ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی معرفی موبایل G6 در تاریخ هشتم اسفندماه را تأیید کرد

ال جی امروز تأیید کرد که کاملاً برای معرفی پرچمدار بعدی اش یعنی G6 در کنگره جهانی موبایل 2017 آماده است، و به همین منظور دعوت نامه دیگری را برای تاریخ 26 فوریه (هشتم اسفند ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

ال جی امروز تأیید کرد که کاملاً برای معرفی پرچمدار بعدی اش یعنی G6 در کنگره جهانی موبایل 2017 آماده است، و به همین منظور دعوت نامه دیگری را برای تاریخ 26 فوریه (هشتم اسفند ماه) ارسال کرده که در آن مستقیماً از G6 نام برده. این کمپانی تقریباً 3 هفته قبل زمان برگزاری کنفرانس خود در MWC2017 را مشخص کرده بود.

در این دعوتنامه عبارت «نمایشگر بزرگی که به خوبی در دست جا می گیرد» (Big Screen that fits) را نیز می بینیم، که به صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن +QuadHD و البته حاشیه بسیار کم اطراف آن اشاره دارد.

همان طور که می دانید ال جی در این تلفن همراه پرچمدار از نسبت تصویر نامعمول 9:18 استفاده کرده و بنابراین رزولوشنی معادل 2880×1440 پیکسل را ارائه می کند، که نام اختصاصی «دید کامل» (Full Vision) را نیز برای آن انتخاب شده است.

تصاویر و رندرهای موجود منتشر شده تا به امروز نیز حاشیه اندک اطراف نمایشگر G6 را تأیید می کنند، طوری که در سمت چپ و راست پنل تقریباً هیچ فضای اضافه ای به چشم نمی خورد و نسبت نمایشگر به بدنه بسیار بالایی را ارائه خواهد کرد.

از جمله دیگر ویژگی های پرچمدار بعدی کمپانی کره ای می توان به بدنه ای فلزی-شیشه ای مقاوم در برابر نفوذ آب، درگاه USB-C، چیپست اسنپدراگون 821، باتری غیر قابل تعویض، و دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد، و طبیعیست که به صورت پیش فرض از اندروید نوقا برخوردار خواهد بود.

گفتنیست طبق اخبار موجود، موبایل G6 ال جی از تاریخ 10 مارس (بیستم اسفند ماه) وارد بازار کره جنوبی خواهد شد، و عرضه بین المللی آن از هفتم آوریل (هجدهم فروردین ماه 1396) آغاز می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی