ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلایه مجدد وزنیاک از اپل واچ: این ساعت انتخاب خوبی برای خرید نیست

عبارت integrity معانی مختلفی در فرهنگ های لغت دارد و یکی از آنها «راستی» است. استیو وزنیاک از بنیانگذاران اپل یکی از شخصیت هایی است که قرابت خوبی با این کلمه دارد و به نوعی شخصیتش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

عبارت integrity معانی مختلفی در فرهنگ های لغت دارد و یکی از آنها «راستی» است. استیو وزنیاک از بنیانگذاران اپل یکی از شخصیت هایی است که قرابت خوبی با این کلمه دارد و به نوعی شخصیتش با آن عجین شده.

او هر آنچه در ذهنش باشد را به زبان می آورد و حتی اگر دیدگاهش به ضرر اپل تمام شود و وجهه آن را تخریب نماید باز هم از بازگو کردنش ابایی ندارد. همین ویژگی شخصیتی او را در بسیاری از محافل به یک قهرمان بدل کرده است.

وزنیاک آنطور که خودش گفته عاشق گجت هاست، اما برای استفاده از پوشیدنی هایی که هم اکنون در بازار وجود دارند از جمله همان اپل واچ، آمادگی لازم را ندارد. او که امروز در جریان نشست  Future Transport یا سیستم های حمل و نقل آینده در سیدنی استرالیا حضور یافته بود، اعتراض و گلایه مندی اش نسبت به توان محاسباتی پایین ساعت های هوشمند را مطرح کرد. وزنیاک همچنین اظهار داشت که وابستگی ساعت های هوشمند به اسمارت فون ها را دوست ندارد و خواهان تغییر این مساله است.

این ناامیدی به خصوص زمانی بر وزنیاک مستولی شد که آیفون خود را در خانه جا گذاشته بود و در طول روز تصمیم گرفت با استفاده از اپل واچ خود پرداخت موبایلی انجام دهد.

همانطور که احتمالا می دانید متاسفانه بدون در اختیار داشتن آیفونی که با ساعت هوشمند شما جفت شده باشد نمی توان به وبگردی پرداخت و به همین خاطر وزنیاک هم در آن تجربه خاص نتوانسته خرید آنلاین خود را انجام دهد.

همین اتفاقات باعث شده که وزنیاک دیدگاه کنونی اش را نسبت به پوشیدنی های هوشمند پیدا کند. او اظهار داشت: می گویند اگر کالایی برند اپل را داشته باشد مردم برای خریدش صف می کشند اما من معتقدم اپل واچ برای رسیدن به چنین جایگاهی چیزی بیش از قابلیت های فعلی اش را نیاز دارد.

در حال حاضر این شرکت روی یک نسخه مستقل و سرخود از ساعت هوشمندش کار می کند که ظاهرا قرار است از سیم کارت پشتیبانی کند و قابلیت های اختصاصی خود را برای مرور وب داشته باشد. آیا این امکانات به نسخه دوم پوشیدنی مورد بحث اضافه خواهند شد؟ این مساله ایست که باید دید.

فعلا دیدگاه وزنیاک در مورد اپل واچ این است که برخی قابلیت های جالب را به زندگی روزمره اش آورده است و از این لحاظ آن را با ارتباط بلوتوثی موبایلش مقایسه می کند. او اضافه می کند، درست مانند هدفون های بلوتوثی که ظاهر کاربران خود را جذاب تر کردند، اسمارت واچ هایی هم که در حال حاضر در بازار وجود دارند کاری فراتر از این انجام نمی دهند. او حرف های خود را با گفتن  این جمله به پایان رساند که اپل واچ «انتخاب وسوسه برانگیزی برای خرید نیست».

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amir44ho@gmail.com
    amir44ho@gmail.com | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    سیسو

  • BVB
    BVB | ۳۰ فروردین ۱۳۹۵

    خیلی خوشم از این تیکه راستگوییش اومد:

    وزنیاک اظهار داشت: می گویند اگر کالایی برند اپل را داشته باشد مردم برای خریدش صف می کشند اما من معتقدم اپل واچ برای رسیدن به چنین جایگاهی چیزی بیش از قابلیت های فعلی اش را نیاز دارد.

مطالب پیشنهادی