شرکت است و هنوز هم که هنوز است کمتر از 250 پوند قیمت دارد .

اینکه موفقیت های چشمگیر این شرکت چینی باز هم ادامه می یابد یا خیر، مساله ایست که صرفا با گذشت زمان مشخص می شود و باید دید که آیا نکسوس 6P نقشی در این مساله دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۴ آبان ۱۳۹۴

    من به شخصه خیلی از برند هوآوی خوشم میاد.
    هم قیمت خوبی داره هم امکانات خوب.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی