ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حذف اپلیکیشن فیسبوک تا ۲۰ درصد در افزایش عمر باتری ابزارهای اندرویدی موثر خواهد بود

اگر یک تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید داشته باشید، لازم است بدانید که حذف اپلیکیشن فیسبوک می تواند تا ۲۰ درصد در افزایش عمر باتری ابزار شما تاثیر داشته باشد. یکی از نویسندگان حوزه تکنولوژی به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

اگر یک تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید داشته باشید، لازم است بدانید که حذف اپلیکیشن فیسبوک می تواند تا ۲۰ درصد در افزایش عمر باتری ابزار شما تاثیر داشته باشد. یکی از نویسندگان حوزه تکنولوژی به نام Russell Holly به این نتیجه دست یافته و می گوید حدف اپلیکیشن فیسبوک علاوه بر عمر باتری، می تواند سرعت ابزار اندرویدی را نیز تا ۱۵ درصد افزایش دهد.

چنین خصوصیتی به این دلیل است که اپلیکیشن فیسبوک در پس زمینه، منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص داده و باتری و قدرت پردازش دستگاه را به مصرف خود می رساند.

نام اپلیکیشن فیسبوک عمدتاً در میان پر مصرف ترین نرم افزارهای موبایل به چشم می خورد و کاربران زیادی نسبت به این موضوع انتقاد دارند. البته پیشتر این شبکه اجتماعی نسبت به رفع مشکل در سیستم عامل iOS وعده داده بود، اما با این وجود برخی کاربران پلتفرم اندروید از انتظار برای رفع مشکل از طرف فیسبوک صرف نظر کرده و با حذف اپلیکیشن، مرورگر دستگاه خود را برای مراجعه به نسخه وب این سرویس مورد استفاده قرار می دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    چطور میشه این آشغال رو از گوشی کند ؟ واقعا چیز چرتیه

  • همایون
    همایون | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    البته من به جای پاک کردن از Greenify استفاده می‌کنم.
    ولی بی کاربرد؟!
    شما هر چیزی استفاده نکنی رو اسمشو می‌زاری بی کاربرد؟!

    درمورد فیسبوک: من که همیشه ازش نفرت داشتم، از بس که بد طراحی شده بود و حالا هم که سعی کردن بهترش کنن، باز هم مشکلات زیادی داره. هم وبسایتش هم اپلیکیشن موبایلیش.

مطالب پیشنهادی