ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی چک یار اوراش؛ اپلیکیشنی برای مدیریت چک های بانکی

برای کسی که معاملات تجاری را با چک های بانکی انجام می دهد، هیچ چیز به اندازه وسیله ای برای مدیریت آن ها ضروری نیست. در گذشته برای این کار معمولا از سر رسید و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

برای کسی که معاملات تجاری را با چک های بانکی انجام می دهد، هیچ چیز به اندازه وسیله ای برای مدیریت آن ها ضروری نیست. در گذشته برای این کار معمولا از سر رسید و سال نامه استفاده می شد، اما حالا محصولات نرم افزاری مدرن به خوبی جایگزین این روش های قدیمی شده اند.

چک یار اوراش که امروز معرفی می کنیم یکی از همین راهکارهای مدرن برای مدیریت چک هاست. به لطف این اپلیکیشن ایرانی که اختصاصا برای مدیریت چک ها طراحی شده می توانید بدون نیاز به کاغذ و قلم حساب و کتاب تمام کارهایتان را داشته باشید.

بگذارید پیش از بررسی قابلیت ها به طراحی استادانه رابط کاربری اوراش بپردازیم؛ موضوعی که بسیاری از توسعه دهندگان ایرانی از انجامش عاجز هستند. اگر از ما بپرسید، برای یک اپلیکیشن بانکی هیچ چیز  بیشتر از نظم و ترتیب منوها و خلوت بودن رابط کاربری مهم نیست.

orash-1-w600

خوشبختانه این موضوع به خوبی در چک یار اوراش رعایت شده، طراح UI به گنجاندن آیتم های ضروری اکتفا کرده و هیچ چیز بلا استفاده یا بر هم زننده تمرکز را در محیطش نمی بینید. این موضوعی است که توسعه دهندگان دیگر باید از آن درس بگیرند.

با چک یار اوراش می توانید آمار چک های پرداختی و دریافتی تان را به طور کامل داشته باشید؛ هم به شکل فهرست و هم روی نمودارهای تصویری. این چک ها با ذکر شماره سریال، مبلغ، تاریخ پرداخت، بانک مربوطه و نام گیرنده یا پرداخت کننده چک (از مخاطبین تلفن) در حافظه اپ ثبت می شوند.

پس از ثبت، حالا می توانید برای تک تک چک ها یادآور بگذارید، از آن ها پشتیبان و خروجی اکسل بگیرید و مبلغ دریافتی ها و پرداختی هایتان را روی نمودارهای تصویری اپ مقایسه کنید. برای آنکه محیط اپ خیلی شلوغ نشود هم توسعه دهندگان اوراش امکان تیک گذاری چک ها به عنوان پاس شده و ارسال شان به بایگانی را فراهم کرده اند.

orash-2-w600

اطلاعات این چک ها را می توان به آسانی توسط ایمیل و پیام رسان ها به اشتراک گذاشت، و برای آنکه فقط خودتان به ریز جزئیات دسترسی داشته باشید می توانید جهت ورود به اپ رمز تعیین کنید.

رأس گیری چک قابلیت خوب دیگری است که در چک یار اوراش می بینید. اگر با کارهای بانکی سر و کار داشته اید می دانید که از این روش برای محاسبه سررسید واقعی چک های دریافتی با مبالغ مختلف در تاریخ های مختلف استفاده می شود.

مثلا اگر کسی قرار بوده تا مبلغی را طبق توافق در تاریخ مشخصی با شما تسویه کند، اما تعدادی چک با مبالغ مختلف و در تاریخ های متنوع به شما داده، با استفاده از راس گیری می توانید بدانید که آیا راس مجموع چک های دریافتی در همان تاریخ توافق شده بوده یا کم و زیاد شده است.

تمام امکاناتی که گفتیم به همراه دسترسی رایگان و عاری بودن از تبلیغات دست به دست هم داده تا از چک یار اوراش یک اپلیکیشن ایده آل بسازند. اگر به وسیله ای برای مدیریت چک ها نیازمندید، چک یار اوراش را می توانید به رایگان در موبایل های اندرویدی خود داشته باشید.

چک یار اوراش

چک یار اوراش

سازنده: گروه نرم افزاری اوراش قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad_arshad_tehrani
    Mohammad_arshad_tehrani | ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

    نسخه ios چک یار اوراش هم ارائه شده است, که دوستان می توانند از تطریق لینک زیر نصب کنند :
    https://sibapp.com/applications/orashchequeassistant

مطالب پیشنهادی