ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ دردانه های دکتر دومز

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۸ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

FIE Swordplay

screen640x640

رقابت های المپیک ریو نزدیک است و مطمئناً هر یک از شما بی صبرانه منتظر تماشای رقابت های رشته ای خاص هستید. در این میان شاید ورزشی مانند شمشیر بازی کمتر مورد اهمیت واقع شود. اگر از طرفداران پر و پا قرص این ورزش هستید و نمی توانید تا شروع بازی های المپیک صبر کنید فای سورد پلی می تواند گزینه ی مناسبی برای سرگرم کردنتان تا آن زمان باشد.

یکی از بزرگترین مزیت های فای سورد پلی واقع گرایانه بودن آن است. در این عنوان قادر هستید در یکی از سه بخش فلوره، اپه و سابر (3 گونه ی متفاوت شمشیر در ورزش شمشیر بازی) به رقابت پرداخته، شمشیر خود را شخصی سازی کنید و در کنار این موارد از سطح گرافیکی مطلوب بازی کمال استفاده را ببرید. همچنین بازی شامل دو بخش PvE و PvP نیز می شود.

در بخش PvE ملزم هستید در طی یک سفر جانانه با ورزشکارانی که کنترل آن ها را هوش مصنوعی بر عهده دارد مبارزه کرده و در این راه از یک ورزشکار تازه کار به یک قهرمان تبدیل شوید. اما در PvP قضیه کمی فرق می کند؛ در واقع با اتصال به شبکه های اجتماعی قادر هستید دیگر کاربران در سراسر جهان را به چالش بکشید و با پیش روی بیش تر دست آورد های خود را با آن ها مقایسه کنید.

FIE Swordplay

FIE Swordplay

سازنده: FIE قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 97.6 مگابایت زبان:
Arma Mobile Ops
com- (6)

اگر از طرفداران بازی روی کامپیوترهای شخصی هستید و صد البته نیم نگاهی هم به سبک شبیه ساز نظامی داشته اید، حتماً نام بازی Arma به گوشتان خورده است. حالا استودیوی خوش نام Bohemia Interactive a.s بازار دیوایس های قابل حمل را نشانه گرفته و با عرضه ی آرما موبایل اپس برای دو پلتفرم اندروید و iOS پا به میدان رقابت گذاشته است.

اولین نکته ای که در ساخته ی ساکنان پاراگوئه باید به آن توجه کنید اتصال همیشگی بازی به اینترنت است. با ورود به بازی همچون بازی های مطرح سبک استراتژیک چون کلش آو کلنز و... یک مقر فرماندهی در اختیار شما قرار می گیرد. در طول بازی باید نیروهای خود ارتقا داده، به دیگر مقرهای فرماندهی حمله و با بدست آوردن منابع مختلف از خود در برابر حملات زمینی و هوایی محافظت کنید.

آرما موبایل اپس مستلزم آن است که تمامی استراتژی های ممکن را در نظر بگیرید. در این راه باید مقدر فرماندهی دشمنان را به خوبی آنالیز کرده و سپس با نیروهای خود به سمت دشمن یورش ببرید. در این عنوان قادر هستید پیش از حمله دستورات لازم مانند سرعت حرکت، جهت حرکت، روش حمله و سنگر گیری را به سربازان خود گوش زد کنید و برای هرچه قدرتمند تر شدن خود نیز با دیگر کاربران از سراسر جهان متحد شوید.

Arma Mobile Ops

Arma Mobile Ops

سازنده: Bohemia Interactive a.s قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 32/96.9 مگابایت زبان:
Rooms of Doom: Minion Madness
 com- (4)

در Rooms of Doom: Minion Madness به عنوان یکی از عوامل دکتر دوم وارد بازی شده و به ایفای نقش می پردازید. در جریان بازی باید بپرید، سر بخورید، شنا و پرواز کرده و در صورت نیاز بشکه های سر راه خود را منفجر کنید تا بدین طریق بتوانید به اتاق های بی پایان دکتر دوم دسترسی پیدا کنید.

در واقع باید با کمک به دکتر دوم با ترکیب حیوانات و میوه های مختلف که منجر به به وجود آمدن موجوداتی قوی می شود، از او در سراسر جهان محافظت کنیم. از مشخصه های اصلی عنوان Rooms of Doom: Minion Madness می توان به وجود 12 اتاق متفاوت، 25 موجود ترکیبی با مهارت های مختلف و همچنین طراحی گرافیکی کم نقص آن اشاره کرد.

علاوه بر این با بکارگیری مکانیزم های مختلف قادر به کشف اتاق های دیگر بوده و در این راه پر پیچ و خم برای به سلامت پشت سر گذاشتن مسیر باید از ارواح، عنکبوت ها، تمساح های خون خوار و توپ های آتشین دوری کنید. رومز آو دوم یک بازی آرکید بوده که با ویژگی های منحصر به فرد خود برای چند ساعتی هم که شده شما را سرگرم می کند.

Rooms of Doom: Minion Madness

Rooms of Doom: Minion Madness

سازنده: Yodo1 Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69/124 مگابایت زبان:
Slash Mobs
com- (1)

شاید در آینده ی جهان ما نیز روزی فرا برسد که زمین پر از موجودات و هیولاهای ناشناخته شود. هیولاهایی که با خوی درندگی خود ترس و وحشت را به سرزمین های مختلف می آورند. نتیجه ی به وجود آمدن چنین پدیده هایی شغل ارزنده ی شکارچی هیولاها است. در اسلش مُبز باید با هیولاها و موجودات عجیب و غریب دیگر به مبارزه پرداخته و صلح و امنیت را برای زمین به ارمغان آورید.

در این راه بسته به مهارت های خود پیشرفت کنید، سلاح های قوی تر را خریداری کرده و با جمع آوری سکه قهرمانان افسانه ای مختلفی را به تیم خود اضافه کنید. شکست دادن هیولاها آن قدر ها هم که فکر می کنید کار ساده ای نیست و باید قدرتمند تر از گذشته بازگشته و آن ها را شکست دهید.

در هر ویو پس از کشتن هیولاهای نوپا باس و یا همان غول آخر بازی به سراغتان آمده و در یک مدت زمان محدود باید آن را از بین ببرید.اگر موفق بودید که هیچ اما اگر شکست خوردید می توانید مراحل دیگر را پشت سر گذشته و بعدها دوباره سراغ آن غول بی شاخ و دم بیایید. اگر در بدست آوردن پول حریض هستید، چلنج های مختلف را تمام کرده و یا کمی از کیف پولتان مایه بگذارید.

Slash Mobs

Slash Mobs

سازنده: DoubleJump قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.1/119 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی