ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر افشا شده از Mi Note 2 شیائومی، نمایشگر خمیده را به نمایش می گذارد

شاید شیائومی دیگر موفقیت سابق را در بازار کشور چین نداشته باشد اما این بدان معنا نیست که کمپانی مورد اشاره کماکان به ارائه موبایل های مختلفی که از نظر کاربران معمولی، بسیار باکیفیت تلقی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

شاید شیائومی دیگر موفقیت سابق را در بازار کشور چین نداشته باشد اما این بدان معنا نیست که کمپانی مورد اشاره کماکان به ارائه موبایل های مختلفی که از نظر کاربران معمولی، بسیار باکیفیت تلقی می شوند ادامه نمی دهد. این کمپانی چنین در حال حاضر مشغول توسعه عضو جدید خانواده Mi Note است که طی چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره آن به گوش رسیده.

در شایعات گفته شده که Mi Note 2 در قالب چهار مدل مختلف به دست مشتریان می رسد که مدل پریمیوم و گران قیمت آن، به نمایشگری خمیده و ماژول دوربین دوگانه مجهز خواهد رسید. حالا حساب کاربری Mr. Blurrycam در شبکه اجتماعی توییتر اخیراً تصاویری از این مدل گران قیمت منتشر کرده که بخش هایی از نمایشگر خمیده آن به همراه سیستم عامل مبتنی بر اندروید MIUI شیائومی را نمایان می کند.

Alleged-Xiaomi-Mi-Note-2-photo-w600-h600

تصاویر منتشر شده بسیار تاریک هستند و نمی توان از واقعی بودنشان مطمئن بود؛ بنابراین امکان مشاهده دقیق طراحی دستگاه هم امکان پذیر نیست. بنابراین حتی احتمال دارد که تصاویر از نمایشگر خمیده یکی از موبایل های Vivo یا سامسونگ به همراه تم MIUI به دست آمده باشد. ناگفته نماند که رندر قرار گرفته در هدر نیز رسمی نبوده و براساس شایعات مختلف، طراحی شده است.

در حال حاضر گفته می شود Mi Note 2 شیائومی جز اولین دستگاه های مجهز به چیپست اسنپدراگون 821 به شمار می رود و علاوه بر حافظه رم 6 گیگابایتی، از  128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. هنوز مشخص نیست که شیائومی کی از این موبایل پرچمدار خود رونمایی خواهد اما احتمالاً در ماه های سپتامبر یا اکتبر میلادی باید منتظر تحقق این مهم باشیم.

Alleged-Xiaomi-Mi-Note-2-photo3-w600-h600 Alleged-Xiaomi-Mi-Note-2-photo1-w600-h600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • امینnew
    امینnew | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    ولی خوشم اومد ازش سخت افزار قدرتمندی داره

  • امینnew
    امینnew | ۵ شهریور ۱۳۹۵

    رابطه کاربری که مثل نوت سامسونگ که!

    • سپهر هدایت
      سپهر هدایت | ۵ شهریور ۱۳۹۵

      تو این عکس ها که چیزی پیدا نیست، حالا روی چه حسابی این را گفتید معلوم نیست.
      وقتی با هر دو کار کنی میفهمی که رابط کاربری هر دو با هم خیلی متفاوت هستند.

مطالب پیشنهادی