ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت CREO: با محصول ما هر ماه یک تلفن هوشمند جدید خواهید داشت [تماشا کنید]

شاید تا به حال نام کمپانی CREO را نشنیده باشید، چرا که عمر این شرکت تازه تاسیس به زحمت به یک سال می رسد. در آغاز سال ۲۰۱۶ بود که این کمپانی کوچک رسماً اعلام کرد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

شاید تا به حال نام کمپانی CREO را نشنیده باشید، چرا که عمر این شرکت تازه تاسیس به زحمت به یک سال می رسد. در آغاز سال ۲۰۱۶ بود که این کمپانی کوچک رسماً اعلام کرد که قصد دارد وارد بازار تولید و عرضه اسمارت فون ها شود.

شرکت هندی با جمع آوری ۳ میلیون دلار سرمایه و به کارگیری ۷۰ نیروی متخصص، کار خود را روی اولین محصولش آغاز کرد؛ اسمارت فونی که نام آن را Mark 1 گذاشته اند. علاوه بر این آنها وعده داده بودند که این تلفن هوشمند با یک نسخه اختصاصی و دستکاری شده از اندروید گوگل عرضه خواهد شد.

حال و بعد از گذشت چند ماه آنها بالاخره اولین ویدیوی معرفی اسمارت فون Mark 1 را منتشر کردند. تمرکز اصلی این ویدیوی جذاب روی شعار اصلی این شرکت یعنی «هر ماه یک تلفن جدید» قرار گرفته است. بر این اساس CREO تعهد می کند سیستم عامل اختصاصی خود را به صورت ماهانه بروزرسانی کند. کمپانی این آپدیت های مستمر را "quickfire updates" نامیده و اعتقاد دارد با نصب هرکدام از آن ها احساس این را خواهید داشت که تلفن هوشمند تازه ای را در دست گرفته اید.

از لحاظ طراحی ظاهری نیز باید گفته Mark 1 گرچه جزو باریک ترین اسمارت فون ها محسوب نمی شود، اما تلاش شده تا از جهت کیفیت مواد به کار رفته در آن جزو بهترین ها باشد. ضمن این که تمام دکمه های تعبیه شده در این تلفن هوشمند چه فیزیکی و چه لمسی، دارای طراحی دایره ای هستند.

دو درگاه ورود سیمکارت در سمت چپ بدنه این موبایل وجود دارد که نشان می دهد نه تنها قابلیت استفاده از دو سیمکارت را دارا است، بلکه به احتمال فراوان از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می کند.

در حال حاضر این تمام چیزی است که ما از اولین محصول کمپانی نوپای CREO می دانیم. اگر تمایل دارید نگاهی گذرا به طراحی ظاهری و سیستم عامل اختصاصی Mark 1 بیاندازید، بهتر است تماشای ویدیو زیر را از دست ندهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مانی
    مانی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴

    چطوری باید اینا رو خرید ؟!

مطالب پیشنهادی